X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנו קרבים לבחירות המוניציפליות, וירושלים מעולם לא נראתה רע יותר, מלוכלכת יותר ועלובה יותר מה באמת יקרה לעיר אשר מעולם לא חוברה לה יחדיו?
▪  ▪  ▪
מתקרבים לימים שלפני ששת הימים. ירושלים

ירושלים, חמדת לבנו זה אלפי שנים, נראית כעיר אשר הזמן פסח מעליה, ומראה היום כאותה עיר אשר בה ביקרו הצליינים במאה ה 19- והנציחו את עליבותה.
המתמודדים המעטים, אשר איש מהם אינו יכול להיחשד באישיות המתאימה לניהול העיר המסובכת בעולם, יתקשו, גם אם יתגלה בהם כישרון ביצועי נדיר, להחזירה אל ימיה הטובים בעידן טדי קולק.
תושבים חילוניים רבים נטשוה, ואחרים בדרכם למרכז. מספר תושביה הערבים גדל, אך תנאי חייהם אינם משתנים; ומעל לכל אלה מרחפת שאלת השאלות - מה יעלה בגורלה של העיר? בהסכם שלום או בלעדיו.
במידה ויוחלט על אי החזרת העיר המזרחית לפלשתינים, ייוצר בירושלים, תוך פרק זמן לא ארוך, רוב אשר יוכל אם אך יחפוץ בכך, לרוץ לראשות העירייה ואף לזכות בניהולה, שהרי הם בעלי זכות בחירה ובעלי תעודת זהות כחולה. האם גם אז נראה בעיר את בירתנו? האם זו תהיה עילה לפרוץ מלחמה חדשה?
מצד שני, באם יוחלט על החזרת העיר המזרחית לערבים, אין זה מן הנמנע כי תוך זמן קצר, יחלו הטילים בחסות ארגוני החבלה השונים, לעוף לא רק אל עבר העיר המערבית, אלא לכיוון אזור המרכז כולו.
איך מתכוונים קברניטי המדינה להתמודד עם בעיית הבעיות שלנו? לטווח הארוך, נראה יותר ויותר כי אנו מתקרבים לימים אשר לפני מלחמת ששת הימים, עם אותן בעיות ואותן דילמות, אלא שכעת, הדמוגרפיה היא לטובת הערבים, והם אינם אותם ערביים אשר בהם נתקלנו ב-1967; לעומת זאת,א נו איננו יותר הצבא הכל יכול, והפילוג בינינו גדל והולך.
לכל ממשלה אשר תקום, יהיה זה צורך קיומי דוחק להעלות את ירושלים על ראש צרותיהם (קשה לדבר על שמחה במצב זה), ולהתכונן בצורה נאותה לתרחישים העשויים לפקוד אותנו ולזעזע את אמות הסיפים של חיינו כאן.

תאריך:  19/10/2008   |   עודכן:  19/10/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד רועי פלר
אלון מרום
דעת הקהל בעולם השתנתה בחטף בעקבות המשבר    מתגבשת הסכמה בין הממשלות על תוכנית פעולה, ואף הנצו ניצני תקווה    עתה מתרחש ויכוח עולמי גדול ומורכב ביותר על השיטה, הכאה על חטא של ממש    מסתמן שהפעם יתאפשר ויכוח דמוקרטי יותר, בשיתוף כמה שוברי-טאבו לשעבר, ובעיקר – בשיתוף הציבור הרחב ולא באולם רקאנטי באונברסיטת ת"א - בשפה שווה לכל נפש משכילה
שלי יחימוביץ'
הגישה של נחמיה שטרסלר - פרימיטיבית    הוא לא מבין מהי מדיניות סוציאל-דמוקרטית שפויה    מעמד הביניים רואה את חסכונותיו שאותם צבר בעמל רב מתפוגגים בתוך כלכלה פיקטיבית שיצרו נוכלי הבורסה
ד"ר הילה גבע-אבירם
ניתן לשדרג ולגוון את הדבש עם צמחי מרפא מיובשים, תבלינים, ולהשיג יתרונות רפואיים חדשים, לטיפול בבעיות בריאות מיוחדות
נעמה גבאי
ג'ינסים צמודים, גופיות החושפות כתפיים, כפכפי קרוקס ושמלות עם מחשוף עמוק אינם מראה שגרתי בקרב הציבור הערבי שחי בישראל ובמדינות ערב,ולמרות כל זאת הציבור הערבי בישראל שאינו מגדיר עצמו ציבור דתי אדוק מוכן לאמץ לחיקו את תהליך הגלובליזציה התרבותית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il