אנג'ליקה שר, אמנית ישראלית ידועה, שזכתה להכרה בינלאומית והציגה בגלריות ומוזיאונים מובילים בארץ ובעולם, מציגה תערוכת יחיד בגלריית Zemack, שנוצרה בהשראת הספר "ההיסטוריה של היופי" של אומברטו אקו, סדרת מדיומים אומנותיים של צילומי סטילס בהשתתפות שחקני תיאטרון גשר כאשר כל אחד מהם מייצג יופי שונה כפי שבא לידי ביטוי בתקופה מסוימת בתולדות האמנות מהרנסנס ועד פוסט מודרניזם.
היצירות יוצגו במסגרת התערוכה "מסע לתולדות היופי", שתפתח החל מ-18.9.12 ועד 26.10.12.
בדומה לאומברטו אקו בתולדות היופי שלו, עוקבת שר בעבודותיה אחר הטרנספורמציה שעבר מושג היופי מתקופה לתקופה. שר מדגימה את השינויים, שהתרחשו לאורך מאות שנים בתפיסה האסתטית באמנות . השחקן סשה דמידוב צולם כאיש הרנסנס: אידיאל של אצילות, שניחן בהרמוניה פנימית. לנה קריינדלין, מנכ"ל תיאטרון גשר צולמה בסגנון פלמי: פנים בהירות בפרופיל על-רקע כהה, שמדגישות ואצילות ועדינות נשית, אבל מעמעם את הממד האינדיבידואלי. אלון פרידמן מצולם בסגנון הבארוק, בולט היחסי האמביוולנטי בין עולמות הטבע והנפש, ושאילה ממוטיב הניגוד בין האור לצל של רמברנדט. נטשה מנור צולמה בסגנון הבארוק שהדגיש את חוסר השלמות והחיפוש העצמי. שאילה מטכניקת קיארוסקורו של קאראווג'ו, שיוצרת ניגוד חד בין אור וצל. לוסי דובינצ'יק צולמה בסגנון התקופה הרומנטית. האדם הוצג כבעל אישיות רוחנית, יצירתית ובעל יצרים ומצבי רוח עזים חזקים. ליליאן רות צולמה בסגנון האקספרסיוניזם, התצלום הדגיש מורכבות, דואליות ואמוציות חזקות. אפרת בן-צור צולמה בסגנון הפילם נואר ונראית כפאם פאטאל. התצלום מבטא קדרות, חרדה וחוסר שקט. נטע שפיגלמן צולמה בסגנון הפופ-ארט. ניתוץ ערכים ושימוש ללא כללים והגבלה באמצעים וחומרים. הנרי דוד צולם בסגנון שחקן קולנוע אמריקני המגלם את היופי הגברי.