X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

אריה
בימים אלה נמצאים מרבית הכוכבים בבית הכספים שלכם. עובדה זו מסבירה את ההתעסקות הרבה שלכם בנושאים אלו. מומלץ לכם לקבל עזרה מחברים מאחר ונראה שהעומס מתיש אתכם. אתם עלולים לעשות טעויות שבעתיד יעלו לכם בהרבה כסף. יש לכם פוטנציאל להרוויח, אלא שנראה שאתם מוטרדים בבעיות אישיות המונעות מכם להשקיע את מירב האנרגיה שלכם בנושא.
בתולה
אתם נמצאים בהתחלות חדשות בחייכם בתחומים רבים. זה הזמן שלכם לקבל את כל ההזדמנויות שנקרות בדרככם ולא להיות בררניים יותר מדי. במשך הזמן יפלו התוכניות שלא מתאימות לכם כך שאל תלחיצו את עצמכם בניסיון לברור את ההצעות הנכונות. בתקופה זו מומלץ לכם לא לנסות להפעיל את כישוריכם בצורה גלויה, אלא לעמוד קצת מאחורי הקלעים ולתת לנסיבות להוביל אתכם.
מאזניים
זוהי תקופה מאוד לא נוחה עבורכם. אתם אומנם פועלים רבות אך התנאים הסביבתיים אינם לטובתכם ואתם הולכים ונהיים מתוסכלים ביחס לכך. אל תצפו שבתקופה זו תצליחו לממש את כל תוכניותיכם אלא מוטב לכם להסתפק במועט. קחו את זה כנסיגה קצרה לצורך עלייה וככל שהסבלנות שלכם תוארך, כך ישתלם לכם בהמשך. אל תתנו לחוסר הביטחון להשפיע עליכם ולהרפות את ידיכם.
עקרב
בית החברה שלכם עמוס בכוכבים כך שנראה ששבוע זה יהיה מצוין כדי להוציא אתכם מהבית ומהסביבה הקרובה כדי לבלות עם מכרים, חברים וקרובים. נראה שיש לכם אפשרות להכיר אנשים חדשים כך שאסור לכם להפסיד הזדמנויות. גם בנושאי קריירה יפתחו בפניכם אפשרויות חדשות. אל תתנו לחוסר הביטחון אותו אתם חשים מדי פעם, לעכב אתכם ולהפריע לכם בתוכניותיכם.
קשת
בימים אלה תהיה לכם הזדמנות לשדרג את מצבכם האישי בעקבות פגישות ושיחות עם אנשי מקצוע שונים. ייתכן ויהיו עיכובים בגלל שינויים בנסיבות ואולם בסופו של דבר התוכניות יצאו אל הפועל ואתם תוכלו להצליח בתוכניותיכם. למרות העבודה הקשה שאתם משקיעים וחוסר שביעות הרצון שלכם מהנסיבות, הרי שבסופו של דבר תעלו על אם הדרך כך שכל מה שאתם צריכים הוא, להמשיך ולהתמודד עם הקשיים השונים.
גדי
ריכוז כוכבים בבית הנסיעות שלכם מלמד על אפשרויות חדשות שיקרו בדרככם ואפשרי גם קשר עם חו"ל. אל תהססו לחרוג ממנהגכם ולהיות יותר ספונטניים. חלק מההצלחה שלכם תלוי ביכולת שלכם לשנות ולהשתנות בהתאם למצב. מומלץ לכם לנסות תחומי לימוד חדשים שיביאו לכם תועלת בהמשך. מהחודש הבא תרגישו שהנה הצלחתם בתוכניותיכם ותחושו תחושת סיפוק.
דלי
בחודש הבא עומדת להגיע לסיומה תקופה שבה הייתם מאוד שקועים בתוך עצמכם בגלל שניסיתם להגיע לתובנות עמוקות שייתנו לכם מענה לגבי דרך וסגנון התנהגותכם. אתם נמצאים בתקופה שהיא בדיוק מחצית השנה לאחר יום הולדתכם. זוהי תקופה של חשבונות נפש שבה הדברים אשר מתרחשים גורמים לכם לתהות ביניכם לבין עצמכם כיצד עליכם להתנהג ומהו הגבול אותו אינכם יכולים לעבור.
