X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
SMART זוכה במכרזי חינוך חשובים במזרח התיכון: ערב הסעודית תשתמש ב-9,000 לוחות ציור אינטראקטיביים SMART Board(TM ותוכנת הלמידה המשותפת SMART Notebook
▪  ▪  ▪

SMART Technologies Inc, ספקית מובילה של פתרונות עבודה משותפת, מודיעה שמשרד החינוך של ערב הסעודית העניק ל-SMART שני מכרזים להתקנה משולבת של 9,000 לוחות ציור אינטראקטיביים SMART Board(TM) ומספר שווה של רישיונות לתוכנת הלמידה המשותפת SMART Notebook. Obeikan Education, המפיצה המורשית של SMART בערב הסעודית, תוביל את ההתקנה של פתרונות החינוך של SMART ב-5,600 כיתות ו-2,500 מעבדות מחשבים בבתי ספר ציבוריים כחלק מהחזון של משרד החינוך להפוך את הכיתות לסביבות של למידה משותפת שמשפרות את ההבנה של התלמידים ומעלות את ההישגים שלהם.
בשלוש השנים הבאות ממשלת סעודיה מתכוונת לצייד 50,000 כיתות בלוחות ציור אינטראקטיביים. אחרי הזכיות האחרונות האלה במכרזים, SMART היא הספקית המובילה של פתרונות חינוך למערכת בתי הספר הציבוריים בערב הסעודית והמכרז ל-6,500 לוחות ציור אינטראקטיביים SMART Board הוא המכירה הבודדת הגדולה ביותר באזור המזרח התיכון עד היום.
כחלק מתוכנית ההתקנה, מחנכים יקבלו פיתוח והדרכה שמתאים ליעדי משרד החינוך לחזק את הפדגוגיה בדרכים שמובילות לתוצאות למידה משופרות. המחנכים יחברו, יעבירו וינהלו שיעורים אינטראקטיביים באמצעות תוכנת הלימוד האינטראקטיבית זוכת הפרסים SMART Notebook(TM), המופעלת על-ידי יותר משישה מיליון מורים ברחבי העולם שמעבירים שיעורים מרתקים ליותר מארבעים מיליון תלמידים ב-175 מדינות. המחנכים גם יקבלו גישה לקהילת החינוך המקוונת SMART Exchange(TM), שבה יותר ממיליון מחנכים יכולים להתקשר, לשתף ולהוריד יותר מ-60,000 משאבים דיגיטליים איכותיים.
"ההתקנה של לוחות הציור האינטראקטיביים SMART Board מציינת את התחלת המסע שלנו לשנות כיתות באמצעות פתרונות חדשניים שמשלבים בין טכנולוגיה ותוכן", אמר ד"ר אחמד דנדני, מנהל תשתיות בתי ספר, משרד החינוך של ערב הסעודית. "בחרנו לעבוד עם SMART משום שהיא הספקית המובילה של פתרונות חדשניים בתחום החינוך".
"ההתקנה הזאת מפגינה את המחויבות שלנו לעבוד עם משרד החינוך כדי להבטיח שהם יקבלו את הפתרון החינוכי הטוב ביותר שיעזור למורים לעניין את התלמידים ולשפר את התוצאות של התלמידים", אמר עבדאללה אובייקן, מנכ"ל Obeikan Investment Group. "פתרונות החינוך של SMART מעודדים עבודה משותפת ומגבירים את ההבנה של התלמידים".
"התוכנית של משרד החינוך של ממלכת ערב הסעודית לצייד 50,000 כיתות בלוחות ציור אינטראקטיביים בשלוש השנים הבאות היא צעד חשוב קדימה וברור שהממשלה מכירה בחשיבות של שינוי החינוך באמצעות עבודה משותפת מעוררת השראה", אמר ניל גיידון, נשיא ומנכ"ל, SMART Technologies. "הרכישה הגדולה הזאת של מוצרי SMART מוכיחה שני דברים: מספר גדל והולך של מדינות מכירות בחשיבות של טכנולוגיות עבודה משותפת בכיתות, וכשהמדינות האלה מקבלות החלטות במי לבחור, הן תמיד בוחרות בSMART".
אודות SMART
SMART Technologies Inc היא ספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיים שמאפשרים עבודה משותפת מעוררת השראה בבתי ספר ומקומות עבודה ברחבי העולם על-ידי הפיכת עבודה קבוצתית לחווייה מאוד אינטראקטיבית, מרתקת ופרודוקטיבית. SMART מספקת פתרונות משולבים של חומרה, תוכנה ושירותים שתוכננו לביצועים מעולים וקלות שימוש והיא עדיין מובילה עולמית בתצוגות אינטראקטיביות.
הלוגו של SMART Technologies זמין בכתובת
[קישור]
אזהרה לקוראים:
מידע מסוים הכלול בהודעה לעיתונות הזאת עשוי להוות מידע ואמירות צופי פני עתיד. מטבעם, מידע ואמירות צופי פני עתיד כוללים סיכונים ואי ודאויות אינהרנטיים, גם כלליים וגם ספציפיים, וסיכונים שתחזיות, צפי, תכנונים ומידע ואמירות צופי פני עתיד אחרים לא יושגו. אנו מזהירים את הקוראים שלא לבטוח באופן מופרז במידע זה משום שמספר גורמים חשובים יכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מהמידע והאמירות צופי פני עתיד. אנו לא נוטלים אחריות לדיוק ולשלמות של המידע או האמירות צופי פני עתיד. כל מידע ואמירות צופי פני עתיד הכלולים בהודעה לעיתונות הזאת מסויגים באופן מפורש על-ידי האזהרה לקוראים הזאת.
(C) 2013 SMART Technologies. SMART Board, SMART Notebook, SMART Exchange, smarttech והלוגו של SMART הם סימני מסחר או סימני מסחר רשומים של SMART Technologies בארצות הברית ובמדינות אחרות. כל שמות החברות והמוצרים האחרים של צדדים שלישיים הם למטרות זיהוי בלבד ועשויים להיות סימני מסחר של בעליהם בהתאמה.
שימו לב לכך שהשם SMART נכתב כולו באותיות רישיות.

תאריך:  19/02/2013   |   עודכן:  19/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
SMART זוכה במכרזי חינוך חשובים במזרח התיכון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רונן הלל
יחסי ציבור יפעת
נערך טקס הנחת אבן הפינה של מפעלי DECOR בקריית גת
שי מרון
הקלף שרד תקשורת שמרה לברצלונה: ה-MiNID, ממשק רשת זעיר ליישום שירותי Carrier Ethernet המתאים לכל ספקי השירות
קרן יפה - גדיש
לאור הצלחת המחזור הראשון של קורס תאוריה מיוחד ללקויי למידה, עמותת מרום פותחת מחזורים נוספים של הקורס שמעלה את הסיכוי של לקויי הלמידה לעבור בהצלחה את המבחן
יניב כהן
חג הפורים מתקרב ומביא איתו שמחה לרוב. אך תחפושות החג הססגוניות והנפצים המשמשים את הילדים, כרוכים גם בסיכונים משמעותיים. אנדרי מטיאס, מנהל אגף הסברה, פרסום והוצאה לאור במוסד לבטיחות ולגיהות, מביא לכם המלצות לגבי מה צריך לעשות כדי שלא תושבת שמחת החג בעקבות תאונה, או חס וחלילה אסון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il