X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ARM ו-GLOBALFOUNDRIES ישתפו פעולה בפיתוח הדור הבא של מעבדי 20 ננומטר במכשירים ניידים
▪  ▪  ▪

ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, ו-GLOBALFOUNDRIES, יצרנית מוליכים למחצה, הודיעו על חתימת הסכם רב-שנתי לפיתוח מערכות על-שבב (SoC) למעבדי ARM, שישולבו במוצרי GLOBALFOUNDRIES המיועדים לפעול בטכנולוגיית 20 ננומטר, ועל גבי טכנולוגיית התהליך FinFET.
ההסכם החדש מרחיב את שיתוף הפעולה הקיים בין החברות לתחום המעבדים הגרפיים, ההופכים במהרה למרכיב קריטי במחשבים ניידים. כחלק מההסכם, תפתח ARM פלטפורמה מלאה של פתרון הקניין הרוחני הפיסי -IP Artisan®, שיכלול ספריות דיגיטליות ומהדרי זיכרון עבור שורה ארוכה של אפליקציות למחשבים ניידים, החל מסמארטפונים, דרך טאבלטים ועד למחשבי נטבוק דקים במיוחד.
ARM ו-GLOBALFOUNDRIES משתפות פעולה מזה מספר שנים בביצוע אופטימיזציה לסדרת המעבדים Cortex™-A של ARM. החברות קיימו מספר רב של הצגות תכלית להדגמת החיסכון באנרגיה הנובע מהשימוש בשבב ה-28 ננומטר, כמו גם בשבב ה-20 ננומטר הניסיוני.
הטכנולוגיה החדשה של ARM מיושמת במפעל לייצור מוליכים למחצה של GLOBALFOUNDRIES במלטה שבמדינת ניו-יורק, ארה"ב. ההסכם החדש יעודד ייצור פלטפורמות שיאפשרו בניית אפליקציות על טכנולוגיית 20 ננומטר, ויעודדו מעבר מהיר לטרנזיסטורי FinFET תלת-מימדיים. הפיתוח המשותף יקצר את משך הזמן הנדרש להשקת פתרונות על-שבב שיוטמעו בדור הבא של המעבדים המרכזיים, ויחידות העיבוד הגראפיות במכשירים ניידים.
GLOBALFOUBDRIES מתכננת לפתח יישומים יעילים וניתוחי ביצועים לדור הבא של המעבד החסכוני באנרגיה Cortex™, ולטכנולוגיית המעבד הגראפי Mali™, ומתעתדת להאיץ את תהליכי הטמעת עיצובי ה-SoC של הלקוחות. הפלטפורמה המקיפה של פתרון הקניין הרוחני הפיסי -IP Artisan® עבור תהליכי הייצורLPM (Low Power Manufacturing) בטכנולוגיית 20 ננומטר, טרנזיסטורי FinFET ומוצרי חבילת המיטוב POP IP, מספקת אבני בניין בסיסיות למעצבי .SoC בנוסף, משמשת הפלטפורמה מספר רב של תהליכים טכנולוגיים בחברת GLOBALFOUBDRIES ובכללם 65 ננומטר, 55 ו-28 ננומטר וכן טכנולוגיית Cortex-A9 POP עבור פלטפורמת SLP (הספק סופר-נמוך) ב-28 ננומטר, המוצעת לרישוי על-ידי ARM.
אודות ARM
חברת ARM מפתחת את הטכנולוגיה הנמצאת בליבת המוצרים הדיגיטליים המתקדמים בעולם, החל ממוצרים ניידים, מערכות עבור השוק הביתי והארגוני, יישומים משובצי מחשב ותחומים טכנולוגיים בצמיחה.
חבילת המוצרים המקיפה של ARM כוללת מיקרו-מעבדים בטכנולוגיית RISC 16 ו-32 ביט, מעבדים גראפיים ((graphics processors, ספריות דיגיטאליות וזיכרונות משובצים (Embedded Standard Cells Libraries and Memories), תאים היקפיים ((Peripheral Cells, תוכנות וכלי פיתוח, וכן פתרונות למימוש פונקציות אנלוגיות ומוצרי קישור מהירים. בשילוב עם קהילת השותפים הנרחבת של החברה, מוצרים אלה מספקים פתרון מערכתי מלא המעניק לחברות האלקטרוניקה המובילות, את היכולת להגיע אל השוק במהירות ובביטחון.
משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בקיימברידג', אנגליה והיא מעסיקה יותר מ-2300 עובדים. לחברה 11 מרכזי פיתוח ו-11 משרדי מכירות ברחבי העולם. ARM ישראל הוקמה בשנת 2000 ופעילותה מתמקדת במכירת רישיונות IP באופן ישיר ומכירת כלים באמצעות מפיץ. מנכ"ל החברה - שלמה רוזנברג. www.arm.com

תאריך:  12/09/2012   |   עודכן:  12/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שלמה רוזנברג
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל סופר
בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת סרוויס ווייז, שותפת זהב של סיילספורס ונציגתה בישראל, אומר בתגובה לידיעה: "ההכרזה על שירותי אחסון וניהול זהות בענן אינה מפתיעה את מי שמכיר מקרוב את מסלול ההתקדמות של Salesforce. בשני המקרים מדובר בצרכים ברורים ומוכרים של ארגונים, ושילובם בסביבת ה-CRM שהיא סביבת הניהול העסקית הטבעית והמקום בו בעלי תפקידים בתחומי המכירות, השירות והשיווק מבצעים את עבודתם, היא מהלך הגיוני מאד"
גל זרביב
רכבת ישראל חנכה את קו לוד באר שבע, פרויקט שעלותו הכוללת נאמדת בכ-3 מיליארד שקלים בטקס הענקת תעודות הוקרה למנהלי הפרויקטים בהם שמואל דקר מנכ"ל חברת "דקר בניין והנדסה" אשר שימשה כמתכננת הראשית של הפרויקט רחב ההיקף
זהר נוי
ההשקעות החדשות יסייעו לחברה להרחיב את המכירות, את הנוכחות השיווקית ואת אחיזת השוק של מוצריה
ניר חלואה
חברת ADTECH משיקה בימים אלה פלטפורמת RTB חדשה, המאפשרת למפרסמים ולמשווקים ברשת לבצע החלטות קניה ומכירה מושכלות בזמן אמת
מיכל סדן
מעל 40 אמנים, יוצרים ותיקים לצד יוצרי העתיד באירוע חשיפה ייחודי בחלל תעשייתי ענק ואוטונומי בשיתוף עמותת דיסאוטונומיה משפחתית במטרה לחשוף את הדמות שמאחורי היצירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il