X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כדי לחשוף את האמת לכלל ישראל צריך לשדרג את הכוח העיתונאי שיש באתר כזה או אחר לכוח פוליטי היכול לכנס מסיבות עיתונאים, ליצור כותרות ואף ליצור משברים כאלו ואחרים בכנסת אשר יאלצו את התקשורת לתת את תשומת הלב הנדרשת
▪  ▪  ▪
מפלגה חדשה

כבר למדנו אחרי בחירת לבני לראשות קדימה כיצד עיתונות ותקשורת יכולים לקבוע החלטות גורליות שלא בסמכותן. למדנו בעבר כיצד נשיא/ת בית המשפט העליון יכולים להכריע בסוגיות כאילו הם אלו שנבחרו לראשות הממשלה וכאילו הם בעלי הסמכות על הצדק במדינת ישראל.
אתר Nfc, שהתריע מראש על התנהלותו של אולמרט עוד לפני שנבחר, חשף את הפערים האמיתיים בין לבני לבין מופז בסקרים וחשף עשרות שחיתויות נוספות, אינו מגיע אל כלל ישראל ואינו מגיע אל קצה קצהו של הפוטנציאל הטמון בו.
כדי לחשוף את האמת לכלל ישראל צריך לשדרג את הכוח העיתונאי שיש באתר כזה או אחר לכוח פוליטי היכול לכנס מסיבות עיתונאים, ליצור כותרות ואף ליצור משברים כאלו ואחרים בכנסת אשר יאלצו את התקשורת לתת את תשומת הלב הנדרשת.
כדי לקבל את אמון האזרח בכנות חשיפתם של המפלגה החדשה, הן לפני הבחירות והן אחר כך, יש לפעול על-מנת לנטרל כל אינטרס של בעלי כוח להשתמש במפלגה זו לשם השגת רווחים, ובמילים אחרות למנוע מראש את אפשרות המפלגה החדשה לבצע שחיתויות.
כיצד?
על מפלגה זו להתחייב מראש ובצורה חד-משמעית באמצעות מסמך חתום ע"י עו"ד שהפרתו תחייב כנסות ועונשים שאין לעמוד בפניהם, לא לתמוך ולא להתנגד לשום הצעה בהצבעות השונות ובוועדות הכנסת. בנוסף לזאת על מפלגה זו למשוך לחיקה אנשים טובים מכל המגזרים: ימין, שמאל, חילונים, דתיים, חרדים וערבים.
במילים אחרות ניתן לקרוא למפלגה זו "מפלגת נמנעים". קבלן עשיר שירצה להרוויח רווחים אישיים באמצעות חבר כנסת ממפלגה זו ידע מראש שאין לו מה לקבל בתמורה לתפנוקים שיעניק לאותו ח"כ כי כוחו של חבר הכנסת ממפלגה זו מוגבל מראש בחוסר יכולתו להצביע בעד או נגד העניין שמעניין את הקבלן ולהשפיע עבורו.
מפלגה זו לא תהיה מיותרת כלל ולמרות מגבלת ההצבעה היא תהיה בעלת כוח רב. כמו שמנהל עיתון בכיר חסר את היכולת להצביע ולהשפיע וכמו שלנשיא/ת בית המשפט העליון או ליועץ משפטי של הממשלה ובעלי שררה אחרים חסר את היכולת להצביע ולהשפיע ולמרות הכל הם הקובעים את עתיד המדינה לא פחות ואולי אף יותר מראש הממשלה. כך גם מפלגה שמוותרת מראש על הזכות להצביע ולהשפיע, עשויה להיות בעלת כוח רב. כוח של עיתונות שאינה חשודה באינטרסים אישיים המגובה בכוח פוליטי היכול לכנס מסיבות עיתונאים, וליצור כותרות שיאלצו להיחשף גם בעיתונים האחרים.
חישבו נא קוראים יקרים כיצד הייתה מתנהלת המדינה לו תכני אתר Nfc היו חשופים יותר לציבור.
איך לשכנע?
השאלה היא כיצד לשכנע את ציבור הבוחרים לתמוך בכזו מפלגה ולהביא לכך שתהיה גדולה בצורה מספקת כדי שישמעו לה יותר ויותר.
