X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בהרצאה במרכז הציוני בטורונטו הזהירה פמלה גלר מפני האיסלאם הקיצוני המנסה לפגוע במערב, ותקפה את חוגי השמאל, כולל היהודיים, המשתיקים את אמירת האמת בעניין זה
▪  ▪  ▪
פמלה גלר. "הקוראן - סיבת היסוד למלחמה נגד היהודים" [צילום: AP]

שניות ספורות לאחר שקמה לשאת את נאומה, כשהיא מלווה במחיאות כפיים, פמלה גלר ירתה את המסר העיקרי בפני הקהל: "אנו במלחמה, והמלחמה מתנהלת בעוצמה".
גלר, אישה היודעת היטב להתנסח, כבשה את ליבו של הקהל. היא הייתה לאשת ציבור, הזוכה לאהדה וגם לביקורת, על-רקע הקמפיין הציבורי הבלתי נלאה שהיא מנהלת, והמתריע על הסכנות הטמונות באיסלאם הקיצוני, בשנאה כלפי היהודים וברדיפת נשים, מוסלמים, נוצרים וכופרים במדינות איסלאמיות.
בהתייחס לפיגוע במומבאיי ציינה גלר, כי אנשי חב"ד בעיני הג'יהאדיסטים הם סדין אדום, שכן רצח יהודים הוא מטרתם העיקרית.
ארגון "הליגה להגנה יהודית" נתן את חסותו להרצאתה של גלר, שהתקיימה במרכז הציוני ברחוב מארלי בטורונטו ביום שני (13.5.13). האולם היה מלא מפה לפה, והיו שעמדו במעברים ואף בחדרים סמוכים והאזינו לדבריה כשהם צופים בה באמצעות מסך טלוויזיה.
נגד המדיניות הפוגענית של אובמה
נשיא ארה"ב, ברק אובמה, זכה לקיתונות של רותחין מפיה של גלר על מדיניותו הפוגעת לדבריה בחירויות, והיא קראה להדחתו מתפקידו, בפרט לאחר הפיגוע בבנגזי שבלוב במהלכו נרצחו השגריר ושלושה מאבטחים.
"לפני ובמהלך הפיגוע הם התחננו לקבל תגבורת, שמעולם לא נשלחה", האשימה גלר, והוסיפה כי אובמה מנסה לרצות את המנהיגים המוסלמים. "הוא הזמין את תנועת האחים המוסלמים לנאומו בקהיר, תנועה שפעילותה הייתה אסורה באותה עת במדינה. ומה קרה? בוסטון”.
"כל מלחמה המכוונת נגד חפים מפשע היא אכזרית במהותה. האכזריות קיימת בעזה, במומבאיי, בבוסטון. ואולם, לא ניתן לומר זאת, מחשש להדבקת תווית של גזען, איסלאמופוב וקנאי, כפי שמכנים אותי".
"ייעודם של היהודים - לומר את האמת"
לא מכבר יצאה גלר בקמפיין חוצות בתחבורה הציבורית בניו-יורק ובסאן פרנסיסקו, שהיה תגובה לקמפיין אנטי ישראל. "קמפיין חדש נגד ישראל מתנהל בימים אלה וכמעט כולם מתעלמים ממנו. ואולם, אם מישהו ינסה לדבר נגד הג'יהאד או לאמץ עמדות פרו ישראליות, הוא ייתקל בחומה של זעם כלפיו".
על גבי הפוסטרים שנתלו על התחבורה הציבורית בקמפיין של גלר נכתב: "בכל מלחמה בין האדם התרבותי לבין הפרא תמוך באדם התרבותי. תמוך בישראל. הבס את הג'יהאד".
בכרזות אחרות הוצגה תמונה של מגדלי התאומים, ולצידה ציטוט מהקוראן: "בקרוב אנו נטיל טרור על ליבם של הלא מאמינים".
שעות ספורות לפני ההרצאה גינתה מועצת הרבנים של טורונטו (TBR) את גלר על "ביקורת קיצונית שהיא מפנה כלפי מוסלמים, ובשפה שנועדה לגרום לזעזוע וליחס של זלזול כלפיהם".
בהודעה נוספת אמרה מועצת הרבנים, בראשה עומד הרב ברוך פרידמן קול מבית הכנסת "בית צדק" בטורונטו, כי "התוצאה הוודאית היחידה של אירוע זה תהיה הגברת המתיחות בתוך הקהילה היהודית ובין יהודים למוסלמים בטורונטו", וכי "הדבר מוכיח שעמדותיה של גלר מעוררות שאט נפש".
תגובתה של גלר להודעות אלה הייתה תקיפה. "הם מעולם לא יצרו איתי קשר. הם אינם מצטטים ולא משפט אחד מדבריי. חיברתי שלושה ספרים, מאות מאמרים ויותר מ-26 אלף בלוגים. דבר מכל אלה לא צוטט. למועצת הרבנים של טורונטו אומר, כי ייעודם של היהודים הוא לומר את האמת. בושו והיכלמו!”.
הליגה נגד השמצה בארה"ב (ADL) כינה את גלר "קנאית", ובחודש אפריל האחרון, הרבנים הליברלים מייקל וויט וג'רום דווידסון תקפו אותה על עמדותיה "הקנאיות" ודרשו, שבית הכנסת Great Neck יבטל את נאומה המתוכנן, בטענה שמדובר ב"חלום בלהות עבור הקהילה היהודית הליברלית".
הקוראן קורא להשמיד את היהודים
גלר תקפה את התקשורת על התעלמותה מהשנאה המושרשת בעולם המוסלמי כלפי היהודים, על הימנעותה מרצון מזיהוי טרוריסטים כמוסלמים ומהצנעת הדיווחים על ניסיונות פיגוע. "אני מודעת לכך. אלה הם חיי. בכך אמשיך להתמקד. אינני מוטרדת מהפנאטים בצד שלהם. אני מוטרדת מהמבוכה בצד שלנו", אמרה.
עיתונאים רבים מקדמים את התפישה, לפיה הסכסוך הישראלי-פלשתיני הוא השורש לכל הבעיות במזרח התיכון, תפישה שלדברי גלר אינה נתמכת בעובדות. היא ציטטה בעניין זה את דבריו של איש דת מצרי: "היהודים אינם האויבים שלנו בגלל שהם כובשים את פלשתין, הם בגדר אויבים לנו אפילו אם לא היו כובשים חבל ארץ כלשהו".
"סיבת היסוד למלחמה נגד היהודים היא הקוראן", מסבירה גלר, "משום שהוא קורא להשמיד את היהודים".
היא מעידה על עצמה, כי המניעים לפעילותה הם המאבק למען זכויות אדם וחירות לכל בני אנוש. בעיניה, ערכים אלה מאוימים על-ידי השמאל והחוגים האיסלאמיים הרדיקליים. בנאומה היא חזרה וביקשה להדגיש, כי היא פועלת נגד הג'יהאדיסטים ולא נגד המוסלמים.

