X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Technologies מצטרפת לרשת השותפים של TIBCO Spotfire: השותפות החדשה מפגינה את המחויבות המתמשכת של ProGineer לספק ללקוחותיה פתרונות טכנולוגיה ברמה עולמית על-ידי הרחבת מגוון המוצרים והשירותים המצוינים שלה
▪  ▪  ▪

ProGineer Technologies, ספקית מובילה במזרח התיכון של מיקור חוץ ושירותים, הודיעה היום על הצטרפותה לרשת השותפים של Spotfire ®TIBCO, תוכנית תמיכה גלובלית שעוזרת לשותפים לפתח ולהביא לשוק פתרונות שכוללים או מטביעים את פלטפורמת הניתוח TIBCO Spotfire®. TIBCO Software Inc. היא ספקית של תוכנת תשתיות, כולל תוכנת הניתוח TIBCO Spotfire שעוזרת לאנשי המקצוע לגלות במהירות במידע תובנות חדשות שאפשר לפעול על פיהן.
ProGineer Technologies מספקת פתרונות תוכנה רב מימדיים המבוססים על הצרכים של החברות הלקוחות. צוות העובדים המנוסה של ProGineer סיפק בהצלחה פרויקטים מורכבים לחברות גדולות בעמק הסיליקון, אירופה והמזרח הרחוק ונמצא בעמדה ייחודית לספק את הפתרונות והפלטפורמות המתקדמים של TIBCO למדינות באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה. לרבים מהעובדים של ProGineer יש ניסיון של שנים עם Spotfire®, כך שהשותפות הזאת מאפשרת ל-ProGineer לספק את הטכנולוגיות האלה לענפי הנפט, הפארמה והבנקאות באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.
חברות מתכוננות לשנות את העסקים שלהן באמצעות הבינה שטמונה בכמויות עצומות של נתונים. רוב הארגונים מטפלים באתגרי האחסון והגישה שקשורים לנפח, למגוון ולמהירות של כמויות עצומות של נתונים, אבל עדיין נחוצה להם דרך להבין מהר את המידע הזה ולהשתמש בו להשגת יתרון עסקי. פלטפורמת הניתוח TIBCO Spotfire מביאה את כוח הגילוי לכמויות עצומות של נתונים, ומאפשרת לכל אחד בארגון -- בתפקידים עסקיים, טכניים או מדעיים -- לנתח בקלות נתונים מורכבים, להתאים אישית את חוויית הגילוי שלו ולשתף את הסיפור שלו באמצעות אתרי הדבק (mashup), פורטלים או לוחות מחוונים אינטראקטיביים.
"אנחנו נלהבים מאוד להשתתף בשותפות הזאת עם TIBCO Spotfire. פלטפורמת הניתוח שלה היא עוד פתרון מצוין מחברה שממשיכה להפגין תנופה בלתי ניתנת לעצירה", אמר עומאר כמאל, מנכ"ל ProGineer.
"בתקופה שארגונים צריכים להיות מהירים ככל האפשר כדי להגיב לתנאי השוק המשתנים והביקושים הגדלים לניתוחים, TIBCO Spotfire ו-ProGineer נותנים ללקוחות בינה וצפייה מראש מעולות. זה ישנה באופן יסודי את האופן שבו ארגונים מקבלים כיום החלטות יותר מהירות ויותר מושכלות", אמר סאנר קוטוב, מנהל מוצר ב-ProGineer.
"Spotfire מאפשרת לשותפיה לספק פתרון מאוד מובחן, תוך שימוש בטכנולוגיה מוכחת שזכתה בפרסים, ומשאבי הדרכה ותמיכה מוסמכים. פלטפורמת הניתוח TIBCO Spotfire, ממשקי תכנות היישומים (APIs) המקיפים וערכות פיתוח התוכנה (SDKs) מאפשרים לשותפים במהירות ובקלות לפתח פתרונות ברמה עולמית שמשרתים כל משתמש עסקי, מאנליסטים ועד למנהלים בכירים. שלא כמו בינה עסקית, ProGineer מהירה הרבה יותר באופן קיצוני וניתנת יותר להתאמה לאתגרי ניתוח של ענף או תחום עסקי ספציפי.
