X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
"כלכלן פרקטי" מציעה למעסיקים: לא מרוצה מעובד שלמד אצלנו? נחזיר לך משכורתו
▪  ▪  ▪

"כלכלן פרקטי" - מכון ההדרכה המקצועי לכלכלנים ולרו"ח בבעלות ליאור סולטן, המכשיר בוגרי אוניברסיטה לעבודה מעשית בתחומי כלכלה, ראיית חשבון ומנהל עסקים, מציע עתה למעסיקים פוטנציאליים של בוגרי הקורס, הצעה אטרקטיבית חסרת תקדים:
"כלכלן פרקטי" מוכנה לשלם למעסיק את מלוא משכורתו של העובד בחודש העבודה הראשון שלו, במידה והמעסיק לא יהיה מרוצה מעובד שסיים את הקורס ומחזיק בתעודת כלכלן פרקטי.
ההחזר הכספי יהיה של משכורת עד 10,000 ש"ח, ומדובר במעסיקים שהנם חברות ציבוריות ומשרדי רואי חשבון בשתי העשיריות הראשונות של המשרדים.
תוקף ההצעה עד חודש מרץ 2013, והיא כפופה לתקנון שיתפרסם באתר "כלכלן פרקטי".
המחשבה העומדת ביסוד פעילות כלכלן פרקטי שהוקמה ע"י ליאור סולטן, היא שבוגרי אקדמיה בתחומי כלכלה, ראיית חשבון ומנהל עסקים, אינם מוכנים לעבודה בשוק, מתקשים להיקלט בהצלחה במקומות עבודה, ויש להכשירם לכך בקורסים המיוחדים של כלכלן פרקטי.
החברה פועלת בישראל, צרפת וגרמניה, ולאחרונה הועבר הקורס במתכונתו המלאה לאקדמאים מאוניברסיטת ייל ומאוניברסיטת הרווארד, כדי לבחון האם בכלכלן פרקטי עומדים במבחן המציאות בשוק הגלובלי.
ליאור סולטן מסביר את הרציונל של ההצעה המיוחדת למעסיקים: "אנו מאמינים בבוגרי הקורס, הנבחרים לאחר מיון ורוכשים במהלכו את הידע שיאפשר להם להשתלב היטב בארגונים המובילים בישראל. עם זאת, אנו רוצים לעודד חברות לקלוט את בוגרינו לעבודה ללא חשש שיינזקו כספית אם העובד אינו עונה לדרישותיהם".
קורס "כלכלן פרקטי" נמשך סמסטר , ומורכב ממפגשים שבועים בני ארבע שעות אקדמיות כל אחד, ומבחן סופי. החברה מתחייבת ללמד את כל החומר המופיע בסילבוס, ואף מתחייבת לקיים מפגשי השלמה במידת הצורך ללא כל תשלום נוסף וזאת כדי לתת לסטודנטים את השירות האופטימאלי ביותר.
עד היום סיימו כ-1,000 בוגרים את הקורס בישראל, וזאת על-אף שחלק ניכר מהם עובדים כבר בפירמות גדולות והרגישו צורך להתמקצע. עשרות רבות של בוגרים חדשים התקבלו לעבודה והשתלבו בארגונים גדולים במשק הישראלי.
ל"כלכלן פרקטי" הסכמי שת"פ עם "המרכז הבינתחומי בהרצליה" ו"המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן" - האוניברסיטה הפתוחה.

רקע על ליאור סולטן: בן 36. בעל תואר ראשון ושני בכלכלה. כבר כנער סיים תואר ראשון במתמטיקה. ליאור היה כלכלן ראשי של חברת אבגול הבורסאית, ניהל פרויקט של עשרות מיליוני דולרים מול ברזיל והודו עבור אלתא ותעשיה אוירית. היום הוא מלמד ועוסק בייעוץ כלכלי ואסטרטגי.
תאריך:  16/12/2012   |   עודכן:  16/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"כלכלן פרקטי": לא מרוצה? נחזיר משכורת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
כלכלת בחירות: תעשיית הטכסטיל מקבלת זריקת עידוד לקראת הבחירות    עקב הזמן הקצר כל המתפרות בארץ עסוקות בתפירת דגלים, חולצות ובאנרים למפלגות השונות המתמודדות בבחירות
זהר נוי
רוב החולים מדווחים על שביעות רצון אחרי ניתוח רובוטי    ד"ר דיוויד ב. סמאדי, מנתח מוביל בכריתת ערמונית לפרוסקופית בסיוע רובוט (RALP - ראל"פ), מפרסם ממצאים על החרטה של המטופלים על ההחלטה אחרי הניתוח
מיכל סדן
אמן הברזל ראובן גפני, הטביע חותמו במאות אתרים, כיכרות וערים ברחבי המדינה. גפני הוא ישראל, הוא אנדרטאות לזכר חללים, הוא כיכרות מעוצבות בעשרות ערים, והוא אורח כבוד בתערוכות בארץ ובעולם. לקראת חג החנוכה, יחשוף גפני לראשונה 18 חנוכיות בתערוכה מוארת ויוצאת דופן בשדרות ממילא בירושלים
הדר פרבר
הפורטל נותן מענה ללמעלה ממיליון גרושים וגרושות בישראל ומספק מידע, תמיכה וכלים בתחום המשפטי והליכי הגירושין ומידע תומך ומסייע בתחום החברתי קהילתי - נפגשים במתגרשים
יניב כהן
TNN טלקום התקינה מערכת וידאו קונפרנס ברשת מלונות ישרוטל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il