X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
משמאל, יוג'ין קספרסקי, מנכ"ל ומייסד מעבדות קספרסקי ונועם פרוימוביץ', מנכ"ל קספרסקי ישראל [יחצ]

מעבדת קספרסקי מכריזה על תוספת חדשה לרשת הבינלאומית של סניפיה, עם פתיחת סניף החברה בישראל. המשרד החדש בתל אביב יספק פיתוח עסקי, ותמיכה לשיווק ומכירות עבור מוצרי מעבדת קספרסקי בישראל.
ישראל היא אחד מהשווקים הוותיקים ביותר של מעבדת קספרסקי, הפעיל מאז יצירת השותפות הראשונה שלה במדינה בשנת 2001. במהלך העשור האחרון, מעבדת קספרסקי הפכה למותג מוביל בישראל בתחום אבטחת המידע, והפתרונות שלה צברו נתח שוק משמעותי במגזר הפרטי והעסקי.
סניף תל אביב החדש יחזק את פעילות המכירות והשיווק של מעבדת קספרסקי ואת התמיכה בלקוחות באזור. הסניף יהווה נקודת קישור מרכזית עבור כל השותפים והלקוחות בישראל. בראש הסניף החדש יעמוד נועם פרוימוביץ', מייסד ומנכ"ל משותף לשעבר של פאוור תקשרות, ממפיצות התוכנה המובילות בישראל והמפיצה הרשמית של מעבדת קספרסקי.
יוג'ין קספרסקי, מנכ"ל ומייסד שותף של מעבדת קספרסקי, אמר כי: "אני גאה מאוד להכריז על פתיחת הסניף הראשון של מעבדת קספרסקי בישראל. אני מאמין כי הוא יחזק ויקדם את העסקים שלנו במדינה. ההחלטה לפתוח סניף חדש מתבססת על הביקוש הגבוה למוצרים שלנו והמספר הגדל של בקשות תמיכה בישראל".
במאי 2013, מעבדת קספרסקי השיקה בישראל את פתרון הדגל הארגוני החדש שלה. ה- Kaspersky Endpoint Security for Business הוא פלטפורמת אבטחת מידע שתוכננה על-מנת לסייע לעסקים להתגבר על אתגרים עדכניים בניהול רשת ארגונית מאובטחת ויעילה.
נועם פרוימוביץ', מנכ"ל מעבדת קפסרסקי ישראל, הוסיף: "בנינו רשת רחבה של לקוחות ושותפים בישראל, והצעד ההגיוני הבא הוא לבסס נוכחות ישירה באזור. המשרד החדש יסייע לנו לחזק ולקדם את המותג מעבדת קספרסקי בישראל, ולנהל בצורה יעילה יותר את פעילות השותפים שלנו. אנו מתכננים לבסס בישראל תמיכה עם SLA , כדי לספק ללקוחות הארגוניים שלנו שירותים ברמה הגבוהה ביותר".
מעבדת קספרסקי היא תומכת חזקה ביוזמות מקומיות בכל מקום בו היא פועלת. השנה, כנותנת חסות רשמית של צוות סקודריה פרארי, מעבדת קספרסקי שמחה להביא לישראל את פרארי במסגרת מירוץ הראווה הראשון שיתקיים באזור: "3 Jerusalem Formula The Peace Road Show 201".

מעבדת קספרסקי היא ספקית פתרונות אבטחת נקודות קצה הגדולה בעולם הנמצאת בבעלות פרטית. החברה מדורגת בין ארבעת הספקים המובילים בעולם של פתרונות אבטחת מידע למשתמשי קצה.
תאריך:  19/06/2013   |   עודכן:  19/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il