X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
איך מעבירים ריח דרך המסך? אירוויק מתמודדת ומנצחת באתגר הריחות הגדול מכולם: כבשים ותרנגולות בסלון וגם חיות אחרות...
▪  ▪  ▪
קמפיין אירוויק- צילומים  [ראובן קפוצנסקי]

מותג מבשמי האוויר מבית רקיט בנקיזר, אירוויק, עולה בקמפיין מקומי ראשון. ענקית הבריאות והטיפוח הבריטית תשקיע בקמפיין 2.5 מיליון שקל, והוא יעלה ביום ג' באמצעות משרד הפרסום טוויסטד בערוצים 2, 9 ו 24, בחסות ב on line על ה VOD של האח הגדול במאקו, ובאתרי לייפסטייל ברשת. זאת, תחת הסלוגן "אירוויק – איזה כיף לבוא הביתה".
בכל שנות פעילות המותג בישראל השתמשה החברה בקמפיינים מתורגמים מחו"ל לליווי פעילותו בישראל. כעת משקיעה החברה במהלך שיווקי רחב לרענון הקו הפרסומי ותתמוך בו לראשונה עם קמפיין בהפקה מקומית בהפקת משרד הפרסום טוויסטד.
בקמפיין נדרשו אנשי משרד הפרסום להפגין ראש יצירתי במיוחד: איך אפשר להעביר ריח דרך המסך? הפתרון שנמצא היה אתגר ריחות בהשתתפות השחקן אריק משעלי ונסיינים אמיתיים. במסגרת הניסוי, הוזמנו אנשים שונים להיכנס אל הבית ולנסות לנחש מה התרחש בו זמן קצר לפני שנכנסו. לאחר שניסו את כוחם בניחוש באמצעות חוש הריח ("הייתה פה מסיבה", "מישהי שמה בושם", "זרקו פה המון פרחים באוויר"), צפו המשתתפים על גבי מוניטור בתקציר האירועים המפתיעים וגילו מה באמת קרה... התגובות נעו בין צחוק היסטרי וזעזוע לפליאה ותדהמה. המשתתפים התקשו להבין איך אירועים כל כך ריחניים שהתרחשו בסלון הבית, פשוט לא הורגשו ברחבי הבית. במהלך יום הצילומים, בו השתתפו כ-10 אורחים אקראיים שונים, אפילו משתתף אחד לא הצליח לנחש מה באמת קרה בבית. אייר ויק עמד במבחן בהצלחה מדהימה.
לדברי הגר געש אדרי, מנהלת תחום טיפוח הבית ברקיט בנקיזר:
"רגע הכניסה הביתה הוא רגע חשוב ובעל השפעה על התחושה שלנו. חוש הריח הוא הראשון שפועל מיד בכניסה הביתה ולכן, ריח טוב בבית משפיע אוטומטית על תחושה של סדר, ניקיון, אווירה נעימה וחיובית. כולנו יודעים שבמהלך היום מתרחשים המון דברים בכל בית – בישולים מוצלחים יותר או פחות, בני נוער חוזרים מיוזעים מחוג כדורסל, מישהו משאיר נעליים בסלון, הילדים חוזרים עם חיות מהגן ועוד. החלטנו להראות בקמפיין הזה, איך בזכות המוצרים של אייר ויק, לא משנה מה קרה בבית לפני שנכנסים אליו – הריח בבית יישאר טוב ונעים וישרה אווירה רעננה בכל הבית".
תאגיד רקיט בנקיזר העולמי נוצר ממיזוגן בשנת 1999 של חברות הענק הוותיקות רקיט & קולמן הבריטית ובנקיזר ההולנדית, לתאגיד מוצרי צריכה ענק שבסיסו באנגליה והוא עוסק בעיקר בתחומי הבריאות, הטיפוח האישי וטיפוח הבית. בישראל משווקת החברה את המותגים סטרפסילס, דורקס, פיניש, אירוויק (מבשמי אוויר), ויט (הסרת שיער), סיליט (ניקיון), קלגון (הסרת אבנית) ועוד.

קרדיטים:
טוויסטד:
מנכ"לים: אלון מוליאן, קרן פרידמן
סמנכ"ל קריאייטיב: אייל גן-מור
מנהל קריאייטיב: יגאל לוי
קופי: אלעד גייזלר
ארט: דוריאל אלון
פלאש: עידן טל
מנהל לקוחות: שגיא לוי
תקציבאית: הדר רומנו
הפקה: שושי ואודי
במאי: עודד דווידוף
תאריך:  13/06/2013   |   עודכן:  13/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קמפיין מקומי ראשון למותג אירוויק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
שי מרון
דוח ריבוע הקסם של גרטנר: Lumesse, ספקית הפתרונות לניהול כישרונות בארגון - מהחברות המובילות בחדשנות מוצרים והבנת צרכי השוק
זהר נוי
דואר ישראל ודואר גרינלנד הנפיקו בול משותף של צבי הנגב ודב הקוטב
משרד הכלכלה
20 מנהלות מעונות יום ו-21 מטפלות במגזר הערבי, שעברו במחצית השנה האחרונה הסבה מענף הטקסטיל לענף הטיפול בילדים, סיימו בימים האחרונים הכשרתן באמצעות אגף ההכשרה של משרד הכלכלה במחוז חיפה והצפון
זהר נוי
נט אופטיקס מציגה גישה חדשה באבטחת רשתות למלחמה בהתקפות סייבר בכנס הבינלאומי לאבטחת סייבר היום: מנכ"ל נט אופטיקס בוב שו מציג את SDN ממוקד אבטחה - פתרון מהיר להגנה על רשתות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il