X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עמי אילון איש מסוכן! ההתמודדות שלו על הנהגת מפלגת העבודה הכילה מסר: אני רוצה להיות ראש ממשלה השקרים שהוא נעזר בהם כדי לקדם את עצמו ליעד הסופי, מוכיחים שלמד משהו מהשקרנים שקדמו לו: שרון, ברק ואולמרט
▪  ▪  ▪
מקדם את עצמו באמצעות סילוף האמת. עמי אילון [צילום: פלאש 90]

ראשית הערה: אני יודע שאין זה נאה לכנות נבחר ציבור "שקרן". אלא שדאגה מהצלחתם של השקרנים בגין שקרנותם, מדירה שינה מעיניי. חובתו של כל פטריוט להפיץ עוינות כלפי פוליטיקאים שקרנים. אם נהיה הרבה, אולי הם ינסו להגיע ליעדם בדרך המלך, היא דרך האמת.
קבלו ציטוט: "אני לא יודע אם את זוכרת, אבל ביום שנפלו שני החיילים שלנו (רגב וגולדווסר) בשבי, נסראללה הודיע שהוא דורש 2,500 שבויים פלשתינים. אנחנו נותנים את סמיר קונטאר, במקום ה-2,500 שהוא דרש. לכן יש הבדל גדול מאוד בין מה שהוא דרש, לבין מה שאנחנו מוסרים" (עמי אילון למיה בנגל ודן מרגלית / ערב חדש / 8.7.08). אם לזקק את המסר של עמי אילון, אז מדובר בעסקה במחיר מציאה.
"אני לא יודע אם את זוכרת", הוא אמר למיה בנגל והתכוון, ש- אני בטוח שאת לא זוכרת. המצאתי את זה. חוץ ממני, אף אחד לא יכול לזכור סיטואציה שלא הייתה ולא נבראה.
בכל זאת הלכתי לבדוק, וזה מה שגיליתי. נסראללה: "השבויים שמוחזקים על ידינו, ישובו לבתיהם רק בדרך אחת: מו"מ לא ישיר, וחילופי אסירים- וזהו! אין איש בעולם שיכול להשיבם הביתה. רק במו"מ לא ישיר, וחילופי אסירים. אם הישראלים חושבים שבאמצעות פעולה צבאית כלשהי, הם יצליחו להשיב את שני השבויים, הם יכולים לשגות באשליות, עד שתצא נשמתם" (חדשות בכל הערוצים / 12.7.06). אותו מסר בהבדלי ניואנס הוא אמר עשרות פעמים.
באותה מהדורת חדשות אגב, הופיע ראש ממשלתנו (כשלימינו ראש ממשלת יפאן שהגיע לביקור), ושיגר לנסראללה מסר קשוח: "לכל אורך הדרך הודעתי: לא ניכנע לסחטנות, ולא ננהל מו"מ עם גורמי טרור בכל מה שקשור לשחרור חיילינו החטופים. זה היה נכון אתמול (אפרופו גלעד שליט), וזה נכון גם היום"!
אני מודה: עמי אילון מפחיד אותי. מאז אותו ראיון לידיעות אחרונות שבו רמז שמלחמת אחים עלולה להתברר כנחוצה ("אגיד את זה במילים ברורות: בחיי כל מדינה או אומה יש יותר מאלטלנה אחת" / 14.11.03), אני עוקב אחרי התקדמותו בסולם המנהיגות הלאומית ובהופעותיו בתקשורת.
ההתמודדות שלו על הנהגת מפלגת העבודה הכילה מסר: אני רוצה להיות ראש ממשלה. מנהיג שלא חש בושה וחרדה ממלחמת אחים (שרון היה כזה), עלול למוטט את המפעל הציוני. עד שלא יחזור בו מאותה אמירה אומללה, אחשוב אותו לאיש מסוכן. השקרים שהוא נעזר בהם כדי לקדם את עצמו ליעד הסופי, מוכיחים שלמד משהו מהשקרנים שקדמו לו: שרון, ברק ואולמרט.
בטרם שיגר את השקר לאוזני הצופים של "ערב חדש" הוא אמר לעצמו: אני לא נתניהו. אותי לא מחפשים במיקרוסקופ. אף אחד מהעיתונאים לא יבדוק אם מה שאמרתי נכון או לא! באמירת אמת- אין לנו, לשמאל, סיכוי. בזכות השקר, עשינו את אוסלו, ועקרנו 8,000 יהודים מביתם. העובדה שהמהלכים המדיניים אותם הגינו והובלנו התבררו כאסון היסטורי, אין בה כדי להבאיש את ריחו של השקר בנחירינו. להיפך! הקפדה על אמת, מוסר וערכים הייתה מרסקת את השמאל. אני זוכר שאמרתי: "שר בלי תיק זה לא מוסרי".
אז אמרתי.
זאת הזדמנות להזכיר לכבוד השר לענייני מוסר, שבתעמולת הבחירות מטעם מפלגת העבודה השורה שבחר לומר למצביעים הייתה: "לא לדבר עם ארגוני הטרור". מאז הוא קודח לנו במוח לדבר עם החמאס. שקרן כבר אמרנו?