"חברות בכל העולם באות אל TIBCO, ומבקשות לאמץ ולנצל פתרונות ניתוח מובחנים שיכולים להאיץ את היכולת שלהן להפיק תובנות מפתח ממקורות נתונים פנימיים וחיצוניים", אמר ביל דויל, סגן נשיא לפיתוח עסקי ב-TIBCO Spotfire. "בהרחיבנו את רשת השותפים שלנו והכללת מובילים כמו ProGineer Technologies, אנחנו מסוגלים להאיץ באופן קיצוני את היכולת שלנו לספק את יתרון שתי השניות® -- היכולת לקלוט את המידע הנכון בזמן הנכון ולפעול לפיו באופן מונע כדי השיג יתרון תחרותי -- ללקוחות במגוון רחב של ענפים ותחומים".
ProGineer Technologies מספקת שירותי תוכנה רבים שכוללים את כל מחזור הפיתוח של התוכנה. ההתמקדות העיקרית שלה היא לשרת חברות לקוחות שמבקשות תוצאות מקצועיות בעלות משתלמת. השירותים כוללים ארכיטקטורה ותכנון של תוכנה, שירותי אבטחת איכות (א"א), שילוב מערכות, תמיכת לקוחות ועוד. ProGineer Technologies מתגאה שיש לה צוות של מהנדסים שהם מפתחי תוכנה, מהנדסי מחשבים ומומחי טכנולוגיית המידע מאוד מיומנים ומנוסים, שהניסיון והמיומנות הקולקטיביים שלהם מתכנסים כדי לספק שירותים מצוינים לפי הדרישות הספציפיות של הלקוחות. עד היום, ProGineer סיפקה עשרות רכיבי תוכנה המשמשים בתעשיית המוליכים למחצה.
TIBCO, TIBCO Software, יתרון שתי השניות, Spotfire ו-TIBCO Spotfire הם שמות מסחר או שמות מסחר רשומים של TIBCO Software Inc. ו/או חברות הבת שלה בארצות הברית ו/או מדינות אחרות. כל שמות וסימני המוצרים והחברות האחרים המוזכרים במסמך זה הם הרכוש של בעליהם בהתאמה ומוזכרים למטרות זיהוי בלבד.
מידע לתקשורת
סאמר קוטוב
ProGineer Technologies LLC
סקייפ: samerqutob
דואל: samer.qutob@progineer.net
[קישור]

תאריך:  13/05/2013   |   עודכן:  13/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיר בן ארצי
Comm-IT דורגה כחברה הרביעית בגודלה בישראל בתחום פרויקטי ה-JAVA ב-2012, כחברה התשיעית בגודלה בתחום שירותי ערך מוסף (VAS) לפרויקטי תשתיות וכספקית מהדרג הראשון בתחום פרויקטי mobile
יוני לובלינר
בנק לאומי העניק מלגות לימוד בשווי עשרות אלפי שקלים לסטודנטים הלומדים במכללה האקדמית צפת. המלגות הוענקו לסטודנטים הלומדים לתואר ראשון במכללה, במסגרת פרויקט חינוכי המעודד לימודים אקדמיים בקרב תושבי הפריפריה
חניתה לב ארי
חניתה לב ארי
חברת בוגבו ישראל יוצאת בקמפיין חסויות בטלוויזיה לטיולון "היו יו"    שווי הקמפיין כ-500,000 אלף שקל
חניתה לב ארי
רשת ההלבשה התחתונה YOU מעניקה 50% הנחה על כל מותגי הבית לכבוד חג השבועות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il