X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קומברס זכתה בפרס המצוינות של INTERNET TELEPHONY ל-BSS/OSS בזכות מובילותה בתחום החיוב המאוחד, המשפר את ביצועיהם העסקיים של לקוחותיה ואת מגוון השירותים שלהם
▪  ▪  ▪

קומברס (נאסד"ק: CNSI), מובילה עולמית בתחום מערכות הגביה, האינטרנט הנייד ושירותי ניהול וערך-מוסף הודיעה כי Comverse ONE® , פתרון הדגל של החברה בתחום הבילינג וניהול אקטיבי של לקוחות זכה זו השנה הרביעית ברציפות חסרת תקדים, בפרס המצוינות של INTERNET TELEPHONY ל-BSS/OSS .
חברת המדיה הגלובלית המשולבת TMC העניקה את הפרס ל-Comverse ONE עבור הפיתוחים הבולטים שלו המאפשרים חיובי זמן אמת באופן חלק בסביבות postpaid.
התוספת של חיוב מקוון מאפשרת למערכות postpaid להפיק רווחים גבוהים יותר משירותי נתונים, שיפור החוויה של משתמשים דרך הודעות בזמן, ניהול בזמן אמת של המאזן וההוצאות ועוד. שילוב productized Comverse ONE של קומברס עם פתרון Comverse Kenan BSS מציע נתיב מהיר בשלבים, להתכנסות שמגנה וממנפת את ההשקעה קיימת, ומונעת את הצורך בפרויקטי טרנספורמציית IT יקרים. אינטגרציות של BSS של צדדים שלישיים הן גם אפשריות.
עם פתרון מקצה לקצה של מדיניות רשת לחיוב בגישת CRM ספציפית לטלקום,Comverse ONE מקדם תמורות עסקיות וכניסה לקווים עסקיים חדשים ומספק חוויית לקוח עקבית מעולה.
"קומברס ממשיכה להפגין הישגים יוצאי דופן ביצירת מערכות לתמיכה בפעילות רשת פנימית ופתרונות לתמיכה בלקוחות, ולכן נבחרה על-ידי העורכים של INTERNET TELEPHONY לקבלת הפרס הנחשק למצוינות של BSS / OSS , שנה רביעית ברציפות", אמר אריק לינסק , מנהל ועורך INTERNET TELEPHONY. " Comverse ONE לחיוב מקוון ומאוחד הוא בעל תרומה יוצאת דופן בתחום אספקת גישה מדורגת להתכנסות לבסיס ההתקנות של Kenan ומערכות postpaid אחרות ברחבי העולם."
"מתוך הכרה בחדשנות המוצגת בשוק, אנו שמחים להציג שוב את קומברס כזוכת פרס ההצטיינות של INTERNET TELEPHONY ל-BSS / OSS. קומברס היא הזוכה היחידה שלנו ארבע פעמים ברציפות, היא ממשיכה לבדל את עצמה בתעשיה עם מחויבות לאיכות וחדשנות", אמר ריץ' טהרני, מנכ"ל TMC. " Comverse ONE הוכיחה שוב שהיא מציעה פתרונות רבי ערך ללקוחותיה."
לדברי גאני נאיאק, סגן נשיא בכיר למערכות ופתרונות בקומברס: " לכבוד הוא לנו לזכות בפרס נחשק זה זו השנה הרביעית ברציפות, זכייה המדגישה לא רק את ההבחנה האיכותית של הפתרון שלנו בתעשיה, אלא גם את עקביות המובילות שלנו". נאיאק הוסיף כי "אנו שומרים על מצוינות לאורך זמן באמצעות חדשנות ושיפור מתמשכים של פורטפוליו הפתרונות שלנו, על-מנת להבטיח כי לקוחותינו ייהנו מביצועים וערך הולכים וגדלים. חיוב בזמן אמת בסביבות postpaid הוא האחת הדרכים בהן אנו מאפשרים לספקי שירותים להרוויח מפיתוח שירותים חדשים ומהזדמנויות חדשות."
אודות מגזין INTERNET TELEPHONY
מגזין INTERNET TELEPHONY הוא הסמכות בתחום תקשורת IP מאז נוסד ב-1998. הוא מציג באופן בלתי משוחד את מפת התקשורת המאוחדת המורכבת. המגזין מציע תוכן עשיר הכולל מאמרים אודות פתרונות ממוקדים דרך ביקורות על מוצרים ושירותים, של מעבדות TMC. המגזין מופץ ללמעלה מ-225 אלף קוראים.
אודות קומברס
קומברס היא הספקית המובילה של תוכנות ומערכות המאפשרות הודעות מבוססות רשת ושירותי תוכן, שירותי בילינג, אינטרנט נייד ושירותי ערך מוסף. יותר מ-450 ספקיות שירותי תקשורת ביותר מ-125 מדינות מסתמכות על פתרונות ושירותי קומברס המסייעים להן לחזק את נאמנות הלקוח, להגדיל הכנסות ולשפר את יעילותן. למידע נוסף: www.comverse.com

תאריך:  15/01/2013   |   עודכן:  15/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קומברס: פרס מצוינות של INTERNET TELEPHONY
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
אמיר בן ארצי
סולרה מתמחה במודיעין אבטחה ואנליטיקה לתחום הביג דטה. ג'יימס פטינסון, סגן נשיא אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בסולרה: "נגייס כמה אינטגרטורים כאן, מספר לקוחות ישראלים כבר בוחנים את הפתרון שלנו"
יניב כהן
בל קיטאי מונתה לסמנכ"ל פיתוח בג'טרו פלטפורמס מקבוצת אומניטק
יניב כהן
TNN טלקום התקינה מערכות מולטימדיה ובקרה במרכז ההפעלה החדש של עיריית באר שבע    היקף הפרויקט: 420 אלף ש"ח
רות אבנת
יונת השלום - תכשיט זהב ייחודי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il