X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך הרתיע מנהל תוכנית מטוס הקרב F-35 בינתיים הזמין הפנטגון 2,443 מטוסים אף-35. מחיר המטוסים כולל תחזוקתם יעמוד על כ-1.1 ביליון דולר מייקל דונלי, שר חיל האוויר, אמר, כי לפנטגון אין יכולת ללכת עוד לקראת היצרנית המטוס אם יצוצו עוד בעיות, ייאלץ הפנטגון להקטין את כמות המטוסים, הזהיר השר
▪  ▪  ▪
הגנרל כריסטופר בוגדן [צילום: הצבא האמריקני]

אם יימשכו הבעיות בתוכנית מטוס הקרב אף-35, לא יוכל הפנטגון להמשיך להזרים כספים לפרויקט - התריע מיג'ור-ג'נרל כריסטופר בוגדן, סגן מנהל הפרויקט במשרד ההגנה, המיועד לעמוד בראשו.
גנרל בוגדן אמר, כי היחסים עם לוקהיד מרטין, יצרנית המטוס, לבין משרד ההגנה לא היו כה גרועים מעולם, כיוון שהחברה עושה ככל העולה על רוחה. בין השאר, הפנה גנרל בוגדן את תשומת-הלב שומעיו לכך, שמשרד ההגנה ולוקהיד מרטין לא הצליחו משך כשנה להגיע לחוזה בדבר ייצור סדרה חמישית של מטוסים.
גנרל בוגדן דיבר בכנס של אגודת חיל האוויר האמריקני, כשבקהל שומעיו ישבו נציגים בכירים של לוקהיד מרטין, שהופתעו לשמוע את ביקורתו הפומבית.
"משהו מקולקל מאוד ביחסים עם החברה, שאנחנו עובדים אתה משך אחת-עשרה שנה", אמר הגנרל, שציין, כי היחסים הרעועים מאיימים על המשך הפרויקט.
הפנטגון מצפה, כי מחיר הייצור של המטוסים יירד ככל שיימשך ייצורם, אך החברה מסרבת להוריד את מחיר המטוסים בקצב המתאים, הסביר הגנרל, שסיפר, כי הפנטגון הזרים לפרויקט מיליוני דולרים אשתקד, ושינה את קצב הייצור, כדי להקל על החברה.
מייקל דונלי, שר חיל האוויר, הצטרף לביקורתו של גנרל בוגדן, ואמר, כי לפנטגון אין יכולת ללכת עוד לקראת היצרנית המטוס. אם יצוצו עוד בעיות, ייאלץ הפנטגון להקטין את כמות המטוסים, הזהיר השר דונלי.
מייקל ריין, דובר לוקהיד מרטין, אמר בתגובה, שהחברה "משתדלת לפתור את הבעיות שצצו, כדי להמשיך את המומנטום ואת ההצלחות, שהיו בשנים האחרונות". לדבריו, השיפור בייצור תורם לאיכות גבוהה יותר של המטוסים ולאו-דווקא להוזלת מחירם למשלם המסים האמריקני, ובקרוב הוא ישפיע גם על עלות הפרויקט.
בינתיים הזמין הפנטגון 2,443 מטוסים אף-35. מחיר המטוסים כולל תחזוקתם יעמוד על כ-1.1 ביליון דולר. לדעת גנרל בוגדן, מחיר התחזוקה צריך לקטון עקב תחרות בין ספקים, ואין להשאירו בידי לוקהיד מרטין.
בינתיים נמשך הפיגור בפיתוח מערכת אוטומטית למידע לוגיסטי עבור המטוס וכן בפיתוח קסדת הטייס. העיכובים משפיעים על כוונת חיל הנחתים להכניס את המטוסים לשירות.

תאריך:  27/09/2012   |   עודכן:  27/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"היחסים עם לוקהיד מרטין גרועים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תומר לוי
עטר: צריך להעריך את הקהל שלנו. ידין ב-11, דוידוביץ' מתאושש
יפעת גדות
חוקרים גילו במסגרת מחקר קטן כי הליכה מהירה הורידה את התשוקה לאכול
איתמר לוין
עו"ד שי חיימוב העלה טענה מקוממת במיוחד בבקשה למנוע גירוש מהארץ של עובדת פיליפינית: "אין סכנה שבני הזוג יילדו ילדים ויפגעו בטוהר הגזע היהודי"    ביהמ"ש העליון נתן לו על הראש, זרק את העתירה מכל המדרגות - אבל לא חייב בהוצאות
איתמר לוין
ביהמ"ש: העובדה שהבורר ואחד מעורכי הדין מתפללים באותו בית כנסת אינה מהווה עילה לפסילתו; ההיכרות ביניהם היא דבר טבעי לנוכח עיסוקם באותו תחום
איתמר לוין
ביה"ד הארצי של לשכת עורכי הדין הרשיע עו"ד, אשר לא הגיש סיכומים וגרם להפסד של לקוחו בתביעות במאות אלפי שקלים, בהפרת חובת הנאמנות שלו כלפי הלקוח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il