X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Fischer International Identity בחרה את מסיג' לשותפת מפתח
פתרונות של ניהול וממשל זהויות וגישה מספקות ערך מוסף לעולם הערבי
▪  ▪  ▪

Fischer International Identity, ספקית מובילה של ניהול זהויות, ונסיג', הספקית המובילה במזרח התיכון של פתרונות ידע, הכריזו על שותפות להספקת מוצרי ושירותי ניהול ופיקוח זהויות וגישה. הטכנולוגיה של פישר תשמש כזרז עבור נסיג' לספק שירותים ופתרונות עם ערך מוסף חדשים בזמן שיא.
עבדאללה אל-טוראיפי, סגן נשיא בנסיג', אמר על השותפות בין פישר ונסיג': "השילוב בין הפתרונות והניסיון בזהויות של פישר וההבנה העמוקה של נסיג' את הצרכים של ארגונים באזור הוא נוסחה מנצחת. פישר שותפה למחויבות שלנו ללקוחות, והשותפות הזאת מאפשרת לנו לספק ערך מוסף ללקוחותינו וללקוחותינו העתידיים לשיפור הצלחתם".
"אנחנו משתוקקים לשותפות עם נסיג' בתקופה זאת של צמיחה גדולה בעולם הערבי", אמר דניס מקדרמונט, סגן נשיא למכירות ושיווק בפישר. "בחרנו את נסיג' כי היא ספקית פתרונות טכנולוגיית המידע ראשונה במעלה באזור וזוכה להערכה רבה על רמת המומחיות שלה והרקורד המוצלח".
פתרונות ניהול הזהויות והגישה של השותפות כוללים: הקצאת משאבים למשתמשים, איפוס סיסמאות, ניהול תפקידים וחשבונות, הקצאת משאבים למשתמשים בשירות עצמי, אישור מחדש ואימות משתמשים, GRC (ממשל, ניהול סיכונים וציות), ניהול גישה באמצעות הרשאות, כניסה יחידה ואיחוד.
אודות Fischer International Identity
פישר היא המובילה בניהול וממשל זהויות וגישה מבוססי ענן, ויש לה היסטוריה מכובדת של הספקת ערך שאין כמותו באמצעות החדשנות והמובילות הקשוחה שלה. פלטפורמת שירותי הזהויות של פישר מפשטת ניהול זהויות, מתאימה בגודל באופן חלק לארגונים בכל גודל, וניתנת להתקנה באתר או באמצעות הענן Identity as a Service(R). הפתרונות של פישר הם פשוטים, גמישים ובאחריות. למידע נוסף, בקרו באתר www.fischerinternational.com
אודות נסיג'
נסיג' היא הספקית המובילה בעולם הערבי של פתרונות ידע, המשרתת מוסדות אקדמיים, מרכזי תרבות וארגונים ממשלתיים מאז 1989. נסיג' מספקת פתרונות ושירותים ברמה עולמית שמאפשרים לשותפיה לנהל ולשתף ידע, ולמנף את החידושים האחרונים בפתרונות טכנולוגיית המידע כדי להשיג את היעדים העסקיים שלהם. נסיג' מעסיקה יותר מ-350 אנשי מקצוע מאוד מיומנים ברחבי העולם הערבי הפועלים יחד כדי לספק את הפתרונות החדישים ביותר לשותפיה שכוללים: פתרונות למידה מרחוק, פיתרונות לניהול קמפוסים, פורטלים ושירותים אלקטרוניים ארגוניים, פתרונות לניהול ידע וספריות ודברים נוספים רבים. למידע נוסף בקרו בבקשה בכתובת www.naseej.com

תאריך:  05/04/2013   |   עודכן:  05/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il