X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התקשורת נכשלה, כרגיל, והמדינה תשלם על חוסר אחריותה ההר, כרגיל, הוליד עכבר: לבני ניצחה ברוב של כאחוז אחד בלבד - 431 קולות - אחרי גניבת הצבעה בסיוע השופט דן ארבל לא-כלום עם הרבה רעש. חכמינו המציאו על כך פתגם: "אצטרא בלגינא קיש-קיש קריא" בינתיים הדפים בספרי הישגיה ריקים לבני היא חומץ בן יין טיפוסי, אך התקשורת אוהבת אותה; וזה מספיק כדי שתומלך עלינו כתחליף אטד
▪  ▪  ▪
לבני. חומץ בן יין [צילום: פלאש 90]

הבחירות המקדימות בקדימה הובילו את מדינת ישראל - כדרכה של המפלגה - אחורה. עידן אולמרט מסתיים (האמנם?!) בצורה מאפיינת: לא-כלום עם הרבה רעש. חכמינו המציאו על כך פתגם: "אצטרא בלגינא קיש-קיש קריא" (מטבע קטן בכלי ריק עושה רעש גדול).
התקשורת מנסה להתנער מאחריותה להמלכה בטרם-עת של ציפי לבני, ומעבירה את הכדור למגרשם של הסוקרים, שטעו בגדול (כרגיל). הספינרים של לבני (כמובן, ראובן אדלר ואייל ארד) אחזו את התקשורת בגרונה, ואכפו אותה לספק להם את הסחורה. והתקשורת נהנתה להיאנס. לבני - כביכול, "גברת ניקיון" (בינינו, אפילו גוש לכלוך ייראה נקי ליד אולמרט) היא תקוותם האחרונה, ולא יחמיצו שום הזדמנות לקדמה.
כחודש ימים - ובעיקר, בשבוע האחרון לפני הבחירות המקדימות - נרתמה התקשורת לעגלת יחסי הציבור של לבני. הגדיל לעשות הארץ, ששילב כוחות במאמציו למענה ביום הבחירות.
האם היה סיכוי למועמדים אחרים? כנראה, לא. לכן, ברור, שהתקשורת פרסמה מידע חד-סטרי בלבד, והוא תמך במועמדותה.
סטירת-הלחי, שספגה התקשורת הגיעה לה בזכות. היא עבדה קשה לקבלה.
עוד לא נסגרו הקלפיות, וכבר דיווחה התקשורת, כי לבני ניצחה בהפרש ניכר. ההר, כרגיל, הוליד עכבר: 431 קולות (כאחוז אחד בלבד), אחרי גניבת הצבעה בסיוע השופט דן ארבל. התקשורת - כמו בפעמים הקודמות, שטעתה בגדול - תמחק מהר את הזיכרון לטעותה. עכשיו יש לתקשורת נושא אחר על הפרק: לסכל את בחירת נתניהו בבחירות כלליות.
לדיראון עולם
גם אם לבני הייתה מנצחת ברוב גדול - זו רק הצבעה בתוך מפלגה, שנהליה מפוקפקים (כמו כל הליכותיה). בשיטותיה הנלוזות קיבלנו את עידן אולמרט; ועל כך יש להודות למפלגת קדימה: הציבור הישראלי הבין היטב מי המפלגה ומי נציגיה.
קשה להאמין, שבסחר-מכר ציני, תקנה לבני את השקט התעשייתי, שיאפשר לה להניח את ישבנה על כיסא ראש הממשלה (שוב - אם אולמרט יפנהו, כמובטח). אך הפוליטיקה היא אמנות הבלתי-אפשרי. רק מעטים (כולל אריק שרון) העלו, אפילו בחלומותיהם הגרועים ביותר, את המחשבה, שאולמרט יהיה ראש ממשלת ישראל... והוא היה, לדיראון עולם.
קדימה העלתה את הזנות הפוליטית למדרגה עילאית. לכן, לא אתפלא אם לבני תרכיב ממשלה, ותשלם על חשבוננו דמי לא-יחרץ לכל מרכיביה.
במצב כזה, מפלגת "העבודה" תוכיח שוב, שהיא נותרה כפי שהייתה: משענת קנה רצוץ, שתזחל לקואליציה בכל מחיר. אהוד ברק - כדרכו מאז ומתמיד - ידבר גבוהה, וידדה כנמושה אל הכיסא. לבסוף, כשיגיעו הבחירות, הוא עוד יובילה אל המפלה הגדולה בתולדותיה. דרך אגב, ברק רגיל להוביל את ההולכים אחריו ואת המסתנוורים מהאגדות העירוניות, שהפיץ על עצמו, אלי מפלות נחרצות.
לאסטרונאוטים מ"גיל" - מפלגת הגימלאים - אין לאן ללכת. פח האשפה של ההיסטוריה הישראלית מלא בשכמותם.
נותרה רק ש"ס, והיא כוח עולה, יציב ונאמן לקבוצות בוחריה. תג המחיר של שתיקתה לשנה וחצי הבאה ברור וידוע.
כלומר, לבני, שניצחה בקושי - באמצעות רמאות משפטית של השופט, שפיקח על הבחירות המקדימות בקדימה - את שאול מופז, למרות התותחים הכבדים, שגייסה לסיועה, תקנה את שלטונה, כיוון שאינה מסוגלת להוליך את מפלגתה לבחירות.
בנאום הכתרתה לבטח תצא לבני נגד יחסי הון-שלטון ובעד יושר והגינות, ותבקש הזדמנות חדשה לנוכלי קדימה. שהרי אם לא תקבלה - גם היא ומפלגתה ייוותרו סיפור עגום - צלקת - מעברנו. כלומר, בחירות לכנסת ילוו בהשתלחות אדירה, שבה לא מעט גורמים פוליטיים יילחמו לחייהם, או למותם.
אם יוקדמו הבחירות ואם לאו - שוב, תתגייס התקשורת למען לבני, כדי לכפות אותה על עם ישראל. שוב יספרו על כך, שעבדה ב"מוסד" (כשנתיים), ושוב יספרו על הישגיה (מי יודע למה וכמה?!). בינתיים הדפים בספרי הישגיה ריקים. לבני היא חומץ בן יין טיפוסי, אך התקשורת אוהבת אותה; וזה מספיק כדי שתומלך עלינו כתחליף אטד.

