X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
לאור העובדה כי מרכז 'טרם איכילוב' פעיל 24 שעות בכל ימות השבוע ואף בשבתות וחגים נערכים במרכז לקראת החגים על-מנת לתת מענה רפואי מקצועי ומהיר אף בימים בהן מרפאות קופות החולים סגורות ב'טרם איכילוב' מתריעים מפני פציעות המאפיינות את החגים ובהן בליעת עצמות דג ומפציעות בבניית הסוכה במרכז הוכשרו חדרים שבהן יינתן מענה רפואי שיחליף אשפוז בבתי החולים
▪  ▪  ▪

במרכז לרפואה דחופה 'טרם איכילוב' נערכים לקראת החגים ומתגברים את הצוותים המקצועיים על-מנת להמשיך ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי אף בימי החגים העמוסים.
הסטטיסטיקות מוכיחות כי במהלך החגים יותר ויותר אנשים פוקדים את 'טרם' לאור העובדה כי מרפאות הקהילה סגורות. ב'טרם איכילוב' נערכים כבר עתה על-מנת להמשיך ולהעניק את השירות המהיר והמקצועי שמשמש אבן יסוד בפעילות המרכז.
מרכז 'טרם איכילוב' פועל 24 שעות במשך כל ימות השבוע כולל שבתות וחגים, ועל כן הוא מהווה בחגים כתובת עיקרית למתן טיפולים רפואיים מקצועים, אף בשעות שבהן מרפאות קופות החולים אינן פעילות. במרכז מועסקים צוותים נוכריים על-מנת לעמוד בכל כללי ההלכה הנהוגים בשבת וחג.
על-פי הנתונים אשר בידי 'טרם איכילוב' ישנה עליה חדה בכמות הפניות למרכזים לרפואה דחופה בחודש החגים, וישנן אף פציעות המאפיינות את חודש החגים. ב'טרם' נתקלו הרופאים לא אחת בפציעות שאירעו בראש השנה מעצמות דגים, כמו גם פציעות שאירעו בעת בניית הסוכה.
כחלק מהיערכות 'טרם איכילוב' לקראת החגים הוכשר במרכז המשוכלל הממוקם ברח' ז'בוטינסקי 160 פינת אהרונוביץ' בבני ברק, חדר מאובזר המיועד לשמש כחדר לתחליפי אשפוז, ובו יקבלו המטופלים את המענה הרפואי ומבלי להתאשפז בבתי החולים העמוסים.
המרכז לרפואה דחופה 'טרם איכילוב' פתח את שעריו השנה ומאז טופלו במרכז אלפי מטופלים שחסכו את ההגעה למיון. המרכז משרת את תושבי האזור שנזקקים לרפואה דחופה במהירות המקסימאלית מבלי לפגוע במקצועיות הטיפול ובמקרים מסוימים אף מעניק מענה רפואי במקרים שמצריכים אשפוז.
'טרם איכילוב' פועל בשיתוף פעולה עם בית החולים 'איכילוב'. מטופלי המרכז לרפואה דחופה נהנים משילוב בין מומחי 'טרם' לרפואה דחופה לבין בכירי הרופאים המקצועיים מבית החולים 'איכילוב'.
אל מרכז 'טרם איכילוב' מגיעים חברי כל קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. למרכז הסדרים עם רוב קופות החולים כשהמטופל נדרש להשתתפות עצמית שנעה בין 0-76 ש"ח, בכפוף לקופה בה הוא חבר.
את 'טרם' פוקדים בכל שנה מעל 300 אלף איש שמטופלים על-ידי הצוות הרפואי במקצועיות עם מיטב הציוד הרפואי.

תאריך:  02/09/2012   |   עודכן:  03/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף ארנפלד
בעיצומו של חודש הרחמים והסליחות, משחרר גד ליאור מתוך אלבומו האחרון, ביצוע מרטיט ומיוחד לפיוט עוקד הנעקד והמזבח. הלחן העוצמתי של ליאור נותן פירוש חדש למילות הפיוט הידוע
יוסף ארנפלד
ידן כהן, שצעדיו הראשונים בעולם המוזיקה תועדו בסדרה הישיבה בערוץ 10 לפני מספר שנים, מגיע כעת עם אלבום בכורה משובח ואיכותי - 22 שניות
ינאי אלפסי
היקף המימון לשני הפרויקטים הראשונים להפקת חשמל מאשפה - 21 מיליון דולר; בלוספיר חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם Biogas Nord הגרמנית – שתספק את הטכנולוגיה תקים ותתפעל את הפרויקטים להפקת החשמל בשיטת TURN KEY
עדנה דור-און
הגינה שבפינת החי פותחה בסיוע המתנדבת יעל נצר
מירב ברנשטיין
שלומי אביב מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות אגף עסקי בבינת תקשורת מחשבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il