חברת Salesforce הכריזה על שירותי אחסון ענן משלה, במהלך המאיים על החברות הצעירות המובילות את השוק כגון Box ו-Dropbox. את ההכרזה מסר מארק בניוף, מנכ"ל החברה המתוקשר במהלך ריאיון ב-TechCrunch Distupt. בנוסף סיפר בניוף על כוונת החברה להוציא מוצר ניהול זהות דיגיטלית שיתחרה ב-Okta ודומיה.
Salesforce תפסה בשנים האחרונות את ההובלה בשוק מערכות ניהול קשרי הלקוחות. מוצר ה-CRM שלה מציע תוכנה לניהול לקוחות ושירותי ענן שונים המיועדים לעסקים בכל גודל. מדובר בחברה השווה מיליארדים, שמפגינה בשנים האחרונות תיאבון רכישות המתחרה בזה של ענקיות כגון גוגל,
מיקרוסופט ופייסבוק. במהלך הריאיון עם מייקל ארינגטון, מייסד בלוג הטכנולוגיה הפופולרי TechCrunch וכיום משקיע נחשב בעמק הסיליקון, אמר בניוף "לקוחות Salesforce פנו אלינו וביקשו שנפתח מוצר מקביל ל-Drobpox לארגונים, וזה מה שעשינו."
בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת סרוויס ווייז, שותפת זהב של סיילספורס ונציגתה בישראל, אומר בתגובה לידיעה: "ההכרזה על שירותי אחסון וניהול זהות בענן אינה מפתיעה את מי שמכיר מקרוב את מסלול ההתקדמות של Salesforce. בשני המקרים מדובר בצרכים ברורים ומוכרים של ארגונים, ושילובם בסביבת ה-CRM שהיא סביבת הניהול העסקית הטבעית והמקום בו בעלי תפקידים בתחומי המכירות, השירות והשיווק מבצעים את עבודתם, היא מהלך הגיוני מאד."
אודות ServiceWise
חברת ServiceWise ישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, אשר מייצגת בישראל את החברה הבינלאומית Salesforce.com, מובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק לרבות הייטק וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת web במודל Software-as-a-Service, ומיושמת ע"י מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 90,000 לקוחות ברחבי העולם.
אתר הבית של Service-Wise:
www.service-wise.com
אתר הבית של SalesForce:
[קישור]