X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זה לא קרה בבת אחת, אבל יוסי בניון נעלם הוא כבר לא כוכב, לא שחקן מרכזי, לא מנהיג זו לא בושה לשחק בווסטהאם, או בטוטנהאם לא חבל לוותר על כזה כשרון רק בשביל להיות בסגל של ליברפול?
▪  ▪  ▪
חלוד ונובל בליברפול. בניון

אם הכסף זה מה שמשאיר את יוסי בניון בליברפול, אז אני מוותר לו, אולי המשכנתא מכבידה עליו. אבל אם לא, אז יוסי מבזבז את הכישרון הנדיר שאלוהים נתן לו, והזמן עובר כל כך מהר. מה ששבר אותי היה המשחק האחרון של ליברפול נגד אתלטיקו מדרי, במסגרת גביע האלופות האירופי. יוסי חימם את הספסל ולא ראה אפילו דקת משחק אחת!
כשהוא יצא מכאן לספרד, עדיין נראה כמו ילד; מאד מוכשר אבל קצת רזה, צנום, ילד טוב של אמא. התפללתי עבורו שיצליח אבל לא האמנתי שזה מה שיהיה. הוא הצליח יפה וכבר שמו עליו עין גם הקבוצות הגדולות אבל הוא החליט לעבור לאנגליה, לווסטהאם. חששתי מפני שהכדורגל האנגלי הוא קודם כל פיזי, נוקשה, מאד מהיר והשופטים שורקים רק אם נותנים למישהו פטיש בראש. כאן כבר הייתי בטוח שיאכלו את יוסי שלנו חי, בלי מלח. אבל הוא הפך לכוכב של הקבוצה, למנהיג, יקיר האוהדים. מדי פעם הוא עשה הברקה ששידרו אותה שוב ושוב בטלוויזיה האנגלית; הם התמוגגו מהכישרון, מהחוכמה ומהחוצפה החיובית.
מהשלב הזה והלאה הסיפור השמח הופך לעצוב, לפחות עבורי. אני לא יודע מי בישל את המעבר שלו לליברפול, אבל כששאלו את המקורבים - התשובה תמיד כללה אריות ושועלים, ראשים וזנבות. כאילו שבווסטהאם יוסי היה "ראש לשועלים" והגיע הזמן שהוא יצטרף לאריות, אפילו אם הוא ישב בזנב.
זה לא קרה בבת אחת, אבל יוסי בניון נעלם. הוא עוד מקבל רבע שעה פה ו-10 דקות שם. אבל הוא כבר לא כוכב, לא שחקן מרכזי, לא מנהיג. לא מראים בטלוויזיה, שוב ושוב, תרגיל מבריק שהוא עשה ומשגע אותי שהתשובה למצב העגום הזה היא: "לא כל אחד יכול להיות בסגל של ליברפול" (!!!) ואני עוד לא מדבר על הנבחרת שמקבלת אותו חלוד ולא חד, חצי מהכוכב שאמור להנהיג אותנו לגביע העולמי הבא בדרום אפריקה. אני מדבר על כשרון נדיר שמתבזבז ואין מי שיגיד לו: יוסי, זו לא בושה לשחק בווסטהאם, או בטוטנהאם או באברטון. תשאל את אייל ברקוביץ'. אפילו פיטר קראוץ', החבר שלך מליברפול, חלוץ נבחרת אנגליה, ביקש לעזוב ועכשיו הוא פורח בפורטסמות'. הרבה היו מוכנים לשלם בשביל לשחק בפרימיירליג, שלא לדבר על משכורת של לפחות 50 אלף לירות שטרלינג בשבוע, אפילו שהשטרלינג בירידה בשוק הישראלי. אפילו יוני, החבר הטוב שלי מחיפה, ניסה לשכנע אותי שלהיות בסגל של ליברפול זה לא דבר פשוט. בסוף, כשהתעקשתי, הוא רצה שארגיש טוב אז הוא אמר שאולי זה בגלל הכסף.
אני רוצה את יוסי בניון בחזרה! אני רוצה שהוא ישחק את כל ה-90 דקות וגם בתוספת הזמן. אני מסכים שיוציאו אותו בדקות הסיום רק כדי שהקהל יעמוד על הרגליים וימחא לו כפיים על הצגה גדולה. אני רוצה שיתנו בטלוויזיה את ההברקות שלו, שוב ושוב, ושימותו הקנאים. אני רוצה את מה שהיה, ושהוא יבוא לנבחרת חד, ושיסחף את השחקנים להצגות, ושיהיה למאמנים של יוון ושוויץ כאבי ראש מה לעשות כדי לעצור אותו.
תגידו, עם היד על הלב, לא חבל? לא חראם?!!!
לא חבל לוותר על כל זה רק בשביל להיות בסגל של ליברפול?

תאריך:  05/11/2008   |   עודכן:  05/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוסי בניון - לא ראש לשועלים ולא זנב לאריות
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
צודק,מאמר נהדר,מילה בסלע
8888  |  5/11/08 21:39
2
בניון
היאלי  |  6/11/08 10:14
3
בניון לא מתאים לליברפול. נקודה
pooshkash  |  7/11/08 23:24
4
אתם ממש טיפשים
atkb  |  22/05/09 05:29
5
חחח היום הוא שחקן מוביל
גל1245  |  6/11/09 16:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד רועי בר
החידוש האמיתי בפסק דין הלביץ טמון בדרישה לקיום פעולות ממשיות מצד הרשות למימוש מטרת ההפקעה ולחילופין, בהצגת מטרה ציבורית ברורה, מוגדרת וחיונית המצדיקה את הותרת ההפקעה על כנה, חרף השיהוי במימושה
ידידיה ארגמן
צביה גרינפלד היא לא חרדית והיא אפילו לא ממש רוצה להיות    היא מתחזה ל-"wanna be" מתוך תקווה שאנחנו נקנה את זה (ועד עכשיו זה עובד לה לא רע בכלל)    המטרה שלה היא למשוך תשומת לב ואת זה היא הצליחה לעשות, ובגדול
מנחם רבוי
מתן היתר שלא לרשום את ערך השוק האמיתי של אגרות חוב בדיווחים הכספיים הניתנים לציבור מזכיר את שיטת הישראבלוף
עו"ד דב אבן-אור
אם אברהם לינקולן העז לקרא למלחמת אזרחים בארה"ב רק כדי לשחרר את השחורים מעבדות, אזי קל וחומר שהדבר מותר לנו, כדי למנוע שואה פיזית אשר בפתח    אנו חיים במציאות מרה, שבה נחוסל – אם וכאשר נהפוך למדינת כל תושביה
בארי הולצמן ומשה ברנע
תחילתו של הדף במדיניות עקבית של שחיקת זכויות החקלאים באדמותיהם, בתואנה שקיבלו קרקע בחינם וגם כיום משלמים עליה מחירים מגוחכים, המשכו באמירה המפורסמת של מנחם בגין, באשר למיליונרים ליד בריכות השחייה בקיבוצים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il