X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חשוב ליצור מראה איפור "מתמזג" כאשר את בוחרת את הגוונים הרצויים לך לשימוש צבע השיער, גוון העיניים וצבע העור, הנחשבים לגורמים משמעותיים, ישפיעו על תהליך קבלת ההחלטה לגבי מה ניתן לבצע ואיך משיגים את האיפור הנכון והמומלץ ביותר
▪  ▪  ▪
גוונים טבעיים בחורף [צילום: AP]

טכניקת האיפור, הגוון הנבחר וההתאמה לצבע השיער, יוצרים את המראה המושלם לכל אחת, כאשר הבסיס לכל היצירה יהיה מבנה הפנים שלך, מרקם העור והגוון הטבעי הקיים בו.
חשוב ליצור מראה איפור "מתמזג" כאשר את בוחרת את הגוונים הרצויים לך לשימוש. צבע השיער, גוון העיניים וצבע העור, הנחשבים לגורמים משמעותיים, ישפיעו על תהליך קבלת ההחלטה לגבי מה ניתן לבצע ואיך משיגים את האיפור הנכון והמומלץ ביותר, תוך שאת שומרת על המראה האופנתי והמעודכן.
אזורי איפור הקרובים לשיער הראש, במיוחד באזור החלק הקדמי, חשובים על-מנת שניתן יהיה לבנות את המראה הסופי על בסיס אזור העיניים, העפעפיים והמצח. הקשר שנוצר בין השיער לאיפור באזורים אלה מביא לתוצאה מושלמת.
המגמות לחורף 2008/9 בתחום האיפור לאירועים מבוסס על גוונים טבעיים. ההמלצות הן לשמור על מראה מלא חיוניות, ברק ועוצמה, כאשר שמירה על מראה נשי ורך יהיה הכרחי. לאירועים בחורף הקרוב מומלץ לבחור שימוש בגווני פסטל רכים ושקופים, ליצור איפור סביב העין בסגנון מעושן למחצה, כאשר הרעיון הוא עישון בית העין בצורה חלקית וזה אומר באזור העפעפיים בלבד.
צבעי יין אדום, סגול עמוק, ורוד עתיק ואדום בוהק, יהיו שולטים בכל הקשור לאיפור שפתיים. הרעיון הוא ליצור מראה שפתיים בולט עם נוכחות ליצירת הבלטה ומסר של אישה חזקה ודומיננטית.
בכל הקשור לשימוש במייק אפ, ההמלצה היא לשמור על מרקם רך ושקוף. שימוש בתכשירים אבקתיים, תוך הקפדה על יצירת משטח אחיד בכל אזורי הפנים בשלבי האיפור.
החיבור והקשר בין שיער לאיפור מביא לתוצאות אופנתיות. לנשים הצובעות את שיערן בגווני חום-כהה מומלץ לבחור כיוון של איפור על בסיס גווני ברונזה בהירה, שחור, ובז' בנוני.
לנשים אשר בחרו לצבוע את שיערן בגווני אדום עז, מומלץ לבחור כיוון של איפור על בסיס מעושן מתון. הרעיון הוא לבחור בתהליכי האיפור בגוונים כהים עד לרמת השחור אבל במינון מוקטן שיהיה על גבול המתון.

מחברת המאמר הינה סיוון אריכא, ממספרת קורן ונאוה רמת גן
תאריך:  15/10/2008   |   עודכן:  15/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
ארגון החמאס נהנה מהסטטוס קוו שבמסגרתו הוא שולט באופן מוחלט ברצועת עזה והוא מעוניין למשוך עד אין קץ את שיחות הפיוס בקהיר כדי שלא ייאלץ לוותר על שליטתו בה. למרות חולשתו יש ביכולתו של הנשיא הפלשתיני מחמוד עבאס לנקוט כמה מהלכים שיאפשרו לו להמשיך בתפקידו כנשיא וימלכדו את החמאס
שי ברק
ממשלת לבני העתידה להיכון בעת הקרובה, תידרש למבחן לא פשוט. העומדת בראשה, לא הטביעה את חותמה עד כה, באף תפקיד בו כיהנה ומרכיביה הם פנים ישנות, אלה שהיו חברות בממשלת אולמרט. אתגרים לא פשוטים עומדים בפני הממשלה החדשה-ישנה העומדת להיכון, מה יקרה במבחן התוצאה?
עו"ד משה גולדבלט
תמיד - אבל תמיד - חייבים לחשוד במערכת עיתון הארץ! אם החבורה העלומה הזו דוגלת פתאום במדיניות רווחה ממלכתית, סביר שתמיכה זו היא מהלך טקטי בלבד שנועד לחסום זליגת כספים לעמותות פרטיות
רות פורסטר
במגילת העצמאות בחלקה השלישי, מופיעים העקרונות עליהם תהא בנוייה המדינה היהודית הריבונית    בין היתר כתוב כך: "מדינת ישראל תקיים שיוויון זכויות, חברתי-מדיני, גמור, לכל אזרחיה, בלי הבדל דת גזע ומין"
ד"ר דן מנור
שני המנחים באותה תוכנית ערכו עימות בין אישה יהודיה ועיתונאי ערבי בקשר לפרעות של יום כיפור, והשתדלו כיד השמאל הטובה עליהם לגלות סובלנות רבה כלפי העיתונאי כשרוב שאלותיהם הופנו ליהודיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il