X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת ADTECH מציגה כלי מדידה חדש לקמפיינים פרסומיים באינטרנט, שנועד למדוד את משך חשיפת הפרסומת בפני גולשי הרשת
▪  ▪  ▪
ארהרד ניומן [ADTECH]

ADTECH, ספקית השירות המובילה של הגשת הבאנר (ad-serving) וחברת-הבת של קבוצת AOL, הודיעה על השקת מאפיין חדש, אשר מודד את משך הזמן של הופעת הבאנר בדפדפן האינטרנט- `Ad Visibility`. חברת ADTECH הינה אחת מחברות הad-serving- הראשונות שמשלבת את הכלי הזה בשרתי המודעות שלה.
הכלי החדש מתבסס על העקרונות המנחים ליצירת פתרונות מדידה דיגיטלית, שהופצו על-ידי לשכת הפרסום האינטראקטיבית (IAB), התאחדות המפרסמים הלאומית (ANA) והאיחוד האמריקני לסוכנויות פרסום (4A's).
באמצעות כלי ה`Ad Visibility`, חברת ADTECH תספק לבעלי האתרים דוחו"ת סטטיסטיים, אשר יציגו מוקדם ככל הניתן נתונים אודות הזמן הממוצע של חשיפת הבאנר לגולשים, מספר ההופעות שלו באתר וכן מספר הכניסות אליו. לפיכך, שרות זה יסייע להם לתמחר את עלות הפרסום באתר האינטרנט, ואף לעצב את נראות האתר כך שהחשיפה של הגולשים למודעת הפרסום תהיה אופטימאלית.
ארהרד ניומן, מנכ"ל ADTECH, מתאר את השקת המאפיין החדש כצעד חשוב לקראת שיפור האיכות של קמפיין פרסומי מקוון: "הודות למאפיין ה'Ad Visibility', לבעלי האתרים ולמשווקים ברשת תהיה יכולת טובה יותר ללמוד על העסק המקוון שלהם. כלי זה נותן ללקוחותינו אינדיקציה אודות החשיפה של מודעת הפרסום בפני הגולשים, ובשל כך מאפשר להם לקבל החלטות עסקיות המייעלות את הפרסום באתר".
אנדריאס קואנלה, מנכ"ל חברת Netpoint Media GmbH בגרמניה, ובין הראשונים שניסה את השימוש במאפיין החדש מדווח על תוצאה חיובית: "ה'Ad Visibility' מאפשר לחברה לייעל את הקמפיין הפרסומי ברשת באופן משמעותי. החברה מאוד מרוצה מהכלים שיש לחברת ADTECH להציע ללקוחותיה".

תאריך:  14/08/2012   |   עודכן:  15/08/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
חב' airberlin בתהליך נוסף של חיסכון בדלק והפחתה בפליטת פחמן דו חמצני - בעקבות החלפת המכולות הקיימות למכולות חדישות וקלות, המורידות את המשקל במטוס בכ-200 ק"ג. כך חוסכות כ-300,000 ליטר דלק בשנה למטוס
אינטר לאב
מרק הגרמנית: הכנסות הרביף המתחרה בקופקסון של טבע זינקו ב-9.6% ל-492 מיליון אירו. זאת בזכות גידול אורגני במכירות הרביף בעולם. סך כל הכנסות מרק (כולל הכנסות חטיבת מרק-סרונו) ברבעון השני של 2012 צמחו ב-12% לסכום של 2.852 מיליארד אירו, לעומת 2.555 מיליארד אירו אשתקד
רונן הלל
רשת אמריקן לייזר השיקה מוקד חדש לקביעת תורים ולשירות
רועי ברגר
- הודעה מטעם ענני תקשורת
יוני קורץ
משלחת ובה עשרות יועצים עסקיים ישראלים יצאה לסיור עסקי בבייג'ינג בסין בחסות לשכת המסחר ת"א והמרכז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il