X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

עקרב
כוכבים רבים נמצאים השבוע במזל עקרב כך שעובדה זו בתוספת יום ההולדת שלכם מלמדת על התחלתה של תקופה. זהו זמן בו תמצאו עצמכם מתחילים בתחומי עניין נוספים ומגלים על עצמכם דברים חדשים. גם מבחינה כספית אתם יכולים להתחיל לבדוק אפשרויות חדשות ולהיעזר בחברים שיבואו לעזרתכם בהצעות מעשיות. למעשה, החיים יחייכו אליכם במשך כל חודש יום ההולדת.
קשת
זוהי תקופה בה אתם נמצאים בשקיעה מסוימת וכל דבר משפיע עליכם. מצבי הרוח שלכם מתנדנדים בהתאם לתחושותיכם ובמקום לראות את הכוס המלאה, נראה שהשבוע תמצאו את עצמכם מתבוננים בכוס הריקה. אל תתנו לעצמכם להיגרר אחרי הפסימיות - המחשבות שלכם מעיקות ולא מאפשרות לכם להתחמק מהתבוננות פנימה אל תוך עצמכם. נוחו יותר והקשיבו לצרכי הגוף.
גדי
אתם נמצאים בתקופה מצוינת לחידוש מערכות יחסים שהתערערו. נראה שאתם בולטים מאוד בתחומכם ואנשים מקשיבים לכם. יש לכם יכולת השפעה על הזולת ובמשך כל החודש הקרוב תוכלו להשתמש בקסם שלכם לקידום תוכניות. את היחסים הבין אישיים הרגשיים עדיף שתשאירו בצד לעת עתה, ותשקיעו את כל כולכם בקידום עצמכם. זמן לשיתוף אחרים ברגשותיכם עוד יגיע, אך לא בשבוע זה.
דלי
משבוע זה יחזרו להיות מאוד דומיננטיים בחייכם כל הקשור לנושאי עבודה וקריירה. נראה שעד עכשיו ובמיוחד בתקופה החגים יכולתם להרשות לעצמכם להיות רדומים במקצת ואולם מעכשיו אתם צריכים ואפילו חייבים לחזור ולחפש לעצמכם את המקום בו תרגישו שבעי רצון מבחינה מקצועית. יכולת הדיבור שלכם תהיה במיטבה ובמידה ותהיו מתונים בתגובותיכם, הכל יזרום.
דגים
הרצון שלכם להיות עצמאיים דוחף אתכם לעשייה ולשחרור מנושאים שונים שעד היום העיקו והכבידו עליכם. למרות שאתם מוכנים להודות בטעויות ולקחת חלק בחייכם ובאחריות על כל הסובב אתכם, הרי שנראה שמנוחה טובה תעזור לכם. ולכן, מומלץ לכם לנסוע למקום אחר כלשהו ולא בהכרח חו"ל, כדי שתוכלו לנוח ולהירגע ולצבור כוחות אנרגטיים מחודשים.
טלה
נראה שהיכרויות ומפגשים חדשים עושים לכם את החיים למעניינים יותר. יש לכם הזדמנות להכיר אנשים חדשים בטיולים ומפגשים לא רשמיים. העבודה מטרידה אתכם במקצת לאחרונה וזאת בגלל העובדה שאתם מרגישים שאתם משקיעים שעות רבות אך לא מצליחים ליישם את כל הידע שלכם בעבודה. זוהי עובדה מתסכלת שאינה דוחפת אתכם להמשיך ולהוכיח עצמכם.
שור
אתם נמצאים בדיוק בחצי השנה שלאחר יום ההולדת שלכם. עובדה זו תמיד מביאה איתה חשבונות נפש ושאלות לאן עוד אתם רוצים להתקדם. זהו הזמן שלכם לבדוק את מערכות היחסים האישיות והמקצועיות ולתקנן בהתאם למה שנראה לכם הכרחי. נראה שבתקופה זו הסבלנות שלכם כמעט ואינה מתממשת ואתם ממהרים לכעוס ולרגוז על כל נושא. מצאו לעצמכם דרך יצירתית להירגע.
