X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בזק בינלאומי וסיסקו זכו במכרז לשדרוג מערכות התקשורת האלחוטית במכללת אורנים. בזק בינלאומי הטמיעה במכללה פתרון רשת אלחוטית מתקדמת של סיסקו
▪  ▪  ▪

חברת בזק בינלאומי זכתה במכרז לשדרוג הרשת האלחוטית במכללת אורנים בטבעון. הפרויקט בוצע במודל שירות ועתיד לשרת למעלה מ-5000 סטודנטים, מאות אנשי סגל ואורחים.
בזק בינלאומי פרשה רשת נפרדת ייעודית בשטח המכללה, המתפרש על פני כ-170 דונם. הרשת, מכסה את כל המבנים והשטחים הציבוריים תוך מתן מענה לעומסים נקודתיים של שיעורים ומבחנים, כמו גם אירועי חוץ. השדרוג מאפשר גישה רציפה לסטודנטים לכל משאביהם האקדמיים כולל וידאו ואודיו, בזמן השיעורים ובהפסקות, תחת סטנדרטים מתקדמים ומוקפדים של אבטחת המידע.
הבחירה של מכללת אורנים במודל WAAS כללה אפיון מלא של הפתרון, פרישה של רשת פיזית על כל היבטיה, פרישת ציוד אקטיבי של סיסקו, פתרון אבטחת מידע מתקדם, ומתן שירותי תמיכה לסטודנטים ישירות על-ידי מוקד התמיכה של בזק בינלאומי. המודל כולל התחייבות ל - SLA ומנגנוני בקרה של המכללה.
שרי רגב, מנהלת מערכות מידע של מכללת אורנים: "הנהלת המכללה הגיעה למסקנה כי הרשת האלחוטית במוסד אקדמי הינה כיום הרשת המרכזית לפיתוח פדגוגיה חדשנית ותקשורת שוטפת בקמפוס, ובהתאם להבנה זו לא התפשרנו ובחרנו בפתרון הכולל ציוד מתקדם של סיסקו, תוך בחירה בספק מוביל בתחום השירות. הפרויקט נוהל בצורה מצוינת ולשביעות רצוננו המלאה, קיבלנו מענה מלא לכל הגדרות המכרז והבחירה במודל WAAS הוכיחה את עצמה".
כרמית כץ בן-איש, מנהלת לקוחות אסטרטגיים בבזק בינלאומי: "אנו שמחים שמכללת אורנים בחרה לעשות את קפיצת המדרגה הטכנולוגית באמצעות בזק בינלאומי. קפיצה זו תאפשר למכללה לתת שירות מתקדם ויעיל לסטודנטים ולסגל. אנו רואים עצמנו שותפים מלאים של אורנים, ומחויבים לחדשנות ולקדמה הטכנולוגית במוסדות האקדמיים השונים".
עמיחי גונן, מנהל לקוחות עסקיים בסיסקו: "הבחירה בטכנולוגיות מתקדמות של סיסקו פוגשת את חזון מכללת אורנים לחדשנות. כלי הניהול החדשנים לניהול רשתות של סיסקו מאפשרים גמישות מלאה בהוספת שירותים ומשפרים את השירות לסטודנטים ולצוות".
אודות "סיסקו"
חברת סיסקו, הינה החברה המובילה בעולם בטכנולוגיות תקשורת, מחשוב ופתרונות אחודים, המשנה את הדרך בה אנשים מתחברים זה לזה, מתקשרים זה עם זה ומשתפים פעולה זה עם זה. היקף מכירותיה בשנת 2012 עמד על כ-43 מיליארד דולר. סיסקו, המתפרסת על פני כ-200 מדינות, מעסיקה למעלה מ-73 אלף עובדים, מתוכם כ-2,000 בישראל.
סיסקו ישראל נוסדה לפני למעלה מ-16 שנים.
מרכז הפיתוח הישראלי הינו אחד ממרכזי הפיתוח הגדולים של החברה מחוץ לארה"ב, העוסק בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות למוצרי הדגל של החברה במגוון תחומים. אתר המכירות הישראלי משווק את מוצרי החברה והטכנולוגיות המתקדמות למגוון חברות במשק הישראלי וכן אמון על הפיתוח העסקי והאסטרטגי אל מול לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.
מידע נוסף אודות סיסקו ניתן למצוא ב: [קישור]
לעידכונים שוטפים: [קישור]

תאריך:  02/06/2013   |   עודכן:  02/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בזק בינלאומי וסיסקו משדרגות במכללת אורנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
Jajah מושקת מחדש כחברת "טלפוניקה דיגיטל". החברה הבינלאומית ממשיכה לחפש השקעות נוספות בשוק המקומי
שי מרון
לקראת כנס ותערוכת IATI-ביומד ישראל 2013, שייערכו בין 13-10 ביוני 2012, יצא צוות 'הידען' לפגוש את דר' אפרת ששון ודר' תמר קציר, מחברת ביואימג', כדי לשמוע מה לבדיקת ה-MRI המשמשת לאבחון סרטן השד ולמחקרי הדמיה מתקדמים פרה-קליניים וקליניים עבור חברות התרופות, המכשור הרפואי, לחוקרים בתחום הביו-רפואי ולרופאים
שי מרון
טכנולוגיות חדשות ומגוון מוצרי עזר יוצגו במסגרת עזרטק 2013 - התערוכה לאנשים עם צרכים מיוחדים - שתיפתח ב-10 ביוני בגני התערוכה בתל אביב
עדי וילדר
יפעת יחסי ציבור
הסניף החדש מצטרף לארבעת הסניפים הקיימים של הרשת בראשון לציון, בנתניה ובמתחם הדיזיין סנטר בבני ברק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il