והתשובה לכך פשוטה. הרי מספר הנמנעים מהצבעה בקלפיות בתוספת אולי מזערית של אלו המשלשלים פתק לבן מגיע תמיד למספר מנדטים מכובד. היום יותר מתמיד מיואשים בעלי זכות ההצבעה וטוענים יותר ויותר את הטענה המוכרת שאין יותר למי להצביע.
מטרת המפלגה אם כך, לשכנע את הציבור שהימנעות בעלת מחאה אמיתית תתבצע אך ורק דרך בחירה בה. הרי מספר המצביעים אינו מעניין ואינו בעל משמעות לא ללבני, לא לברק ואף לא לנתניהו. הדבר היחיד לו הם זקוקים זה אחוז תמיכה גבוה יחסית למספר המצביעים.
על-מנת לצפצף על כולם ולמחות מחאה אמיתית יש להראות לכולם את אחוז התמיכה האמיתית בכולם, כאשר כלל המצביעים כולל את הנמנעים השווים למנדטים של מפלגה שניה או שלישית בגודלה אם לא לממשלת שלטון.
אלו יהיו הנקמה והכבוד האמיתיים של הנמנעים. זו תהיה המחאה התמידית בניגוד למחאה זמנית של יום יומיים לאחר הבחירות בהם מפרסמים את אחוז הבוחרים.
זאת תהיה המפלגה הראשונה שתבטיח וגם תקיים לצמצם את מספר המושחתים ממאה ועשרים למאה עשרים פחות מספר חברי המפלגה. מפלגה זו לא תוכל להבטיח לקדם את המדינה אך תהיה היחידה שתוכל להבטיח לא להרוס ובימינו זה הישג עצום.
מפלגה זו יכולה להיות היחידה שתבטיח לפרסם את הוצאותיה הכספיות מדי חודש בחודשו מבלי לחשוש ואף להבטיח לתרום למוסדות המקובלים על כולם את העודפים ובכך להבטיח שוב את אמינותה.
מפלגה זו תוכל לשלוח חברים לכל רחבי המדינה, לשמוע את לב הציבור ולפרסם אותו בתקשורת, מבלי פחד שהדבר יפגע בהסכמים קואליציונים כאלו ואחרים.
מפלגה זו למעשה תוכל להיות עורך הדין של הציבור והמפלגה היחידה שתוכל להעלות לסדר היום את העניינים המעיקים באמת על הציבור.

תאריך:  22/09/2008   |   עודכן:  22/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כוח פוליטי לעיתונות אחראית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
נחוץ "לוח אמינות לעיתונאים"
מרק טווין  |  22/09/08 16:46
2
גם חברי הכנסת והמנהיגים
אינם אחראים לכלום  |  22/09/08 16:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר מוטי גולן
למושג התשובה פנים והיבטים רבים ושונים. תורת ישראל על פרשניה הרבים, נביאי ישראל, הוגי הדעות וגדולי עם ישראל עסקו וכתבו על כך רבות
רונן שובל
ההיגיון של אוסלו דומה לרעיון שבעוד עשור מישהו יעסיק את רוני רון כשמרטף, בטענה שרוני השתנה
ד"ר בלה מירוצ'ניק
גם תינוקות סובלים מאנורקסיה ובולמיה    25% מהפעוטות סובלים מהפרעות אכילה
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
ניתן להצביע על קיצו של המשטר הקומוניסטי ברומניה וראשיתו של המשטר הדמוקרטי במועד הוצאתו להורג של ניקולה צ'אוצ'סקו, יחד עם רעייתו הלנה בשנת 1989.
ד"ר צ'לו רוזנברג
האור שאתה מזהה מרחוק בתוך המנהרה האפלה של השחיתות איננו אלא, לעת עתה, אור הרכבת העלולה לדרוס ולכלות כל חלקה טובה שעדיין נשארה במדינה כי הנהג הקטר הוא עיוור כלפי כל מה שמתרחש בסביבתו וכל משאלתו היא להגיע ליעד, וייקוב הדין את ההר    מכתב גלוי למר אריה אבנרי בעקבות מאמרו "אור בקצה מנהרת השחיתות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il