X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פתרון חדש של F5 לאכיפת מדיניות תקשורת מסייע לספקי תקשורת להגדיל הכנסות משירותים. IDC: "הפתרון כולל יכולות שספקי שירותי תקשורת זקוקים להן בדחיפות". ה-BIG-IP Policy Enforcement Manager מאפשר לספקי שירותי תקשורת להעניק שירותי ליבה רבים על גבי פלטפורמה מאוחדת בעלת סקלביליות גבוהה, תוך צמצום עלויות תשתית מופרזות
▪  ▪  ▪
לוגו F5 [F5]

חברת F5 (NASDAQ: FFIV) הכריזה על פתרון חדש עבור ספקי שירותי תקשורת קווית וניידת. פתרון ה-BIG-IP Policy Enforcement Manager F5 (PEM) משלב את הפונקציונליות החזקה של F5 בתחום ההעברה החכמה של תעבורת תקשורת, עם פתרון אכיפת מדיניות תקשורת בעל מודעות להקשר (context aware).
פתרון ה-BIG-IP PEM מספק יכולת לראות ולנתח את ההתנהגות של מנויים, את היישומים ואת הרשת עצמה. ה-BIG-IP PEM מסייע לספקי שירות למטב את ביצועי הרשת, להפעיל שירותים מניבי הכנסות חדשים ולשפר את היכולת לשלוט בעלויות. הגישה של F5 מתבססת על פלטפורמת השירותים החכמה, אשר מציעה לספקי שירותים פתרון מאוחד עבור אופטימיזציה של אספקת שירותים, אבטחת מידע והפקת הכנסות משירותים.
שבחים מ-IDC
"הפתרון החדש של F5 פונה לשוק גדל במהירות וכולל כמה יכולות שספקי שירותי תקשורת זקוקים להן בדחיפות", אמרה דב אוסוולד, סגנית נשיא בחברת המחקר IDC. "השילוב של אכיפת מדיניות, העברת תעבורה ובקרת רוחב פס יכול ליצור משולש רב עוצמה של פונקציונליות. הדבר מאפשר לספקי שירותי תקשורת לבדל את ההיצע שלהם מזה המסופק על-ידי מתחרים מתחום ה-OTT (Over The Top) וכן ליצור ערך חדש ללקוחות, המשתמש ביכולות רשת אלה".
"ספקי שירותים מתמודדים עם אתגרים עצומים וביניהם צמיחה בלתי פוסקת ביישומים ניידים ובתעבורת נתונים, ירידה בהכנסה הממוצעת מכל מנוי (ARPU), איומי אבטחת מידע מתוחכמים יותר ויותר ועלויות תשתית מרקיעות שחקים", אמר מאני ריבלו, סגן נשיא ב-F5. "עלויות אלה, לצד המורכבות של הרשת, ממשיכות לגדול עבור ספקי שירותים, מכיוון שעד עכשיו הם נאלצו להתקין שירותי ליבה באמצעות פתרונות נקודתיים. בעזרת ה-BIG-IP Policy Enforcement Manager הם יכולים לספק שירותים רבים מתוך פלטפורמה מאוחדת – בלי להקריב את הביצועים או את הסקלביליות".
פרטים
ה-BIG-IP PEM הוא התוספת החדשה ביותר לפלטפורמת השירותים החכמה של F5. במשך שנים, מערכת ה-BIG-IP סיפקה שירותי ליבה בעלי חשיבות קריטית לספקי שירותים, כולל העברה חכמה של תעבורת תקשורת, אופטימיזציה של TCP ושירותי DNS. לאחרונה, F5 הוסיפה רכיבים לפלטפורמה זו, ובכללם ה-BIG-IP Carrier-Grade NAT וה-BIG-IP Advanced Firewall Manager. כל הפתרונות הללו זמינים כמודולים, כפתרונות נפרדים או כמהדורות וירטואליות של מערכת ה-BIG-IP.
בזכות ה-BIG-IP PEM, ספקי שירותים יכולים כעת לסווג תעבורה ולאכוף מדיניות תקשורת על בסיס יישומים והתנהגות מנויים. ה-BIG-IP PEM אף מספק דוחות מדויקים מאוד על זרימת המנויים והיישומים והוא משתלב עם תת-מערכות מקוונות לחיוב לקוחות, מה שמעניק למפעילי תקשורת בקרת אשראי בזמן אמת.
ה-BIG-IP PEM מסייע ללקוחות בהיבטים הבאים:
  • מאפשר להפעיל מודלים עסקיים חדשים במטרה להגדיל את ההכנסות
  • משפר את היעילות של שירותי ערך מוסף
  • מבצע וירטואליזציה של מרכיבי הליבה ברשת
  • מממש סקליביליות וביצועים ברמה הנדרשת ממפעילי תקשורת (carrier grade)
  • מצמצם את העלויות ואת מורכבות הרשת.
זמינות
מוצרי ה-BIG-IP Policy Enforcement Manager (PEM), BIG-IP Carrier-Grade NAT וה-BIG-IP Advanced Firewall Manager זמינים כעת. ניתן ליצור קשר עם המשרד המקומי של F5 בכדי לברר את הזמינות במדינות ספציפיות.
על F5
חברת F5 מסייעת לארגונים לענות על הדרישות ולאמץ את ההזדמנויות המגיעות מהצמיחה הבלתי-פוסקת של בתחומי תקשורת הקול, הנתונים והווידיאו ובתחומי העבודה הניידת והיישומים - ב-Data Center הארגוני, ברשתות ובענן. הארגונים הגדולים בעולם, ספקי השירותים, ממשלות ומותגים צרכניים, נשענים על פלטפורמת השירותים החכמה של F5 לצורך העברה ואבטחה של היישומים והשירותים שלהם, תוך שמירה על יכולתם של אנשים להישאר מחוברים זה לזה.
הנהלת החברה ממוקמת בסיאטל ולה סניפים ברחבי העולם. סניף F5 ישראל בתל אביב מונה כ-150 עובדים. משרד זה מהווה מוקד פיתוח עבור אחד ממוצרי אבטחת המידע של החברה. לאתר החברה ולמידע נוסף: www.f5.com.

תאריך:  18/02/2013   |   עודכן:  18/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
F5 מסייע לספקי תקשורת להגדיל הכנסות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
הכנס השנתי של לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל יתקיים בחודש מרס תחת הכותרת "רוחות של חדשנות – Winds of Innovation"
יניב כהן
'דרך ארץ המפעיל' השיקה מערכת לניהול ידע, פרי פיתוחה של מטריקס
עדנה דור-און
יניב כהן
ההכנסות ברבעון הרביעי 2012 מסתכמות ב-106.8 מיליון דולר; סך ההכנסות לשנת 2012 מסתכמות ב-446.7 מיליון דולר
יניב כהן
ירידה משמעותית בכמות דואר הזבל והאיומים בעולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il