דגים
נושאי זוגיות הינם הנושא הבעייתי ביותר בתקופת חייכם בשלב הזה. נראה שאתם מתעמתים עם כל מי שסובב אתכם וגורמים לעצמכם הרבה עוגמת נפש בכל פעם שאתם מנסים לקבל תשובות. אל תפחדו מהעובדה שאתם מוצאים את עצמכם מתנדנדים מצד לצד בדעותיכם, כיוון שרק התלבטויות וחשיבה מעמיקה יכולים לעזור לכם לצאת מהבוץ הרגשי בו אתם חיים עכשיו.
טלה
נושאי העבודה בחייכם עומדים על הפרק. גם אם אינכם עובדים מסיבות שונות הרי שאין הדבר אומר שאתם פטורים מהצורך לבדוק את המערך הכספי המגיע כתוצאה מהעבודה שעבדתם. אלו מכם הפנויים לתוכניות חדשות זה הזמן עבורכם לתכנן יצירות חדשות שיוכיחו עצמן בהמשך. מומלץ לכם לבדוק נושאי בריאות ולא להרשות לעצמכם להזניח בדיקות שכבר מזמן הייתם חייבים לעשות.
שור
מקבץ כוכבים מעניין נמצא אצלכם בבית היצירה. זוהי תקופה מעולה ליצור ולהפיק מעצמכם את המקסימום שאתם יכולים לתת בנושא היצירה ומימוש עצמי. זה הזמן שלכם ליצור תחביבים חדשים אשר ירוממו את עצמכם ויגרמו לכם לתחושת גאווה וסיפוק. הפנויים שביניכם עשויים להכיר אנשים חדשים ומעניינים לקשר רומנטי ואילו אלו מכם שיש להם ילדים, נראה שזה הזמן שלכם להשקיע בהם כדי להתקרב אליהם.
תאומים
הנסיבות תהיינה כאלה שתרגישו צורך להשקיע במשפחה הרבה שעות זמן איכות. נראה שאתם עצמכם אינכם מבינים את המניעים הפנימיים של עצמכם, אולם באם תחפשו עמוק בתוך עצמכם תגלו שאתם חדורים רגשי אשם כלפי אנשים קרובים ומנסים לפצות אותם בדרך זו או אחרת. תצליחו מאוד בכל תוכניתכם, כך שתוכלו להיות מרוצים מהשתלשלות האירועים והנסיבות.
סרטן
בימים אלה יש לכם יותר רצון וצורך להתכנס בתוך עצמכם. נראה שלאחרונה חוויתם חוויות קשות ומכאיבות ולכן אתם מעלים על עצמכם את שריון החשדנות ולא מאפשרים לאנשים חדשים להתקרב אל דלת אמותיכם. אתם צודקים בתפיסתכם הבסיסית ואולם עליכם לבדוק האם אינכם מבריחים אנשים שלמעשה רוצים את טובתכם אך אתם בחשדנות שלכם לא מאפשרים להם להגיע אליכם ולפנק אתכם.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  13/08/2008   |   עודכן:  13/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
אל לנו להתרגש מזעקות השבר של היועץ המשפטי לממשלה    בואו ניתן ללהבות לדעוך, כולנו נירגע ונבין שבעניין זה - צודק השר פרידמן
איתן אלחדז
גאולה כהן הלוחמת, הפוליטיקאית, ומנאמני ארץ ישראל השלמה הוציאה ספר וזה הזמן לשאול אותה לגבי שרון: "נכנס בו דיבוק", ההינתקות: "כתם שלא יימחה" וגם לגבי בנה צחי: "להישארות בשלטון יש תג מחיר". היא לא שוכחת לספר על פעולת הבריחה מהכלא הבריטי, על אובדן הנעורים, ועל אמונתה בצדקת דרכה
עו"ד יוסף פנדריך
עורכי דין רבים פוחדים שהממסד יתנכל להם בגלל שאיפשרו לאדם לחשוף פרשיית שחיתות חמורה של מערכת המשפט    האם עו"ד שחושש לעורו יכול להגן בהצלחה על לקוח שנאבק ברשויות?
עו"ד אברהם פכטר
הבחירות והפריימריז בפתח ומצבם הרפואי של המועמדים והמנהיגים לעתיד הופך נושא לדיונים. האם התיק הרפואי של המנהיגים צריך להיות גלוי ושקוף לציבור? ומה בקשר לזכות לפרטיות. הגיעה העת להסדר בחקיקה או בנוהל הציבורי ממשלתי
יחיאל ספרא
דוד המלך ידע שבשני צימוקים ותאנה מתוקה יש תכונות שיכולות להחזיר כוחות לאדם מותש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il