X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת אבטחת הסייבר ממשיכה בהתרחבות מהירה עם יותר מ-100 מיליון דולר בהזמנות וגידול שנתי של יותר מ-100%. חברת FireEye מיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom מקבוצת אמן
▪  ▪  ▪

חברת FireEye (פייראיי), המובילה בתחום עצירת מתקפות הסייבר הממוקדות (APT), והמיוצגת בישראל על-ידי חברת InnoCom מקבוצת אמן, הודיעה כי היא השלימה גיוס של 50 מיליון דולר נוספים בהון סיכון ממשקיעים חדשים וקיימים. בין המשקיעים: סקוויה קפיטל, נורווסט ונצ'ר פרטנרס, גולדמן זקס, ג'וניפר נטוורקס, סיליקון ואלי בנק ואחרים.
המימון החדש יתמוך בהתפשטות הבינלאומית השוטפת של החברה ובחדשנות הטכנולוגיה הנמשכת שלה. הוא יסייע גם בהתאמה נוספת של ממדי הפעילות והתמיכה לכמות הלקוחות הגדלה במהירות של החברה.
חברת FireEye מספקת פתרון מלא לאבטחת מידע אשר מאתר וחוסם את הדור הבא של מתקפות הסייבר. המודל הייחודי של החברה כבר הוכיח עצמו בעצירת מתקפות מתוחכמות רבות ובחסימת איומי זמן אפס (zero-day attacks) ועל כן גופים ממשלתיים וחברות ענק בכל רחבי העולם כבר משתמשים בו.
חברת FireEye חוותה התרחבות משמעותית ב-2012, עם יותר מ-100 מיליון דולר בהזמנות - גידול של יותר מ-100%. החברה הגדילה את בסיס הלקוחות והשותפים שלה ליותר מ-1,000 ארגונים, כאשר יותר מ-25% מחברות Fortune 100 התקינו את פתרונותיה. כמו-כן, FireEye צוינה במהלך 2012 כחברת הטכנולוגיה הרביעית בקצב הצמיחה שלה בצפון אמריקה ברשימת Deloitte 2012 Technology Fast 500. חברת FireEye אף קיבלה את פרס החדשנות הטכנולוגית של וול סטריט ג'ורנל ופרסים אחרים.
"חברת FireEye ממצבת את עצמה כמובילה ברורה במאבק בדור הבא של התקפות סייבר המופנות כלפי עסקים וממשלות בני ימינו", אמר דייב דה-וולט, יו"ר ומנכ"ל FireEye. "עסקים נפרצים בשיעור גובר בעת שבה הגנות מסורתיות מבוססות חתימה לא יכולות לעמוד בפני הזן החדש של ההתקפות. המנוע של איתור והגנה בפני איומים ללא חתימה, אומץ באופן מדהים בשנה שעברה ואנו נמצאים בעמדה טובה לקראת צמיחה במהלך 2013".
המימון החדש מביא את כלל הגיוסים של החברה לכדי יותר מ-100 מיליון דולר ומעניק תוקף נוסף לפלטפורמת ההגנה בפני איומים הייחודית מהדור הבא של FireEye. החברה אף הכריזה על מינוי של ששה מנהלים חדשים לצוות ההנהגה העולמי שלה. זאת, לאחר הרחבת צוות ההנהגה שכללה את מינוי היו"ר דייויד דה-וולט לתפקיד המנכ"ל.
יהונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף בחברת InnoCom, הוסיף: "גם בישראל יש ל-FireEye הצלחה רבה. על לקוחות FireEye בארץ נמנים בנקים מובילים, ארגוני בריאות, ממשלה, ביטחון, הייטק ותעשיה. כפי שקרה עם מוצרים אחרים אותם InnoCom מביאה ארצה – כל שאר היצרנים מנסים לחקות את מוצרי FireEye. אך הפיתוח של מוצרים אלה ארך חמש שנים, כך שהעתקה שלהם לא תהיה קלה".
על FireEye
מערכת ההגנה בפני נוזקות (malware) של חברת FireEye האמריקנית הינה הדור הבא במערכות הגנה בפני נוזקות ואיומים מתקדמים, התקפות zero-day והתקפות APT. הפתרונות של FireEye מתווספות להגנות אבטחת מידע מסורתיות, כגון חומות אש רגילות וחומות אש מהדור הבא (NGFW), IPS, אנטי וירוס ו- web gateways, אשר אינן מסוגלות לעצור נוזקות מתקדמות וכך משאירות חורי אבטחה מהותיים ברשתות הארגוניות.
איומים מתקדמים ממשיכים להתחדש ולעשות שימוש מתוחכם ב-exploits כדי לעקוף את תוכנות אבטחת המידע המסורתיות. גניבת מידע, ריגול קיברנטי, חבלה במערכות ובמידע הם רק חלק מהתרחישים המתקיימים כיום בהתקפות מסוגים שונים.
אודות InnoCom
חברת InnoCom הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT אמריקניות מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה עובדת החברה עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. חברת InnoCom הינה שותפה עסקית של קבוצת אמן.
אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.innocom.co.il

תאריך:  30/01/2013   |   עודכן:  30/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 וול סטריט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
FireEye השלימה גיוס הון של 50 מיליון דולר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר לקס
השבת אנו מציינים את יום כ"ב שבט, יום גוש קטיף במערכת החינוך. למעלה מ700 בתי ספר כבר הזמינו את הערכה הפדגוגית שהקים מרכז קטיף להנצחת מורשת גוש קטיף וצפון השומרון, ומתכוונים לערוך פעילות בית ספרית במהלך השבועיים הקרובים בנושא
ערן כהן
מקרני 3D לקולנוע ביתי המתאימים לכל בני המשפחה, מקרנים לגיימרים והדור השני של מקרני התלת-מימד ב-Full HD
עדי וילדר
עדי וילדר
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il