X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
BMW שבדיה משדרגת מערכת PrintBOS של קונסיסט טכנולוגיות. היקף הפרויקט: עשרות אלפי יורו. המערכת משמשת להנפקת מסמכים קריטיים לארגון, כגון: חשבוניות, הסכמים וטפסי עמלות
▪  ▪  ▪
אופיר גרינר [יח"צ]

קונסיסט טכנולוגיות מקבוצת קונסיסט ישראל, מבצעת בימים אלה פרויקט של שדרוג מערכת PrintBOS בחברת BMW שבדיה. השדרוג מבוצע לאחר 7 שנים של שימוש מוצלח במערכת PrintBOS. זאת מתוך רצון של BMW שבדיה ליהנות מהיכולות החדשות של מערכת PrintBOS גרסה 5, אשר תהווה פתרון מערכתי וכלל ארגוני עבור מערך ההדפסות בחברה. היקף השקעתה של BMW שבדיה, מרכישת המוצר ועד היום נאמד בעשרות אלפי יורו.
פרויקט השדרוג בחברת BMW שבדיה מבוצע בשני שלבים: בשלב א' הוסבה הגרסה הנוכחית שרצה על גבי מערכת הפעלה NT לגרסה המתקדמת של המוצר על גבי Windows 2008 R2. בשלב ב' המתבצע בימים אלה, נבנים ממשקים בין מערכת PrintBOS למערכות מקור נוספות כגון: SAP, Microsoft Dynamics CRM ועוד.
אניטה שדר (Anita Schaeder), האחראית על PrintBOS מטעם BMW בשבדיה, דנמרק, פינלנד ונורבגיה, מציינת כי המערכת קריטית לפעילותו היומיומית של הארגון. המערכת מפיקה עבורם חשבוניות, הסכמים, טפסי עמלות ומסמכים נוספים. שדר ציינה גם את שביעות רצונם המלאה מן הגרסה החדשה ומתהליך יישומה המתבצע ע"י קונסיסט.
עופר בנדיק מנהל הפרויקט מטעם קונסיסט מערכות, אמר כי "תהליך ההסבה היה פשוט וכעבור מספר ימים החל הלקוח ליהנות ממערכת מתקדמת. בנוסף, תהליכים עסקיים שעבורם הליך היישום דרש זמן רב ניתנים במערכת החדשה ליישום בזמן קצר יותר, מכאן ש"אופן המימוש הפתרון החדש ייתן ללקוח ערך מוסף הן בפן העיצובי והן בפן התפעולי".
אופיר גרינר מנהל פעילות PrintBOS בקונסיסט טכנולוגיות, מסר: "כשם שמוטו חברת BMW הינו: 'אנחנו לא מייצרים רכבים, אנו מייצרים הנאה', כך גם דרכה של קונסיסט, לתת ללקוח לא רק פתרון עבור הדרישות שלו, אלא גם לספק הנאה מהשימוש במערכת".

על תוכנת PrintBOS - PrintBOS מיושמת אצל כ-250 לקוחות ברחבי העולם,כ-100 מהם בישראל. קונסיסט פיתחה בשנים האחרונות התמחות מיוחדת בתחום עם חברות סלולר, בנקאות וביטוח. בין החברות שרכשו את התוכנה בארץ: בנק הפועלים, כלל ביטוח, פרטנר, פלאפון, קוקה קולה, טכניון ועוד.
תאריך:  04/09/2012   |   עודכן:  04/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לילה בן הרוש
הגוף שלנו כיצירת אמנות, החופש להתפשט מהמוסכמות החברתיות וליצור. 20-22.9.12
יצחק רביחיא
תערוכת יחיד חדשה של הפסלת פורטונה שפירו "צבעי הטבע" - פתיחה ב-6 בספטמבר בשעה 19:30 בתיאטרון ירושלים (התערוכה עד 9 באוקטובר)
חמי כהן
אירוע סיום ש"ס במעמד גדולי ישראל, נערך בבורסת היהלומים הישראלית. באירוע השתתפו הרב הראשי לישראל, הרה"ג שלמה משה עמר שליט"א, הרב הראשי של ת"א-יפו, הרה"ג ר' ישראל מאיר לאו, הרב הראשי של העיר ר"ג, הרה"ג ר' יעקב אריאל ומכובדים נוספים
מירב ברנשטיין
עלייה בחשיבות החיסכון לטווח ארוך בקרב צעירים. עוד עולה מהסקר: ירידה ברצונן של נשים לחסוך עבור ילדיהן, ועלייה בשימוש בפיקדונות בנקאיים
גלאי תקשורת
רשת סופר קרמיק המתמחה בייבוא מוצרי איכות לעיצוב הבית, המונה שלושה סניפים ברחבי הארץ, פותחת סניף נוסף במתחם הצ'ק פוינט בחיפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il