X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קיבלה פטנט חמישי לטכנולוגיה שלה בתחום הוירטואליצזיה למכשירים ניידים. הטכנולוגיה שעליה הוצא הפטנט מאפשרת להפעיל במקביל מספר מערכות הפעלה על גבי מכשיר אחד
▪  ▪  ▪

וולת'ם, מסצ'וסטס 7 באוגוסט, 2012
חברת רד בנד תוכנה, המובילה העולמית בשוק ניהול תוכנה סלולרית(MSM) עם למעלה מ 1.5 מיליארד מכשירים מבוססי תוכנת רד בנד, הודיעה היום כי משרד הפטנטים האמריקני (USPTO) העניק לחברה את פטנט מספר 8,201,170. הטכנולוגיה שעליה התקבל הפטנט, משולבת בפתרון vLogix Mobile™ של רד בנד לווירטואליזציה למכשירים ניידים, והיא מאפשרת למספר מערכות הפעלה, עם רמת עדיפות שונה, לעבוד במקביל על אותו מכשיר.
פטנט זה, החמישי במספר שמוענק לרד בנד בתחום, מצטרף לתיק הפטנטים של החברה העוסק בהיבטים השונים של וירטואליזציה למכשירים ניידים. יצרני טלפונים סלולריים ומכשירים מקושרים מאמצים במידה הולכת וגוברת פתרונות וירטואליזציה כדי לצמצם את זמן היציאה לשוק, להפחית עלויות ולשפר את האבטחה. בעזרת vLogix Mobile™ של רד בנד, יצרני המכשירים הסלולריים יכולים ליצור באופן יעיל ובטוח אזור אישי ואזור של מקום העבודה על גבי מכשיר הסמארטפון או הטאבלט של עובדים ולהפריד ביניהם. כמו-כן, יצרני מערכות לרכב יכולים לבודד את מערכות הבטיחות הקריטיות ממערכות המידע והבידור של הרכב (IVI), תוך שימוש בפלטפורמת חומרה אחת.
"הענקת הפטנט החדש מהווה הוכחה לחדשנות המתמשכת של רד בנד בתחום הווירטואליזציה, ומרחיבה את היקף הקניין הרוחני שלנו לניהול כל סוג של תוכנה על גבי כל סוג של מכשיר מקושר – מסמארטפונים ועד למכוניות" אמר שרון פלג, סמנכ"ל הטכנולוגיה של רד בנד. "טכנולוגיית הווירטואליזציה משנה את כללי המשחק עבור יצרניות מכשירים המעוניינות לשלב גמישות עם אבטחה. רד בנד מחוייבת לעבודה עם לקוחותיה ועם שותפיה לעיצוב ולבניית הדור הבא של מכשירים סלולריים לארגונים המשתמשים בפתרונות וירטואליזציה, ולקידום שינוי לפרדיגמה החדשה של Bring Your Own Device (BYOD)".
vLogix Mobile מבוסס על ה Type-1 mobile hypervisor המוביל בתעשיה ורישיונות עבורו נרכשו על-ידי יותר יצרנים ועבור יותר מכשירים זמינים בשוק מאשר כל מוצרי הוירטואליזציה למכשירים ניידיםהמבוססים על גישות אחרות. הפתרונות התוכנה עטורי הפרסים של רד בנד vRapid Mobile®, vDirect Mobile®, vLogix Mobile™ ו- vSense Mobile™ מאפשרים ליותר מ-80 יצרני מכשירים, מפעילים סלולריים, יצרני מוליכים למחצה וחברות רכב ברחבי העולם להגדיל הכנסותיהם, להפחית עלויות ולהשיג זמני כניסה לשוק מהירים יותר באמצעות ניהול קושחה, תוכנה ומכשירים סלולריים מרחוק דרך האוויר.
אודות רד בנד תוכנה
רד בנד תוכנה, מובילת שוק ניהול תוכנה סלולרית - Mobile Software Management (MSM), עם יותר מ 1.5 מיליארד מכשירים מבוססי תוכנת רד בנד, משפרת בהתמדה מכשירים ושירותים ניידים, בעולם המתפתח במהירות.
רד בנד היא החברה היחידה המספקת מוצרים מבוססי סטנדרטים ופתרונות לניהול תוכנה, ניהול מכשירים, ווירטואליזציה של מכשירים ניידים, אשר מתאימים לכל טלפון סלולרי ומכשירים מקושרים בצורה אחידה, יעילה ובטוחה דרך האוויר (OTA). רד בנד מאפשרת ללקוחותיה להישאר תחרותיים בשוק דינאמי על-ידי כך שהיא מסייעת לספק שירותים בעלי ערך במספר הולך וגדל של מכשירים מקושרים עם מורכבות תוכנה גוברת. יותר מ-80 יצרני מכשירים, מפעילי סלולר, יצרני מוליכים למחצה ויצרני רכב בכל העולם סומכים על רד בנד שתנהל את נכסיהם החשובים ביותר – המכשירים הניידים והמקושרים שעליהם לקוחותיהם מסתמכים.

Red Bend
תאריך:  07/08/2012   |   עודכן:  08/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רד בנד מתחזקת בתחום הוירטואליזציה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל גמליאל
לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמאית באוקטובר הקרוב הוציאה חברת ההשמה Jobinfo המתמחה בהשמה בתחום ההייטק, פיננסים וביומד, את תחזיותיה ל-5 מקצועות העתיד בענף ההייטק, עבור הסטודנטים המתלבטים
איילת אליעזרי
- הודעה מטעם AE
עדי וילדר
קבוצת airberlin עכשיו עם טכנולוגיית Sharklets airberlin היא אחת מחברות התעופה הראשונות בעולם המציידת את מטוסי איירבוס A320/A321 החדשים שלה בטכנולוגית חיסכון דלק חדשה- Sharklets
כותרת יחסי ציבור
קרן BIRD, קרן BSF ו-USISTF יקיימו כנס בנושא נוירוטכנולוגיה. האירוע יתקיים ב-12 בספטמבר בוושינגטון ויכלול דוברים מישראל ומארה"ב, מעולם האקדמיה ועולם העסקים. מטרת האירוע ליצור שיתופי פעולה נוספים בין המדינות בנושא זה
מוטי שוימר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il