X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ליפ-בו טאן, נשיא ו-CEO קיידנס ויו"ר קרן Walden International ידבר בכנס הלקוחות בישראל על הזדמנויות ושיתופי פעולה בתעשיה. במהלך ביקורו בישראל, ייפגש טאן עם נשיא המדינה שמעון פרס ויהיה אורח מרכזי בכנס HTIA בירושלים
▪  ▪  ▪

CDNLive! 2012, הכנס הטכנולוגי השנתי ה-20 של קיידנס ישראל הנחשב לכנס המקצועי הגדול ביותר בישראל למשתמשים ומפתחים בתעשיית השבבים והאלקטרוניקה הישראלית, יתקיים ביום שני, 10 בספטמבר 2012, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. אורח הכבוד של הכנס יהיה ליפ-בו טאן, נשיא ו-CEO קיידנס העולמית ויו"ר קרן Walden International.
הכנס, כמדי שנה, מספק פלטפורמה להצגת טכנולוגיות מתקדמות של קיידנס ושל שותפיה בתעשיה ובמה למשתמשים, למפתחים ולמומחי תעשיה לקיים מפגשי נטוורקינג בנושאי תכנון אלקטרוני ועוד.
השנה בכנס - המגמות החמות בתחומי הסיליקון, מערכות על גבי שבב (SoC) ומימוש מערכות, לצד האתגרים המובילים בתחום התכנון האלקטרוני (EDA), ובשוק השבבים העולמי. במסלול התוכן של הכנס יינתנו הרצאות טכניות בנושאי וריפיקציה, פיתוח מערכות, תכנון דיגיטלי/אנלוגי ועיצוב IP, ולצידו במהלך כל היום, תערוכה מקיפה של שותפים ולקוחות החברה בישראל ובעולם.
ליפ-בו טאן יפתח את מליאת הכנס וידבר על האתגרים, ההזדמנויות ושיתופי הפעולה בתעשיית השבבים העולמית בכלל ובתעשיית ה EDA בפרט. במהלך ביקורו בישראל, יהיה טאן הנואם המרכזי במליאת הפתיחה של כנס האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות, HTIA 2012, שיתקיים בירושלים ב-10-12 בספטמבר. הכנס מביא לישראל מדי שנה דמויות מובילות מעולם הטכנולוגיה, לדיונים על טכנולוגיה וחדשנות בתחומים מגוונים והשפעתן על האופן שבו אנו עושים עסקים. עוד צפוי טאן במהלך ביקורו לפגוש את נשיא המדינה שמעון פרס, וכן חברות סטארטאפ ישראליות הפועלות בתחומי השבבים והרכיבים, אנרגיה חלופית, תוכנה, אינטרנט ומדיה דיגיטלית, כחלק מפעילותו בקרן וולדן.
ל-CDNLive! 2012 יגיעו השנה גם דאגלס פאטולו, מנהל התמיכה הטכנית ב-TSMC אירופה, ופאולו פזאטי, מנהל תחום הנדסה בקיידנס, שירצו על חדשנות ושיתופי פעולה בתכנון מערכות על שבב (SoC) דלות הספק ב-40 ו-28 ננומטר.
ארז צור, מנכ"ל קיידנס ישראל: "קיידנס מחויבת להפגין תחכום ויצירתיות כדי לשמור על מובילות וחדשנות טכנולוגית. CDNLive! 2012 יציג את המגמות החדשות, הטכנולוגיות המתקדמות ושיתופי הפעולה המשמעותיים המשמרים את מקומה המוביל של קיידנס על מפת התעשיה העולמית".
לתוכנית הכנס: [קישור]
Cadence Design Systems (קיידנס)
קיידנס דיזיין סיסטמס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, מובילה עולמית בפיתוח כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים, המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של התקני המוליכים למחצה עבור מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים.
קיידנס, פועלת ומובילה בתעשיית ה-EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות, משנת 1987.
הכנסות החברה בשנת 2011 הסתכמו ב-1.15 מיליארד דולר.
קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה הממוקם בא.ת. הרצליה פיתוח. בשנת 2005 רכשה קיידנס את חברת וריסיטי הישראלית, אשר צורפה לקיידנס כמרכז הפיתוח שלה הממוקם בפארק אפק, ראש העין.

תאריך:  03/09/2012   |   עודכן:  03/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שמעון פרס / Shimon Peres
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
CDNLive! 2012 - הכנס השנתי של קיידנס ישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף מואב
בואינג תרחיב את פלטפורמת ה-PLM גם עבור אגף Boeing Commercial Airplanes וגם עבור Boeing Defense, Space & Security ותחזק את השותפות אשר נמשכת מעל ל-25 שנה ברציפות
אופיר שפיגל
Inspiro Medical מחממת משגב, שבבעלות קבוצת טרנדליינס, המפתחת מכשיר אינהלציה חדשני המיועד לטיפול במחלות בדרכי הנשימה, הודיעה כי תחל בניסויים קליניים בספטמבר בבית החולים שניידר בפתח תקוה
אופיר שפיגל
רונן הלל
קליר (בעלת המותג קלין) תובעת 2 מיליון שקל מחברת טמבור ומחברת זוהר דליה על הפרת סימן מסחר
רונן הלל
החברה עלתה בקמפיין חדש המזמין את הציבור הרחב להיחשף למבצעים האטרקטיביים ולמגוון המוצרים לעיצוב ושיפוץ הבית ולמחסני המכירות ואולמות התצוגה של החברה בתל אביב ובמושב שתולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il