X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
שגיא אליהו, סמנכ"ל הכספים ומנהל הפעילות הבינלאומית של קבוצת אמן: "המאבק בהלבנות הון ובהונאות הזניק את פעילות אמן ברוסיה ובמזרח אירופה"
▪  ▪  ▪

המאבק בהלבנת הון ובהונאות ברוסיה ובמזרח אירופה הביא לצמיחה שנתית ממוצעת של 25% בפעילותה הכוללת של קבוצת אמן באזורים אלה בשנים האחרונות. כך אמר שגיא אליהו, סמנכ"ל הכספים ומנהל הפעילות הבינלאומית של קבוצת אמן. קבוצת אמן פעילה ברוסיה, קזחסטן ופולין. שגיא מסר כי החברות של אמן גייסו ברוסיה ובמזרח אירופה אנשי IT ואנליסטים עם התמחות בתחום הבנקאות והקימו מרכז פיתוח באילקוצק שבצפון רוסיה.
"הנשיא פוטין החליט לקדם באופן אישי את המאבק בהלבנת הון ובהונאות פיננסיות, כדי לייצב את מאות הבנקים המקומיים, לשדרג את מעמדה של רוסיה ולמנוע בריחת משקיעים החוששים מגורל דומה לזה של איל ההון חודורקובסקי, שהרשויות התנכלו לו. כתוצאה מכך, פעילותנו ברוסיה במגזר זה ובמגזרים קרובים גדלה בהתמדה".
אליהו הזכיר מחקר שערכה לאחרונה KPMG לפיו כשלושה רבעים ממועצות המנהלים במוסדות הפיננסיים באזור רוסיה, מזרח ומערב אירופה דנים בנושאי המאבק בהלבנת הון מדי חודש או מדי רבעון.
"אנו מסייעים לבנקים ולארגונים רוסים לתאם בין המערכות שלהם למערכות הבינלאומיות, לציית לתקני אבטחת מידע, לנטר ולנטרל פעילות חשודה, לבצע אינטגרציית מידע ולהכפיל את התועלת ממגמת ה-big data", ציין אליהו. "אנו משרתים לקוחות כגון אלפה בנק ו-Sberbank.
קבוצת אמן פועלת ברוסיה ובמזרח אירופה באמצעות חברות בת ומייצגת בין את החברות הישראליות נייס ואקטימייז. "שוק ה-tier1 הרוסי מעניין ויש מעין מרכזי עמק סיליקון רוסי. התחומים החמים קשורים גם לניהול מידע מהסוג שאנו מספקים באמצעות אינפורמטיקה וכן אבטחת מידע, IT לציות לרגולציות וביג דאטה. הניסיון שאנו רוכשים שם מול חברות גדולות שמשרת לקוחות בארץ בתהליך של הזנה הדדית", הוסיף סמנכ"ל אמן. "לאחרונה רואים פרויקטים גדולים, בין היתר בתחום ה-desktop virtualization בקרב הבנקים והמגזר הממשלתי. המקומיים מתכוונים להשקיע בפתרונות נטוורקינג ושרידות עסקית".
החברה הבת של אמן ברוסיה היא DIS Group ואילו בפולין אמן פועלת באמצעות Integral Solutions Poland. פעילות אמן פולין התחילה עם פתרונות ניהול ידע במוקדי שירותי לצד פתרונות אינטגרציית נתונים של אינפורמטיקה, עם דגש על מגזרים כגון בנקאות וטלקום. שגיא צופה גידול של 25% בפעילות החברה בפולין ב-2013.
תחום מתפתח אחר במדינות הסלביות הוא ניהול ידע במוקדי שירות, באמצעות פתרונות של KMS Lightouse שבבעלות אמן. בישראל לבדה יש במגזר זה מעל 40 לקוחות.
"אנו יוצרים בסיס לקוחות בשוק הרוסי ועוסקים בשיפור כולל של חוויית הלקוחות באמצעות מערכת ניהול ידע מקצה לקצה עם פונקציונליות של שירות עצמי. יכולות של הקלטת שיחות במוקדי שירות הופכות לקומודיטי, אך כיום מיישמים פתרונות עם ערך מוסף כגון פונקציות של אנליטיקה, ניהול כוח אדם ושיבוצי משמרות במוקדי שירות. מאתגר לשבץ במשמרות אלפי עובדים במרכזי שירות, ואמן מכרה ומימשה פתרונות במגזר הזה", הוסיף שגיא.
אופי הפעילות בקזחסטן דומה לזה שברוסיה, עם דגש על פתרונות אינטגרציית נתונים של אינפורמטיקה, לצד עסקות יפות עם מערכות של סיטריקס. "מאז שלקחנו את נציגות סיטריקס בקזחסטן לפני כשנה וחצי, מינינו מעל 10 שותפים פעילים וחלה צמיחה של כמעט פי שניים בהכנסות סיטריקס בקזחסטן ביחס לתקופה שלפני הנציגות", סיכם שגיא.
על קבוצת אמן
קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה המונה כ-1000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין ורוסיה).
חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר, את החברות Citrix, Informatica, Trillium, Symantec, HP ועוד.
החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומי אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות, פיתוח תוכנה, הנדסת אנוש בתוכנה, מיקור חוץ, אבטחת מידע, שו"ב, ERP&CRM ועוד. www.aman.co.il

תאריך:  20/01/2013   |   עודכן:  20/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המאבק בהלבנות הון הזניק את פעילות אמן
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
חטיבת האינטגרציה והתשתיות במטריקס השלימה לאחרונה פרויקט אחסון וגיבוי עבור SolarEdge Technologies, המפתחת פתרון לייעול הפקת חשמל מאנרגיית השמש. הפרויקט ארך כחודשיים, והסתיים באוקטובר. היקף הפרויקט נאמד ב-700,000 שקלים
יניב כהן
יצרנית מכשור רפואי מסינגפור אימצה את פלטפורמת 3DEXPERIENCE לקיצור זמני השקת מוצרי אנדוסקופיה לשוק    מינוף חוויית פתרון תעשיה החדשה "Licensed to Cure" יביא להרמוניזציית פעילויות פיתוח מוצר בסביבה אחידה
יניב כהן
אומניטלקום במבצע חסר תקדים לטסים לחו"ל – 264 ש"ח לחבילת שיחות ללא הגבלה
יניב כהן
חברת We! נבחרה להטמיע מערך אחסון מבוסס NetApp בפרויקט צילום מגילות מדבר יהודה של רשות העתיקות
מיכל סדן
ביום חמישי, 24.1.13, בשעה 18:30, תיפתח בגלריה עמיעד בשוק הפשפשים תערוכה של "צוות", ארגון גמלאי צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il