תאריך:  10/07/2008   |   עודכן:  10/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
והשקרן הזה רוצה להנהיג...
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
נרי אמרת את מה שצריך להאמר!
6563243  |  10/07/08 18:58
2
מותר לשנות דעה
דן הרפז  |  10/07/08 19:10
3
לשקר אין רגלים
אבי פורת  |  10/07/08 22:44
4
תשחררו אסירים פלסטינים
סאמי עביד עזה  |  11/07/08 01:21
5
שלח את עמי לכל הרוחות. ל"ת
אחד העם 13  |  11/07/08 02:15
 
- אחד העם,כל כך צודק.!!!!
יאללה,  |  11/07/08 09:19
6
פניו מביעים חוסר אמינות ורשע !
זגזגן-אמרתי לכם!  |  11/07/08 08:56
7
כל חייו מאמין ,שאת שאמר-שכחו.
חכמה ובטוחה:  |  11/07/08 09:07
8
עמי אילון תמיד זגזג.!שקרן-מועד ל"ת
תמיד הבחנתי בכך.  |  11/07/08 09:12
9
עמי השקרן
מני הזועם  |  11/07/08 09:25
10
אולי זו בעייה של חנקן יתר בלחץ
מרק טווין  |  11/07/08 10:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם בן-עזרא
כוחות הביטחון הרגו מחבל פלשתיני בזמן שהכין ביחד עם חבריו תוכנית לביצוע פיגוע בישראל    חבריו לטרור נעצרו על-ידי הרשות הפלשתינית והמשיכו בתכנון הפיגוע - במעצרם...
גיא רוה
אי-השוויון בחלוקת הנטל במשפחה הוא המכשול העיקרי בדרך להשגת שוויון נשים בשוק העבודה    הפתרון טמון בחלוקה שוויונית יותר של הנטל בבית    ראוי וצריך לנקוט מגוון של אמצעים כדי לתמרץ ולקדם שינוי חברתי זה
זכי שלום
הסימנים מלמדים כי ארצות הברית יותר ויותר מנסה להתנער מהתערבות פעילה במשבר עם אירן, וישראל נותרה לבדה במערכה    ההזדמנות האחרונה לשקם את ההתרעה הישראלית
יואב לוי
שלל האפשרויות הרומנטיות שמציעים צימרים לזוגות מאוהבים
ד"ר מוטי גולן
פרשתנו, בלק, עוסקת בקללתו של בלעם את עם ישראל אשר הפכה ה' לברכה: "מה טובו אוהליך יעקב משכנותיך ישראל". מה ראה בלעם כמיוחד באוהלי ישראל? ומדוע ברכה זו של בלעם הרשע פותחת את תפילת השחר מדורי דורות ומה משמעותה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il