X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת Calמשיקה את "סוף שבוע קל", תוכנית ההטבות החדשה ללקוחותיה. התוכנית מבוססת על מגוון הטבות לבילוי במהלך סוף השבוע, מתוך למידה כי הצרכן הישראלי מגביר הוצאותיו בתחום זה ב-25% במהלך חמישי-שישי-שבת
▪  ▪  ▪
סוף שבוע קל [סטודיו כאל ]

ממחקרי שוק שערכה Cal באמצעות מכון המחקר פאנלס, למדה Cal את הצרכים המשתנים של הלקוח ויצרה את קונספט "סוף השבוע". באמצעותו, יוצרת Cal בידול בעולם ההטבות הניתנות על גבי כרטיס האשראי, ומאפשרת ללקוחותיה ליהנות מפעילויות סוף השבוע באופן חסכוני, קל ופשוט למימוש.
ממצאים שעלו מסקרי דעת הקהל מצביעים על כך שהצרכנים "דוחים" את זמן הבילוי עם הילדים, בן/בת הזוג והחברים לסוף השבוע. כמחצית מהישראלים (49%) מעדיפים לבלות בסוף השבוע. 44% מכלל המשיבים משלבים בסוף השבוע בילוי זוגי ומשפחתי. 61% מעדיפים לקבל הטבה מסוג 1+1 בענף בתי הקפה.
סקר נוסף שערך מכון גיאוקרטוגרפיה במיוחד עבור Cal כרטיסי אשראי, שנועד לבחון את הרגלי הבילוי והיקף ההוצאה על בילוי בקרב זוגות ומשפחות בישראל, מראה:
  • 45% מקרב מי שנשואים או חיים עם בן זוג נוהגים להוציא עבור בילוי זוגי עד 300 ש"ח.
  • הסכום הממוצע עבור בילוי מסוג זה בקרב כלל האוכלוסיה עומד על 266 ש"ח.
  • 30% מקרב בעלי המשפחות נוהגים להוציא בין 300 ל-600 ש"ח עבור בילויים משפחתיים, כאשר הסכום הממוצע בקרב כלל בעלי המשפחות באוכלוסיה עומד על 404 ש"ח.
  • 53% מהנשאלים השיבו כי להטבות והנחות השפעה גבוהה או בינונית על בחירת מקום הבילוי. רק 37% השיבו כי הטבות והנחות משפיעות במידה מועטה בעת בחירת מקום הבילוי.
עיקרי התוכנית
תוכנית ההטבות, "סוף שבוע קל", מציעה ללקוחות ליהנות בסוף שבוע אחד מהטבות 1+1 בכל תחומי הבילוי והפנאי:
  • 1+1 מתנה על מופעי בידור ותרבות (הופעות מוזיקה בקיסריה, מופעי סטנד אפ, הצגות תיאטרון, מחול ועוד). לדוגמה: אייל גולן בקיסריה, רמי פורטיס בברל'ה מיוזיק קלאב, הראל סקעת, שלישיית מה קשור, שלום אסייג ומיקי גבע, יעקב כהן, רד בנד ועוד. הצגות בהבימה: "לא ביום ולא בלילה","ביקור הגברת הזקנה" ועוד. תיאטרון בית לסין: "מקסי ואני", "מלאכת החיים" ועוד.
וגם:
  • 1+1 מתנה על ארוחות בוקר או קפה ומאפה (ברשת קפה ג'ו ובבתי קפה נוספים ברחבי הארץ).לדוגמה: קפה ג'ו ברחבי הארץ, אידל'ה ביסטרו בנהריה, מסעדת ג'עוני בראש פינה ועוד מגוון בתי קפה ברחבי הארץ.
וגם:
  • 1+1 מתנה ב-60 אטרקציות ברחבי הארץ. לדוגמה: אשקלונה, בית חלומותי, גן החיות בחיפה, חמי טבריה, חוף צמח, ימית 2000, לונה גל, לונה פארק, מדעטק בחיפה, מיני ישראל, מצפה עזריאלי, סופרלנד, עיר המלכים באילת, פארק הקופים ועוד.
וגם:
  • 1+1 מתנה ביותר מ-90 הצגות ילדים בפריסה ארצית. לדוגמה: סבא טוביה, רינת גבאי, יובל המבולבל, דוד חיים ועוד.
בנוסף:
  • לקוחות Cal יוכלו לצבור נקודות במסלול "הנוסע המתמיד של אל על"וגם ליהנות מתוכנית ההטבות החדשה (גם נקודות אל-על וגם הטבות)! ללא הגבלה ואילוץ בבחירת מסלול.
