X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ד"ר דיוויד ב. סמאדי, מנתח בכיר המבצע ניתוחי סרטן רובוטיים, מפעיל את הרובוט דה וינצ'י לא רק בשביל סרטן הערמונית. גם חולים בסרטן שלפוחית השתן מפיקים ממנו תועלת
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

אין להתעלם משלפוחית בעייתית. השתנה תכופה, כאב בזמן ההשתנה, צריבה בזמן ההשתנה, דם בשתן ואפילו כאב בגב או כאב באגן יכולים להיות תסמינים של סרטן שלפוחית השתן או של בעיות אחרות בדרכי השתן. אבל החוכמה היא שהיעדר תסמיני שתן לא מבטיח שלפוחית בריאה. ד"ר דיוויד סמאדי, אונקולוג אורולוגי מוביל, משלב במומחיות את היתרונות של ניתוחים רובוטיים עם המומחית הכירורגית שלו בכריתה רובוטית של הערמונית לטיפול בסרטן הערמונית ובציסטקטומיה רובוטית להסרת השלפוחית והטיית השתן.
"המערכת לניתוחים רובוטיים דה וינצ'י מספקת את האמצעים לציסטקטומיה זעיר פולשנית עם פחות אובדן דם, שהות קצרה יותר בבית החולים והתאוששות מהירה יותר", אמר ד"ר סמאדי, המבצע ניתוחים רובוטיים לטיפול בסרטן הערמונית וגם בסרטן שלפוחית השתן בגברים ובנשים. אפשר לבצע ציסטקטומיה רובוטית לטיפול בסרטן השלפוחית כדי להסיר חלק מהשלפוחית, את כל השלפוחית או את השלפוחית בתוספת קשרי לימפה ואיברים סמוכים.
"הצורך להסיר את איברי הרבייה הגבריים או הנשיים תלוי ברמה של סרטן השלפוחית. הניתוחים הרובוטיים ממלאים תפקיד חשוב באנליזה הזאת משום שהם מספקים מבט מאוד נקי ומשופר על האזור שמאפשר אנליזה מדויקת של הסרטן במהלך הניתוח", מסביר ד"ר סמאדי.
תסמיני שתן לא צריכים לגרום לבהלה, אבל גם אסור להתעלם מהם. אפילו כשאין סרטן, זיהומים בדרכי השתן או זיהומים בקטריאליים מחייבים טיפול רפואי.
עובדות בסיסיות על סרטן השלפוחית:
1) הסכנה שבהקרנות. טיפול בהקרנות בסרטן הערמונית יכול להגביר אצלך את הסיכון לסרטן השלפוחית בהשוואה לכריתת ערמונית רדיקלית, לפי מחקר של בית הספר לרפואה מילר באוניברסיטה של מיאמי שפורסם ב-2008. אם אבחנו אצלך סרטן הערמונית חשוב להביא בחשבון את הסיכונים הפוטנציאלים האלה בטיפול. אין קשר בין ניתוח רובוטי להסרת הערמונית להגדלת הסיכון לסרטן השלפוחית.
2) השתן שלך מספר סיפור חלקי. פנה לטיפול רפואי במקרה של כאבים בהשתנה או דם בשתן. שני התסמינים האלה לא מאמתים סרטן השלפוחית, אבל הם מחייבים בדיקה. ויותר חשוב, ייתכן שהגוף שלך מתריע על בעיה באופן שאתה לא רואה. יכול להיות לך דם בשתן מבלי שממש תראה אותו, כך שאפילו כאב באגן או כאב גב הם אזהרות חשובות. השלב הראשון הוא בדיקת תאי דם לבנים בשתן ואחריה בדיקה מיקרוסקופית של ציטולוגיה בשתן.
3) עישון גורם ליותר מסרטן הריאות. עישון מכפיל את הסיכון שלך לפתח סרטן השלפוחית. החומרים המסרטנים המצויים בסיגריות, סיגרים ומקטרות הם הסיבה המובילה של סרטן השלפוחית, ואחריה חשיפה לחומרים כימיים מסוימים וגנטיקה.
