X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
החברה דיווחה על עלייה של 13% בהכנסותיה ב-2012
▪  ▪  ▪
DR ELI MITTWOCH-PIC [יח"צ]

Teradata-Heb-LOGO  [יח"צ]
הגידול בהכנסות היה בכל האזורים ברחבי העולם בהם מוכרת החברה את מוצרי מיחסון הנתונים שלה. ד"ר עלי מיטווך , המשנה למנכ"ל חברת מיטווך, המייצגת את Teradata בישראל: "השילוב של השקעותי של טרדטה במו"פ השילוב של השקעותיה של Teradata במחקר ופיתוח יחד עם רכישה של חברות בתחום, מאפשר ל-Teradata להציג בפני לקוחותיה רפרטואר עשיר ומקיף של פתרונות עיסקיים, מבוססי טכנולוגיה מודרנית"
חברת Teradata, החברה המובילה בעולם בפתרונות אנליטיים מבוססי נתונים, הודיעה על גידול של 13% בהכנסותיה בשנת 2012 יחסית לשנה הקודמת. בניכוי השינוי בשערי המטבע עלו הכנסותיה של Teradata ב-2012 ב-15%. הגידול ברווח למנייה ((non-GAAP היה אף יותר גדול ועלה ב-23%, בהשוואה לרווח למניה בשנה הקודמת.
הגידול בהכנסות של Teradata היה בכל שלושת האזורים בעולם בהם היא פעילה: בארצות אמריקה, באירופה, אפריקה והמזרח התיכון, ובמזרח הרחוק. הגידול הרב ביותר בהכנסותיה של החברה ב-2012 יחסית ל-2011 היה באזור אירופה, אפריקה והמזרח התיכון.
הכנסותיה של Teradata ב-2012 הסתכמו ב-2.665 מיליארד דולר. הגידול בהכנסות היה בכל התחומים בהם החברה פעילה: מוצרי תוכנה וחומרה, שירותי ייעוץ ושירותי תחזוקה. בכל אחד ואחד משלושת התחומים הללו בנפרד חל ב-2012 גידול של בין %9 ל-16% יחסית לשנה הקודמת.
"הכח של הטכנולוגיה שלנו והמומחיות של אנשינו ימשיכו למצב את Teradata כשותף נאמן לחברות בעולם שפעילותן מוכוונת נתונים, עם האנליטיקה מובילת השוק שלנו ופתרונות אינטגרטיביים לתחום השיווק" אמר מייק קולר, נשיא ומנכ"ל החברה.
באוקטובר האחרון שיחררה Teradata את מערכת ה- Appliance החדשה שלה, המשלבת Hadoop יחד עם מערכת AsterData לטיפול יעיל וכלכלי ב-. Big Data כן שיחררה Teradata את מודל ארכיטקטורת הנתונים החדשנית שלה Teradata Unified Architecture (UDA), המאגדת סביבות שונות של מחשוב אנליטי, תוך יצירה של מערכת אינטגרטיבית אחת .
Teradata” מובילה את תחום מיחסון הנתונים מזה שנים רבות. השילוב של השקעותיה של Teradata במחקר ופיתוח יחד עם רכישה של חברות בתחום, מאפשר ל-Teradata להציג בפני לקוחותיה רפרטואר עשיר ומקיף של פתרונות עיסקיים, מבוססי טכנולוגיה מודרנית” אומר ד"ר עלי מיטווך, המשנה למנכ"ל חברת מיטווך, המייצגת את Teradata בישראל. "בנוסף לטכנולוגיה, מתמקדת כיום Teradata גם בתחום היישומים האנליטיים. במסגרת זו הקימה החברה את הקבוצה Teradata Applications, המספקת פתרונות מקיפים בתחומים שונים של עולם השיווק המודרני", מוסיף ד"ר מיטווך.
חברת Teradata היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה האמריקנית (NYSE). שווייה של החברה גדל מאד בשנים האחרונות, והוא עומד כיום על יותר מ-10 מיליארד דולר.

תאריך:  28/02/2013   |   עודכן:  28/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
המשתתף בתחום הרפואה ברשת פוקס ניוז מסביר את המחקר על תופעות הלוואי של הטיפולים בסרטן הערמונית    לדברי ד"ר דיוויד סמאדי, ניתוחי כריתת ערמונית רובוטיים חדשניים משפרים את איכות החיים אחרי סרטן הערמונית
זהר נוי
חברת סייסנס הישראלית זכתה בפרס "בחירת הקהל" בכנס סטרטה היוקרתי בארה"ב
יפעת יחסי ציבור
מיכל ינאי תשמש כפרזנטורית של חברת "א.א מראות" לשנתיים נוספות
זהר נוי
השירות הבולאי של דואר ישראל השיק בול המוקדש למכס בישראל
אורי נוי
חברת ג'נסיס (Genesys) השיקה פתרון חדשני המקשר את הלקוח עם נציגי שירות היישר מתוך האפליקציה ובאופן מיידי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il