תאומים
הכוכב וונוס האחראי על מערכות יחסים נמצא אצלכם בבית הזוגיות ומעלה מחדש שאלות ותהיות בנושאים אלו. נראה שיש לכם הצלחות בתחום, אך איכשהו לכשהדבר אמור לצאת לפועל אתם מרגישים שלא הגעתם למימוש הרצון שלכם ביחסים. אל תחמירו עם עצמכם יתר על המידה. זה הזמן להסתער מחדש על העבודה כיוון שנראה שלאחרונה הזנחתם אותה במקצת.
סרטן
בית הילדים, הרומנים והתחביבים עמוס אצלכם בכוכבים החל משבוע זה, עובדה המלמדת על כך שכל הנושאים הללו יהיו עמוסים וטעונים אצלכם. זה הזמן לממש את היצירתיות שלכם ולהעבירה לפסים תכליתיים. למי מכם שיש ילדים נראה שהם יהיו זקוקים ליותר תשומת לב ממה שיש ביכולתכם להעניק. ואלו מכם המעשירים את חייכם הרגשיים, שימו לב שיהיו אלו האנשים הנכונים עבורכם.
אריה
הכוכבים הרבים הנמצאים במזל עקרב מעוררים אצלכם את בית המשפחה. זוהי תקופה בה תרצו להיות יותר מחוברים לתא המשפחתי שלכם ואולם עובדה זו לא תמיד תהיה טובה עבורכם כיוון שאתם נמצאים תמיד בדילמה מתמדת בין עשייה למען החופש והעצמאות שלכם ובין עשייה לטובת המשפחה. הקונפליקטים המלווים את המחשבות שלכם עשויים לגרום לכם להיות קצרי רוח. היזהרו!
בתולה
הסביבה הקרובה מאוד תומכת ומפרגנת לכם. זוהי עובדה משמחת ואתם צפויים להיענות בכל התחומים בהם אתם זקוקים לעזרה. זה הזמן שלכם לשפץ/לשנות ולשפר את סביבת המגורים שלכם ולעשותה יותר בעלת אופי המתאים לאישיותכם. גם המשפחה שלכם תתגלה לכם כתומכת ולא תעמוד בדרככם למימוש תוכניותיכם. אתם נעים בין רצון למסגרת ובין הרצון לחופש והגיע הזמן להחליט.
מאזניים
נושאי כספים יהיו מאוד דומיננטיים משבוע זה ואילך. נראה שיש לכם תוכניות רבות לארגון וסידור מחדש של חייכם ואולם לא תמיד הדברים מתנהלים בקצב המתאים לכם. אין לכם תמיד סבלנות לחכות לסיומו של תהליך ואתם מנסים לדחוק באחרים שיבואו לקראתכם. נראה שבסופו של דבר תצליחו לממש את תוכניותיכם והדברים יסתדרו בדיוק כפי שרציתם, כך שחבל על האנרגיה המיותרת שאתם מאבדים.
  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

תאריך:  06/11/2008   |   עודכן:  07/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החיים מחייכים אלינו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ברוך מחיה המתים!
kunin  |  7/11/08 00:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן גנור
הוראות חדשות של משרד התקשורת יוצרות מצב שכדאי לחכות לתחילת שנת 2009 ולא להתקשר בחוזה חדש לפני כן. זה לא משהו שחברות הסלולאר יספרו לך
רותי ברקן
רופא השיניים ווסטון פרייס ציין בספרו, כי אנשים שעודם ניזונים מהתזונה המסורתית שלהם כמעט שלא סובלים מבעיות שיניים ואילו בני-עמם שאוכלים מזונות מזוקקים ומעובדים סובלים מבעיות שיניים רבות וממגוון הולך וגדל של מחלות ובעיות תפקוד
עו"ד דב אבן-אור
איך ייתכן כי אנשים המציגים עצמם כ"אנשים חושבים", מערבבים רחת עם מחט?! ובעברית פשוטה; מה הקשר בין דרישת ערביי ישראל וחלק מהשמאל הישראלי, להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה, ובין עתיד השטחים והתושבים הגרים ביו"ש?    שמאלנים, הרי לכם התשובה לשאלתכם!
איתמר לוין
התורה אינה מספרת לנו כמעט דבר על תחילת דרכם של מנהיגי ישראל. בכך היא שולחת אותנו, בכוונה, למסורת שעברה בעל-פה
ישראל (איזי) גורן
דאגה לאזרחים מתרחשת לא רק באמצעות סיסמאות אלא גם על-ידי הפרטים הקטנים כמו צמצום מועדי בחירות    לצערי זה כנראה לא יקרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il