תאריך:  18/09/2008   |   עודכן:  18/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בושה
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
העובדה שלבני זכתה ברוב זעום
צארינה  |  18/09/08 21:51
 
- "צארינה"איפה התבונה שלך?!
מב"י  |  18/09/08 22:45
2
ליבני משתבחת ב 1701 ל"ת
גדעון אמיר  |  18/09/08 23:37
3
ציפורה לבנה
רפי נעים  |  19/09/08 06:27
4
מספיק כבר עם הקונספירציות
בר בי רב  |  19/09/08 06:38
5
מופז עוד יחזור בגדול כי מדינת
ספינר  |  19/09/08 06:39
6
מופאז מתנהג כצ'חצ'ח מצוי
סיסרא הקטן  |  19/09/08 07:26
 
- הגזענות שלך
גרמני  |  19/09/08 07:46
7
כל הנוכלים זורמים...ואינה מלאה ל"ת
מרק טווין  |  19/09/08 08:52
8
לבני פרוצה פוליטית, הפותחת את
מומחה לזנות  |  19/09/08 09:04
9
תחמנית ולא גב' קלין
תמימה  |  19/09/08 13:10
10
לבני - צ'ונסי גארדנר הישראלי
מקס הזועם  |  19/09/08 13:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
התורה מעודדת לעבוד את הקדוש ברוך הוא בשמחה וגם ליהנות מהעולם הזה. הדבר קשור לשני עקרונות יסוד ביהדות: האמונה בה' כבורא העולם והאמונה ביחס המיוחד שבין ה' לעמו
יוסף י. פריצקי
האם הגינות וישרות דרך די בהן על-מנת להיות מנהיג אמיתי? אומנם תכונות אלו חשובות הן, אך האם די בהן להנהגה טובה כמו של בן-גוריון, אשכול, בגין ורבין?
ד"ר שלמה לוי
בעיית עודף המשקל והשמנת היתר נמצאים בעלייה בעולם המערבי זאת למרות המודעות המתעצמת לנושא    ההשמנה פוגעת בכל שכבות האוכלוסיה    האוכל הוא אינו מקור הבעיה, אלא החשיבה ולכן הטיפול חייב להתחיל בשינוי אמיתי בחשיבה
רפאל רוזנסקי
לצמצם את צריכת המאכלים השומניים והמטוגנים    לשתות כף שמן זית וחצי כוס מיץ לימון, כל בוקר, על קיבה ריקה, למשך מספר חודשים
ד"ר צ'לו רוזנברג
העיתונות הכתובה מזמן הפכה להיות האלבום היומי של המדינה. תמונות, כותרות ענק, רדידות ושורות מעטות. כלי התקשורת האלקטרוניים בנו לעמתם "עגל זהב" בדמות הרייטינג, לכן הכול נקבע לפיו ולא לפי החשיבות, המהות, המיליטנטיות החברתית, הכלכלית והמדינית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il