במסגרת סקר שביעות רצון לקוחות שערכה חברת
מיקרוסופט העולמית לאחרונה, באמצעות חברת הסקרים TNS , בקרב כל שותפיה בעולם, זכתה חטיבת האינטגרציה והתשתיות במטריקס להערכה ולציונים גבוהים במיוחד, בפעם השלישית ברציפות.
בסקר השתתפו כ-30 לקוחות החטיבה, אשר העניקו לחטיבה ציון 100 במגוון קטגוריות: שביעות רצון, המלצה ללקוחות אחרים, קנייה חוזרת, ביצועים כוללים, קלות ביצוע העסקים עם החטיבה, איכות התקשורת, איכות המכירה והמוצרים, איכות התמיכה והיכולת לספק ערך ללקוח. בנוסף לכך גם קטגוריית יתרון תחרותי ואיכות המכירה זכו לציונים גבוהים.
לדברי דודי טוכפלד, מנהל תחום מיקרוספט בחטיבת אינטגרציה ותשתיות במטריקס, "אנו גאים על הזכיה, זו השנה השלישית ברציפות. הקשר שלנו עם הלקוחות ואיכות העבודה מולם הוא הדבר החשוב לנו ביותר ומאד משמח אותנו שהלקוחות מכירים ונהנים מכך".
לדברי מגי שורק, מנהלת שותפים, מיקרוסופט, "סקר שביעות הרצון הוא אחד הכלים שמיקרוסופט משתמשת בו על-מנת להבטיח שביעות רצון גבוהה של הלקוחות שלנו מהפעילות המשותפת שלהם עם השותפים העסקיים של מיקרוסופט. אנו שמחים על כך ששותף מוביל שלנו כמו מטריקס מקבל ציונים כאלה בסקר בפעם השלישית ברציפות."