  • הלקוחות ימשיכו ליהנות מהנחות קבועות ב-6,200 בתי עסק ברחבי הארץ(במסגרת מועדון Cal אקסטרה - פירוט בתי העסק באתר Cal).
  • ההטבות בתוכנית ניתנות לכל לקוח בכפוף לביצוע עסקות בסך 1,500 ש"ח בחודש בלבד, בכלל כרטיסי Cal שברשותו.
  • התוכנית מיועדת לכלל לקוחות Cal, בכלל מועדוני החברים, כולל לקוחות דיינרס.
אבי צימרמן, סמנכ"ל השיווק של Cal אמר: "תוכנית הנאמנות החדשה של Cal עונה על הצורך הצרכני לבלות בסופי שבוע ונוחה מאד למימוש. בפיתוח התוכנית, התחשבנו בשלושה מרכיבים עיקריים; הראשון הוא העלייה הניכרת בהוצאה בענפי בילוי ופנאי בימי סוף השבוע, השני, הרצון להעניק לצרכן תועלת כלכלית שתאפשר לו למקסם את תקציב הבילוי הקבוע שלו, והשלישי - שמירה על דיאלוג שקוף, ברור וקל עם לקוחותינו, דיאלוג אותו אנו בונים מזה חצי שנה כמילות הסלוגן שלנו 'עושים את זה קל'".
איך נהנים מהתוכנית?
Cal הקימה אתר אינטרנט ייעודי בכתובת www.cal-weekend.co.il אשר מרכז בתוכו את כל ההטבות של בילוי בסוף השבוע, והלקוח יוכל באמצעותו לתכנן את בילויי סוף השבוע שלו ביתר קלות (על-ידי הזמנת רכישת כרטיסים למופעים, הצגות ילדים, אטרקציות, ארוחת בוקר / קפה ומאפה).
תוכנית הנאמנות "סוף שבוע קל" תחליף את התוכנית "Cal לקנות נכון" שנוסדה ב-2007 עם ביטול שיטת הנקודות, לראשונה, בשוק האשראי הישראלי, על-ידי חברת Cal.
השפה התקשורתית
תוכנית ההטבות החדשה– "סוף שבוע קל", נותנת מענה לתובנה שסוגיית הבילוי בסוף השבוע מעסיקה מאד את הצרכנים. יצירת פתרון קל, חסכוני ופשוט לצרכן עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה התקשורתית של Cal– "עושים את זה קל".
השקת התוכנית תלווה בקמפיין טלוויזיה, אותו מובילים השחקנים יעל שרוני ומולי שולמן. הקמפיין "כל סוף שבוע זה קל" יעלה ב-1/8/12 באמצעות משרד הפרסום "יהושע TBWA", במקביל לקמפיין אינטרנט באמצעות גורני אינטראקטיב.העלות הכוללת של המהלך הפרסומי עומדת על כ-11 מיליון ש"ח.
הקמפיין הראשון בסדרת הקמפיינים הינו סרט השקה כללי, בו, יופיעו זוג (השחקנים יעל שרוני ומולי שולמן) המגיעים להצגת סוף השנה שהילדים מעלים בבית הספר.
בהצגה, הילדים מעלים את הדילמה של ההורים "מה עושים בסוף השבוע" וחושפים עד כמה זה לא קל למצוא בכל סוף שבוע פעילות משפחתית או זוגית חדשה.
ההורים (שרוני ושולמן) שבתחילת הסרט התגאו מאד בילדיהם שמעלים מופע, מוצאים עצמם מובכים מחשיפת הסצנה ה"ביתית" אל מול הקהל, בעוד יתר הצופים 'בוכים מצחוק'.
לאחר סרטון ההשקה, יעלו ארבעה סרטוני תוכן, המתארים את ארבעת עולמות הבילוי והפנאי, בהן הלקוח יכול ליהנות מהטבות של 1+1 בכל סוף שבוע.

תאריך:  14/08/2012   |   עודכן:  14/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שוימר
אבי יוספי
רוב בריכות השחייה בירושלים אינן נגישות לנכים בניגוד לדרישה בחוק
גלאי תקשורת
"הללויה 2012" – תחרות השירה העולמית לצעירים יהודיים שזכתה להצלחה חסרת תקדים בשנה שעברה, חוזרת לשנה שנייה ברציפות
קרן שמיר
טמפו מציעה מבצעים אטרקטיביים על מארזי השישייה של בקבוקי סאן בנדטו רגיל ומוגז עדין
עדי אדרי
השפה החדשה מתבססת על שילוב בין אנימציה של יונים עם צילום ריאליסטי, ומוצגות בו סיטואציות ביטוחיות קומיות. את אנימציית היונים ידובבו כוכבי "ארץ נהדרת": טל פרידמן ואלי פיניש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il