X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
לראשונה – קורס אקדמי בתחום ניהול קשרי לקוחות (CRM) באמצעות תוכנת Salesforce.com
▪  ▪  ▪

הקורס יתקיים במסגרת לימודים לתואר ראשון במנהל עסקים של המסלול האקדמי, המכללה למנהל. את הקורס יעבירו מומחי ה- CRM של בלאט לפידות.
לראשונה בישראל יתקיים קורס במסגרת אקדמית מלאה העוסק במערכות לניהול קשרי לקוחות – CRM, אשר יועבר באמצעות מערכת ה-CRM שהולכת וצוברת תאוצה בעולם ובישראל - Salesforce.com CRM. מערכת Salesforce.com CRM נחשבת לחלוצה בתחום היישומים בענן ונחשבת לאחת החברות החדשניות ביותר בעולם.
הקורס מוצע במסגרת הלימודים לתואר ראשון בבית הספר למנהל עסקים במכללה למנהל, כאשר את התכנים יעבירו מרצים מחברת בלאט-לפידות, שותפת הזהב של Salesforce.com בישראל. הקורס יכלול היכרות עם כלים מתקדמים בעולם השיווק והמכירות המודרני, בשילוב כלים עכשוויים כגון ניידות ורשתות חברתיות.
מטרות הקורס כוללות, בין השאר, היכרות כללית עם מחשוב הענן, מושגים והיבטים בהטמעת מערכות ענן בכלל ומערכת Salesforce.com בפרט; הכרות מעמיקה עם המודולים השונים של מערכת Salesforce.com דרך הבנת התהליכים הפנים ארגוניים בתחום השיווק, המכירות והשירות, זאת לצד היכרות מעמיקה עם עולם המדיה החברתית ורתימתו למטרות הארגון בעזרת מערכת Salesforce.com.
אראלה עמית, מנהלת אקדמית של תחום טכנולוגיות עסקיות מבית הספר למנהל עסקים במכללה למנהל מציינת כי לצד הכלים האקדמיים והתיאורטיים הנלמדים בבית הספר, תמיד מקפידים ללמד גם כלים פרקטיים כגון הכלים הנלמדים בקורס זה. עמית מסבירה את הבחירה ב-Salesforce.com ללימוד עולם ה-CRM: "Salesforce.com נבחרה על-ידי פורבס במשך שנתיים ברציפות לחברה החדשנית ביותר בעולם. החברה הביאה לעולם את בשורת הענן ומשלבת בפתרונותיה כלים מתקדמים בתחום המובייל והרשתות החברתיות. המסלול האקדמי שוקד כל העת ללמד כלים פרקטיים לצד הכלים האקדמיים והתיאורטיים להביא לסטודנטים את חומרי הלימוד העדכניים ביותר שיחברו אותם לתעשיה ולצורכי השוק במאה ה-21. Salesforce.com מביאה עמה את העולם החדש, ולכן היא זוכה למעמד בכיר הן בעולם והן בישראל".
"הבחירה של בית הספר למנהל עסקים במכללה למינהל ללמד את הכלים של Salesforce.com באמצעות מומחי בלאט לפידות היא אסמכתא לחדשנות שמציגה החברה בכל הנוגע לעולם ה-CRM הדינמי של היום והמעבר לענן, למובייל ולרשתות החברתיות אומרת מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות, "אנו שמחים וגאים על ההזדמנות לקחת חלק בהעברת הידע היקר הזה לסטודנטים למינהל עסקים במסלול האקדמי של המכללה למינהל – הם מנהלי העתיד של ישראל".

בלאט לפידות יישומים ארגוניים מקבוצת בלאט לפידות היא שותפת זהב של Salesforce.com בישראל. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ, ישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמת Force.com.
תאריך:  05/08/2013   |   עודכן:  05/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יניב כהן
מטריקס ואקרוניס הציגו את VMProtect - פתרון הגיבוי המובנה הטוב ביותר ל-VMware. הפתרון הוצג במסגרת המפגש השני בסדרת המפגשים הטכנולוגיים Acronis Backup, Recovery & Happy Hour
הראל גלעד
הונאות סייבר נגד משתמשי וואטסאפ, האקרים סורים משחיתים את אתר וויבר וגם משתמשי הכסף הדיגיטלי על הכוונת של פושעי האינטרנט. חברת ESET מסכמת חודש
עדנה דור-און
לוח שנה לשנת תשע"ד 2013-14 נערך מצילומי ים מיוחדים שיצרו תלמידי בי"ס מאור במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל, והכנסותיו קודש לרווחת המתבגרים המאושפזים
עדי וילדר
חן שר
מיקום כל הקווים התחנה + קהילת משתמשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il