X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
הסוף לדליפת מידע סודי: MITsy תשווק בישראל פתרונות למחיקה מלאה ובטוחה של דיסקים ורכיבי זיכרון רגישים
▪  ▪  ▪

MITsy אינטרנשיונל, המתמחה בשירותים לשיחזור מידע, חקירה והסבה של מידע על כל סוגי המדיה המגנטית, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה וייצוג של חברת Sure Erasure בישראל, ותספק מעתה פתרון למחיקה מלאה ובטוחה של כל סוגי רכיבי הזיכרון. פתרון זה מאפשר למעשה למנוע זליגת מידע סודי או רגיש ואף להשמיש מחדש מכשירים בעלי רכיבי זיכרון בהם כוננים קשיחים, שרתים, מכונות צילום ואפילו פקסים שהכילו מידע רגיש.
חברות וארגונים רבים, בהם בנקים, חברות ביטוח, תעשיות ביטחוניות ומשרדי ממשלה מחזיקים במידע רגיש כגון מאגרי מידע, פרטים אישיים, דוחות עסקיים ועוד. עם סיום השימוש במחשבים ושרתים מוסרות חברות רבות את המחשבים ליחידות אחרות בארגון או תורמות אותו. בתהליך זה עולה הצורך להשמיד את המידע על גבי רכיבי הזכרון על-מנת למנוע את דליפתו. עם זאת, חוסר ידע והכרות עם תהליך המחיקה מביאים לאתגרים שמסתיימים בדליפת מידע, שכן כיום ניתן לשחזר מידע גם מרכיבים שנמחקו כביכול. מקרים של דליפת מידע בארץ ובעולם הביאו לפיטורים, פיצויים, תביעות ענק ואף סגירת חברות וארגונים. כיום, חברות רבות בוחרות להיפטר ממידע על-ידי השמדת הרכיבים – תהליך יקר ולא בטוח, שכן גורמים נוספים נחשפים לרכיבי הזיכרון במקרה זה. בנוסף, גריסת דיסקים מזהמת את הסביבה. פסולת אלקטרונית מהווה כ-70% מהפסולת הרעילה בעולם.
טכנולוגית המחיקה של Sure Erasure פותרת, למעשה, אתגרים אלו: מדובר במערכת למחיקה אבסולוטית של מידע מדיסקים קשיחים, ללא יכולת שיחזור בשום אמצעי. המערכת, המשלבת תוכנה וחומרה, מבצעת ניתוח ואיפוס מלא לכלל הסקטורים ברכיב הזיכרון ומספקת מחיקה בטוחה ב-100%. בסיום תהליך המחיקה מספקת המערכת מתוצרת Sure Erasure דוח ממוחשב חתום על-ידי חברת מיטסי המאשר את המחיקה. בנוסף לזאת, הציוד לא נהרס וזמין לשימוש מחדש בארגון, ו/או למכירה או תרומה – כך לצד אבטחת המידע, נוצר גם תהליך ירוק בעל כדאיות כלכלית וחברתית.
אבנר שרון, מנכ"ל חברת MITsy אינטרנשיונל מסביר כי "אין כיום בארץ מודעות לתהליך המחיקה. באמצעות זריקה של מחשבים או מסירתם חברות רבות מסכנות עצמן על-ידי חשיפה אפשרית של מאגרי המידע שלהן – אותם ניתן לשחזר גם מרכיבי זיכרון שעברו, לכאורה, מחיקה. מערכת Sure Erasure מאפשרת להשמיש שוב את אותם רכיבי הזיכרון לשימוש בתוך הארגון ומחוצה לו, מה שהופך את התהליך לכדאי כלכלית ונכון מבחינה אקולוגית. מעל לכל, כמובן, עומדים השקט הנפשי וההגנה המשפטית האותנטית שמספק השירות שלנו לחברות המחזיקות באותו במידע רגיש".
אודות MITsy
חברת MITsy אינטרנשיונל היא הגדולה, הוותיקה והמנוסה ביותר בישראל בתחום שחזור והצלת נתונים ממחשבים ואמצעי אחסון, והיא מוסמכת על-ידי מכון התקנים הישראלי לתקני אבטחת מידע מחמירים (ISO 27001). החברה מתמחה בשירותי שחזור מידע, חקירה, הסבה של מידע על כל סוגי המדיה המגנטית. מעבדת MITsy משחזרת מידע בכל דרג – ממשתמשים פרטיים ועד ללקוחות ארגוניים בינלאומיים בעלי מערכות גדולות ומורכבות, מארזי RAID בעלי עשרות כוננים, שרתי SQL, Exchange, תחנות עבודה, מחשבים מכל סוג וטלפונים חכמים. MITsy פיתחה ומציעה פתרון תוכנה מתקדם בתחום חקירות המחשב שפועל בגופים כמו: הרשות לניירות ערך, משרד הביטחון, משטרת ישראל, בגופים עסקיים וגם במיטסי עצמה כשירות ללקוחות. MITsy מבצעת בדיקות שחזור חקירתי (Computer Forensic) במטרה להתחקות אחר פעולות שביצעו חשודים במחשבים ואינן משאירות עקבות לעיני מי שאינו מומחה מהמעלה הראשונה. כהמשך לעבודות אלו כותבים אנשי מיטסי חוות דעת מומחה לבתי המשפט בנושא מחשבים ואינטרנט. בין לקוחות החברה נמצאות רשויות ממלכתיות בישראל ותאגידים גדולים בארץ ובעולם. החברה פועלת משנת 2000, מעבדותיה והמטה שלה נמצאים בקיבוץ פלמחים.

תאריך:  27/05/2013   |   עודכן:  27/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
יעל ניסקי
חברת SAP קיימה קורס מחשבים לילדי העובדים, בהדרכת עובדי החברה
יניב כהן
הורים לעתיד נחשפים לחוויית הכנה ללידה בתלת מימד
יניב כהן
יניב כהן
רד האט מקדמת את הטכנולוגיה ומפת הדרכים של OpenStack Enterprise הארגונית והקהילתית שלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il