ADTECH, ספקית השירות המובילה של הגשת הבאנר (ad-serving) וחברת-הבת של קבוצת AOL, הודיעה על השקת מאפיין חדש, אשר מודד את משך הזמן של הופעת הבאנר בדפדפן האינטרנט- `Ad Visibility`. חברת ADTECH הינה אחת מחברות הad-serving- הראשונות שמשלבת את הכלי הזה בשרתי המודעות שלה.
הכלי החדש מתבסס על העקרונות המנחים ליצירת פתרונות מדידה דיגיטלית, שהופצו על-ידי לשכת הפרסום האינטראקטיבית (IAB), התאחדות המפרסמים הלאומית (ANA) והאיחוד האמריקני לסוכנויות פרסום (4A's).
באמצעות כלי ה`Ad Visibility`, חברת ADTECH תספק לבעלי האתרים דוחו"ת סטטיסטיים, אשר יציגו מוקדם ככל הניתן נתונים אודות הזמן הממוצע של חשיפת הבאנר לגולשים, מספר ההופעות שלו באתר וכן מספר הכניסות אליו. לפיכך, שרות זה יסייע להם לתמחר את עלות הפרסום באתר האינטרנט, ואף לעצב את נראות האתר כך שהחשיפה של הגולשים למודעת הפרסום תהיה אופטימאלית.
ארהרד ניומן, מנכ"ל ADTECH, מתאר את השקת המאפיין החדש כצעד חשוב לקראת שיפור האיכות של קמפיין פרסומי מקוון: "הודות למאפיין ה'Ad Visibility', לבעלי האתרים ולמשווקים ברשת תהיה יכולת טובה יותר ללמוד על העסק המקוון שלהם. כלי זה נותן ללקוחותינו אינדיקציה אודות החשיפה של מודעת הפרסום בפני הגולשים, ובשל כך מאפשר להם לקבל החלטות עסקיות המייעלות את הפרסום באתר".
אנדריאס קואנלה, מנכ"ל חברת Netpoint Media GmbH בגרמניה, ובין הראשונים שניסה את השימוש במאפיין החדש מדווח על תוצאה חיובית: "ה'Ad Visibility' מאפשר לחברה לייעל את הקמפיין הפרסומי ברשת באופן משמעותי. החברה מאוד מרוצה מהכלים שיש לחברת ADTECH להציע ללקוחותיה".