X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Jajah מושקת מחדש כחברת "טלפוניקה דיגיטל". החברה הבינלאומית ממשיכה לחפש השקעות נוספות בשוק המקומי
▪  ▪  ▪
TelefonicaDigital [יח"צ]

THE NEW TELEFONICA TEAM  [יח"צ]
בעקבות הפיכת ישראל בשנים האחרונות למרכז חדשנות בולט בזירה הדיגיטלית הגלובלית, הודיעה חברת טלפוניקה (Telef?nica), מחברות הטלקום הגדולות בעולם, על תגבור נוכחותה בשוק הישראלי. המהלך כולל השקה רשמית ומיתוגה מחדש של חברת Jajah כ"טלפוניקה דיגיטל ישראל".
חברת Jajah הישראלית, הפועלת מרעננה, המתמחה בפתרונות Voip (העברת קול ונתונים על תשתית אינטרנטית), נרכשה ע"י טלפוניקה בשנת 2010 בסכום של 207 מיליון דולר. טלפוניקה היא חברת התקשורת השלישית בגדלה בעולם. החברה פעילה ב-25 מדינות ברחבי העולם, ויש לה כ-300 מיליון משתמשים. טלפוניקה דיגיטל אחראית על חדשנות, מו"פ, שותפויות גלובליות ומגוון שירותים דיגיטליים עבור הענקית האירופאית. חיזוק מחוייבותה של טלפוניקה לישראל, יתמקד בחיפוש אפיקי השקעות בשוק הישראלי, תגבור קו מוצרי התקשורת המפותחים בישראל והגדלה של מצבת כח האדם בישראל.
כחלק מהמהלך, מונה גיל כהן, מנכ"ל Jajah למנהל קו מוצרי התקשורת של טלפוניקה דיגיטל (Director of Communications Products), זאת בנוסף לתפקידו כמנכ"ל טלפוניקה דיגיטל ישראל, כשהגוף הישראלי, בעל הקבלות והניסיון, יהיה אחראי על כל מהלכי המחקר והפיתוח של מוצרי התקשורת העתידיים של טלפוניקה. בין תחומי האחריות הישראלית יכללו מוצרים קיימים, דוגמת ה-TU Me, לשיחות חינם על תשתית אינטרנט, המאפשרת תקשורת ושיתוף תכנים באמצעות טלפונים חכמים ו-TU Go, המאפשר ללקוחות להשתמש במספר הנייד שלהם על מגוון מכשירי תקשורת. הצוות של כהן, בישראל, ספרד ובריטניה, יהיה אחראי על חידושים ופיתוחים נוספים בתחום.
כחלק מהמהלך מרחיבה טלפוניקה גם את פעילותה בתחום השותפויות בישראל, כשלקרן ההשקעות של החברה Telefonica Ventures תהיה נוכחות קבועה בישראל, בניהולו של דורון אריאל שפסר, שישמש גם כמנהל הפיתוח העסקי של טלפוניקה דיגיטל בישראל והאחראי על איתור חברות מקומיות. בין תפקידיה: זיהוי הזדמנויות השקעה עבור טלפוניקה, ובמיוחד בתחומים החשובים אסטרטגית לעסקי החברה, דוגמת ביג דאטה, וידאו, תקשורת ואפליקציות. ההשקעות של טלפוניקה ונצ'רס נעות מ-250 אלף דולר ועד 10 מיליון דולר בסבב. בנובמבר 2013 הובילה הקרן סבב השקעה בסטארט-אפ הישראלי Everything.me, המפתחת של פלטפורמת מובייל דינמית מבוססת HTML5.
כחלק ממחוייבותה של טלפוניקה לישראל, מתכוונת החברה לאתר דרכים נוספות לשיתוף פעולה עם גופים ישראלים, כולל גופי ממשל שונים, בתחומי המחקר והפיתוח. "ישראל היא מרכז חדשנות עולמי", אומר מת'יו קי, מנכ"ל טלפוניקה דיגיטל. "בשלש השנים האחרונות השלוחה הישראלית שיחקה תפקיד חשוב בפעילותה של טלפוניקה בזירת ה-VoIP וביכולתה לנצל את ההזדמנויות בתחום זה. הרחבת הפעילות בישראל מבטיחה שנמשיך להוביל בחדשנות בתחום זה וממקמת אותנו במקום טוב לזיהוי סטארט-אפים ישראלים שיכולים להתאים לאסטרטגיה הכוללת שלנו".
"המהלך הוא מהלך טבעי לטלפוניקה והוא משקף את החשיבות הגדלה והולכת של ישראל, על יכולות המו"פ שלה", אומר גיל כהן. "אני והצוות שמחים לאפשרות להמשיך ולבנות על הבסיס המאוד חזק שכבר יש לנו כאן". כיום מעסיקה ג'ג'ה בישראל כ-120 עובדים - פי שניים ממספר העובדים בזמן הרכישה ולדברי כהן, מהלך הגיוס של כח אדם איכותי אף יתוגבר במהלך 2013.

בתמונה מטקס ההשקה: מימין לשמאל: חורהי סרנה, גיל כהן המנכ"ל, דניאל טוביאס, טל גפן, גבי לוין (כורע), חיים זיו, שי כהן ורונן רייטן. קרדיט צלם: יח"צ.
תאריך:  02/06/2013   |   עודכן:  02/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
לקראת כנס ותערוכת IATI-ביומד ישראל 2013, שייערכו בין 13-10 ביוני 2012, יצא צוות 'הידען' לפגוש את דר' אפרת ששון ודר' תמר קציר, מחברת ביואימג', כדי לשמוע מה לבדיקת ה-MRI המשמשת לאבחון סרטן השד ולמחקרי הדמיה מתקדמים פרה-קליניים וקליניים עבור חברות התרופות, המכשור הרפואי, לחוקרים בתחום הביו-רפואי ולרופאים
שי מרון
טכנולוגיות חדשות ומגוון מוצרי עזר יוצגו במסגרת עזרטק 2013 - התערוכה לאנשים עם צרכים מיוחדים - שתיפתח ב-10 ביוני בגני התערוכה בתל אביב
עדי וילדר
יפעת יחסי ציבור
הסניף החדש מצטרף לארבעת הסניפים הקיימים של הרשת בראשון לציון, בנתניה ובמתחם הדיזיין סנטר בבני ברק
עדי וילדר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il