X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
VERTU מכריזה על שת"פ עם רד בנד תוכנה לאספקת עידכונים דרך האוויר
▪  ▪  ▪
מכשיר נייד של VERTU [VERTU]

Vertu, ספקית טלפוני היוקרה המובילה בעולם, הודיעה היום על הסכם שיתוף פעולה עם רד בנד ספקית פתרונות עידכון קושחה דרך האויר (FOTA) לשוק הסלולר, המובילה בתעשיה.
ההסכם תואם את מדיניות Vertu לשתף פעולה עם הספקים המובילים בעולם בכל ההיבטים של מוצריה, החל מעור משובח וטיטניוםgrade-5 המשמשים לכיסוי החיצוני של הטלפונים, דרך הרכיבים הפנימיים, רכיבי תוכנה ושירותים.
רד בנד תנהל את השירות מקצה לקצה, החל מאירוח (hosting) ועד אספקת עידכוני תוכנה חדשה, באמצעות Software Management Center פתרון התוכנה מקצה-לקצה של רד בנד. רד בנד תתמוך במכשירי הסלולר של Vertu על גבי כל הפלטפורמות, כולל מגוון מכשירי מערכת ההפעלה אנדרואיד, כגון VERTU Ti, אשר הושק בתחילת שנת 2013.
מל מינהאס, ראש תחום התוכנה Vertu ודובר המטה בבריטניה, אמר "לקוחות Vertu מצפים לרמה יוצאת דופן של שירות ואמינות; באמצעות שיתוף הפעולה עם רד בנד אנחנו יכולים להבטיח שאנחנו מסוגלים לספק שיפורי תוכנה למוצר וחוויית משתמש עילאית באופן רציף, עם שימוש בעידכוני FOTA, הפשוטים, המהירים והאמינים ביותר".
שירות ניהול התוכנה של רד בנד משלב את vRapid Mobile® ואת vDirect Mobile®. פתרון רד בנד לעידכון קושחה דרך האוויר (FOTA) - vRapid Mobile®, הינו הפתרון המוביל בתעשיה, אשר מוטמע ביותר מ 1.75 מיליארד טלפונים סלולרים, טאבלטים ומכשירים מקושרים נוספים. vDirect Mobile®, פתרון לניהול מכשירים מותאם לקוח ומבוסס תקני OMA DM.
אודות Vertu
מטרת Vertu לספק ללקוחותיה את חוויית טלפוני היוקרה הטובה ביותר בעולם על-ידי שילוב של אומנות מקצועית וחומרים מן המעלה הראשונה בשילוב עם טכנולוגיה חדשנית ושירותים ייחודיים. כיום, Vertu הינה המובילה בשוק בו הייתה חלוצה כבר לפני למעלה מעשור.
מגוון המכשירים הסלולרים של Vertu כוללים שלושה דגמים שונים: Vertu Ti, Signature ו- Constellation. הטלפונים הסלולרים של Vertu נבנים בעבודת יד באנגליה, מהחומרים הטובים ביותר בעולם, כשכל מכשיר מורכב ע"י אומן ייעודי.
Vertu ידועה בשירותי האוצרות שלה, חבילה של הצעות בלעדיות, תוכן וסיוע שנבחרו בקפידה במיוחד כדי לשפר את סגנון החיים של לקוחות Vertu. במרכז השירותים הללו נמצא שירות Vertu CONCIERGE, המעניק סיוע והעשרה של סגנון החיים היוקרתי. Vertu CONCIERGE פועל 24/7 כדי להקל עליך בכל בקשה. Vertu LIFE מציע המלצות אישיות וגישה מועדפת לחוויות ואירועים. Vertu CERTAINTY מספק אבטחה ללקוחות, נתוניהם והטלפונים שלהם.
Vertu זמין בכ -500 חנויות, בהם 70 חנויות בוטיק של Vertu, ב -66 מדינות.
למידע נוסף ניתן לבקר ב www.vertu.com
אודות רד בנד תוכנה
Red Bend® Software מובילת שוק ניהול תוכנה סלולרית - Mobile Software Management (MSM), עם יותר מ 1.75 מיליארד מכשירים מבוססי תוכנת רד בנד, משפרת בהתמדה מכשירים ושירותים ניידים, בעולם המתפתח במהירות.
רד בנד היא החברה היחידה המספקת מוצרים מבוססי סטנדרטים ופתרונות לניהול תוכנה, ניהול מכשירים, וירטואליזציה למכשירים ניידים, אשר מתאימים לכל טלפון סלולרי ומכשירים מקושרים בצורה אחידה, יעילה ובטוחה דרך האוויר (OTA). רד בנד מאפשרת ללקוחותיה להישאר תחרותיים בשוק דינאמי על-ידי כך שהיא מסייעת לספק שירותים בעלי ערך במספר הולך וגדל של מכשירים מקושרים עם מורכבות תוכנה גוברת. יותר מ-80 יצרני מכשירים, מפעילי סלולר, יצרני מוליכים למחצה ויצרני רכב בכל העולם סומכים על רד בנד שתנהל את נכסיהם החשובים ביותר – המכשירים הניידים והמקושרים שעליהם לקוחותיהם מסתמכים.

תאריך:  31/07/2013   |   עודכן:  31/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
חברת הון הסיכון מעמק הסיליקון מגייסת קרן שנייה להשקעה בחברות תוכנה ישראליות שנמצאות בשלב המוקדם ויעילות מבחינת הון בתחום האינטרנט או בסביבתו
יוני לובלינר
אלפי המבקרים אשר יגיעו השנה לפסטיבל הכליזמרים ה-26, יוכלו ליהנות גם מסדרת הרצאות מרתקת על צפת, מקובליה ומכמניה, ופעילות של סיורים שיתמקדו במבנים היסטוריים חשובים בעיר. ההרצאות תתקיימנה בבית בוסל (אולמי פלטין לשעבר) במכללה האקדמית צפת, בכל יום בתאריכים 5-8 באוגוסט, החל מהשעה 17:00 לפני תחילת המופעים והן תהיינה פתוחות לקהל הרחב - ללא תשלום
יניב כהן
קומסק חושפת שירותי מודיעין סייבר וסימולטור להתמודדות עם איומי סייבר
עדי וילדר
איריס וינשטיין
פתרון CA ARCserve D2D for Linux מעניק הגנה על נתונים והתאוששות בצורה מהירה ויעילה - לסביבות וירטואליות ופיזיות של שרתי Linux
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il