X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אינפורמטיקה מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם Ultimate: תספק תוכנת HR מובילה על הענן על-מנת לספק קישוריות קלה ויעילה יותר למערכות הארגון
▪  ▪  ▪
ינאי מילשטיין [יחצ]

ספקית פתרונות אינטגרצית הנתונים אינפורמטיקה, המיוצגת בישראל על-ידי קבוצת אמן, הכריזה על הרחבת שיתוף הפעולה שלה עם חברת התוכנה Ultimate, ספקית גלובלית מובילה של מערכות ניהול משאבי אנוש בענן, במטרה לספק פתרונות קישוריות נתונים בשירות עצמי ללקוחות Ultimate בין הענן למערכות אחרות בארגון
שירות זה מבוסס על הצלחת מערכת ה-UltiPro מבית Ultimate שהושקה בשנת 2012 ומינפה את מוצר Informatica B2B Data Exchange ומוצרים אחרים המבוססים על הפלטפורמה של אינפורמטיקה. השירות הנוכחי כולל מעל למאה חיבורים לספקים מובחרים ופתרונות צד שלישי נוספים המהווים מפתח לניהול משאבי אנוש.
שתי החברות מתכננות ליישם תהליך של אינטגרצית נתונים בענן על-מנת לספק ללקוחות כלים ויזואליים ליצירה, תכנון וניהול חיבורים מאובטחים בענן. פתרון זה נוסף למספר רב של אפליקציות בענן אשר אינפורמטיקה יודעת להתממשק אליהן באופן אפליקטיבי, מהיר ופשוט ליישום.
"אינפורמטיקה ו-Ultimate לוקחים את השותפות ביניהן צעד אחד קדימה על-ידי הטמעת שילוב הנתונים בענן של אינפורמטיקה למערכת ה-UltiPro של Ultimate, זאת על-מנת לספק גישה לנתונים בשירות עצמי ללקוחות החברה", ציין ינאי מילשטיין, מנהל מוצר אינפורמטיקה בקבוצת אמן. "שיתוף פעולה זה מדגים כיצד שילוב נתונים בענן יוצר בידול אסטרטגי עבור ספקי SaaS, הפועלים בקרב פלחי שוק שונים. כעת, לקוחותיהם יכולים לממש את מלוא פוטנציאל הנתונים שלהם ולהרחיב במהירות פתרונות זמינים דוגמת שירותי ענן".
תוכנת Ultipro של Ultimate מנהלת את רשומותיהם של מעל ל-10 מיליון עובדים בכ-2,500 ארגונים ברחבי העולם. פתרונות ניהול משאבי האנוש שהתוכנה מציעה מאפשרת למקומות העבודה לייעל את מחזור משאבי האנוש בארגון – החל מגיוס העובד ועד לפרישתו. UltiPro משלבת את ניהול המשאב האנושי לצד תפעול מערכת משכורות וריכוז כישורים בפתרון אחד, המייעל את העבודה ומגביר את האפקטיביות.
אודות אינפורמטיקה
אינפורמטיקה היא הספקית העצמאית המובילה בעולם של תוכנות אינטגרצית נתונים. ארגונים ברחבי העולם נסמכים על יכולותיה של אינפורמטיקה למקסם תשואות על נתונים ולמנף את נכסי המידע שלהם באופן מלא. למעלה מ-5,000 ארגונים ברחבי העולם סומכים על אינפורמטיקה על-מנת למנף את משאבי המידע שלהם בין אם הפתרון פועל On Premise, בענן או ברשתות חברתיות.
אינפורמטיקה מיוצגת בישראל על-ידי קבוצת אמן מזה14 שנים. בין לקוחות אינפורמטיקה בישראל: כל חברות הסלולר והאשראי הישראליות, קופ"ח מכבי, שופרסל, yes, HOT, יחידות צבאיות ומשרדי ממשלה.
אודות אמן
קבוצת אמן מובילה את שוק ה-IT בישראל עם עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. לחברה, המונה מעל 1,000 עובדים ופועלת ממשרדים ראשיים בישראל, חברות בנות בארץ ובמזרח אירופה (פולין, רוסיה וקזחסטן). חטיבת המוצרים של קבוצת אמן מייצגת בישראל, בין השאר את החברות: Citrix , Informatica, Symantec, HP, Palo Alto Networks, FireEye, Good Technology ועוד. החברה מציעה מגוון של שירותים ופרויקטים מתקדמים בתחומים כגון אינטגרציה ואיכות נתונים, תשתיות תוכנה, פיתוח תוכנה, אבטחת מידע, שו"ב, ERP, WMS, הנדסת אנוש בתוכנה מיקור חוץ ועוד.

תאריך:  08/04/2013   |   עודכן:  08/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אינפורמטיקה בשיתוף פעולה עם Ultimate
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
המוצרים החדשים מביאים למערך ההתווכה של יישומים קריטיים טכנולוגיות אינטגרציה ומסרים עתירות ביצועים וקלות משקל על בסיס Apache Camel ו-Active MQ
יניב כהן
גרסת V5-6R2013 מוסיפה יכולות ומפשטת תאימות של נתונים לסביבות העבודה המורחבות של הלקוחות
איתי פלג
רצפת אולם הספורט צופתה בגומי פוליאוריטני גמיש שמונע פגיעה פיזית קשה במקרה של נפילה
עדי וילדר
גלעד הראל
מתקפת הסייבר הגדולה שהאטה את מהירות הגלישה בכל העולם, מתקפה ממוקדת נגד משתמשי כרום ואיך הצליח האקר אוסטרלי לשים את ידיו על 33 מיליון דולר?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il