פורסם במקור: שלום טורונטו
תאריך:  26/05/2013   |   עודכן:  30/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"המערב נמצא תחת מתקפה"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אישה אמיצה
דודי ד  |  27/05/13 23:35
2
כל הכבוד לך ךפמלה גלר
שולי  |  1/06/13 13:43
 
- סליחה את אמיצה
שולי  |  1/06/13 14:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אברהם שלום
הודעה של השר לעניינים אסטרטגיים כי ישראל תעקור מתנחלים בתמורה לשלום היא מסוכנת ומעמידה את קיום הישובים בסימן שאלה. הערבים אומרים כי ישראל מדינה זמנית כמו שלטון הצלבנים בארץ ישראל. בא השר הישראלי לעניינים אסטרטגיים ומחזק אותם
נרי אבנרי
ג'יבריל רג'וב נשבע מול המצלמות שאילו הייתה לפלשתינים פצצה גרעינית, הם היו מטילים אותה על ישראל. זה נתפס כאייטם כל כך שולי, שדקה אחת הספיקה. מי שראה ראה, ומי שלא - הסתפק במאסה על הנהנתנות של נתניהו. זה יותר חשוב. הלכתי לארכיון...
עופר וולפסון
בעוזבו את ישראל, מזכיר המדינה האמריקני דוחף לתחילת משא-ומתן ללא תנאים מוקדמים, אך מדגיש כי במקרים מסוימים ממשלת ישראל צריכה להימנע מבנייה
איציק וולף
נאסים בדראן, קלינאי תקשורת תושב ואדי ערה, אולץ על-ידי בית ספר באלון מורה לעבור בדיקה ביטחונית רק בגלל שהוא ערבי    זאת למרות שהזדהה כנדרש בכניסתו לבית הספר    משרד הבריאות: נפנה למשרד החינוך למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד
עופר וולפסון
ארצות הברית וישראל הכריזו על כוונה לחדש את המו"מ עם הפלשתינים בהקדם, למרות התקדמות ממשית זעומה עד כה במאמציו של מזכיר המדינה האמריקני באזור    הפלשתינים עצמם מביעים סקפטיות גדולה ומצפים לחדש המאבק בזירה המדינית הבינ"ל בחודש הבא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il