4) בעיות כרוניות. אם אתה סובל מזיהומים חוזרים בדרכי השתן, אבנים בשתן או דלקת בשלפוחית זה יכול להיות סימן שמתבשל משהו יותר רציני. באמצעות ציסטוסקופ, עדשה קטנה שמוחדרת דרך השופכה, ד"ר סמאדי יכול לבדוק את השלפוחית ולקחת ביופסיה לאנליזה נוספת.
5) מניעת סרטן השלפוחית. השלפוחית היא חלק ממערכת הסינון של הגוף, ולכן המומחים מאמינים שחשוב מה שמכניסים. שתיית הרבה מים והפחתת שומן וכולסטרול יכולים לעזור.
לפי נתונים של מכון הסרטן הלאומי, אצל יותר מ-70,000 אמריקנים יאובחן סרטן השלפוחית השנה. ציסטקטומיה בסיוע רובוט, בידיים של מנתח מומחה כמו ד"ר סמאדי, משפרת את שיעור סילוק סרטן השלפוחית ב-14 אחוזים לעומת ניתוחי פתיחת בטן המסורתיים. הטכניקות שלו שלא פוגעות בעצבים יכולות לעזור למטופלים הגברים להחזיר את האונות המינית הטבעית תוך זמן קצר, עד כדי אחרי אחד עשר חודשים אחרי הניתוח.
ד"ר דיוויד סמאדי הוא סגן יו"ר המחלקת לאורולוגיה וראש היחידה לרובוטיקה וכירורגיה זעיר פולשנית במרכז הרפואי "הר סיני" בניו-יורק, שם הוא מבצע באופן שגרתי ניתוחים רובוטים אורולוגיים כמו השיטה שפיתח SMART (טכניקה רובוטית מתקדמת שהותאמה ע"י ד"ר סמאדי) להסרת הערמונית.
קישורים קשורים:
[קישור]
[קישור]
[קישור]
[קישור]
סרטוני וידיאו נבחרים:
Robotic Prostate Surgery SMART Technique - Click Here
[קישור]
Robotic Surgeons At The Forefront, Dr. David B. Samadi (Part I) - Click Here
[קישור]
Robotic Surgeons At The Forefront, Dr. David B. Samadi (Part II) - Click Here
[קישור]
ליצירת קשר:
ד"ר דיוויד סמאדי
1-212-241-8779
טלפון בארץ: 057-9459279
מקור: [קישור]

תאריך:  24/12/2012   |   עודכן:  24/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סרטן שלפוחית השתן: 5 דברים שצריכים לדעת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רני רוגל
הכנסות של כ-344 מיליון דולר ברבעון השלישי, גידול של 18% בהשוואה לשנה הקודמת; הכנסות ממנויים ברבעון השלישי: 294 מיליון דולר, עלייה של 19% בהשוואה שנתית; הכנסות דחויות כוללות נכון לסוף הרבעון: 988 מיליון דולר, גידול של 21% בהשוואה שנתית
עדי וילדר
סודות העיצוב שסיפר צורי דבוש יו"ר קליל למיכל ינאי
זהר נוי
בוגר אוניברסיטת ווידנר מקים קרן מלגות לזכר קורבנות הירי
בבית הספר היסודי סנדי הוק. דן בוריסלאו, המנכ"ל של מג'יקג'ק, הממציא של magicJack (TM), מעודד מנכ"לים בכל הארץ להקים קרנות דומות באוניברסיטאות בהן למדו
יניב כהן
סימנטק מציגה תוכנית התמחות חדשה לשותפיה: Mobility Solution Specialization    החברה הודיעה על שיפורים בתוכנית השותפים שלה, עם התמחות חדשה העונה לצרכים הגוברים של חברות באסטרטגיות ניידות רלוונטיות ואמינות
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il