X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
תווכת ה-Real Time של חברת RTI קיבלה את הסמכת רשות התעופה האמריקנית
▪  ▪  ▪
לוגו מטריקס [לוגו רשמי]

לוגו RTI  [לוגו רשמי]
RTI Connext™ Micro , פתרון התווכה ((Middleware של RTI לעולם ה-Real Time, יהיה פתרון ה- Data Distribution Service (DDS) הראשון שיותאם לתקן הבטיחות המחמיר ביותר של רשות התעופה הפדראלית של ארה"ב. RTI (Real-Time Innovations) היא ספקית מובילה של פתרונות אינטגרציה ויישומי תקשורת מהירים וסקלאבילים למערכות זמן אמת. החברה מיוצגת בישראל על-ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.
פתרון Connext™ Micro של חברת RTI יותאם לתקן DO-178C Level A, התקן המחמיר ביותר בכל הקשור למערכות בטיחות קריטיות בטיסה, אשר חל גם על כלי טיס בלתי מאויישים ומערכות בקרה קרקעיות. בכך יסייע הפתרון של RTI למשרד ההגנה האמריקני להגשים את החזון שלו לחיבור ותיאום מלא ותקני בזמן אמת בין מערכות בקרה קרקעיות לבין מערכות מוטסות מסוגים שונים בכל מקום.
RTI Connext™ Micro, שנמנה על משפחת מוצרי RTI Connext, המאפשרים לחבר בין יישומי זמן אמת ליישומי רוחב בארגון, מספק פתרון קל משקל להעברת מסרים בין רכיבים ומערכות המוגבלים במשאבים וביישומים. הפתרון עונה בצורה ישירה על אתגר העברת מסרים עם ביצועים ואינטגרציה גבוהים, הנדרשים על-ידי מערכות תפעוליות – טכנולוגיה להפעלת ציוד פיסי אשר מוטמעת ונתמכת על-ידי ארגוני הנדסת מערכות.
ארי רוזנבאום, מנהל פעילות RTI בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, המייצגת בישראל את מוצרי RTI , אומר כי "מערכות התעופה ליישומים צבאיים ואזרחיים משתכללות מיום ליום ומחייבות קישוריות והעברת מסרים בזמן אמת, בצורה אמינה ומאובטחת בין שלל מערכות ורכיבים - לרוב מיצרנים שונים. על אתגרים אלו Connext™ Micro עונה באופן מלא".
רוזנבאום מוסיף ומציין כי "ההסמכה של RTI Connext™ Micro בתקן המחמיר ביותר של רשות התעופה האמריקנית תאפשר ליצרני המערכות והרכיבים השונים, שיטמיעו את הקוד המורשה של RTI במוצרים שלהם במקום לפתח קוד עצמי משלהם , לרשיין את המערכות והרכיבים שלהם בצורה יותר מהירה בהתאם לסטנדרטים המחמירים ביותר שקיימים, ולחסוך בכך גם משאבי פיתוח ועלויות לצד הקטנת סיכונים בפרויקט".
אודות RTI
RTI המיוצגת בישראל על-ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, היא מובילה עולמית באספקה של יישומי תקשורת סקלאביליים ומהירים, העונים על האתגר של בנייה והטמעה של מערכות תפעוליות זמן-אמת. פתרונות ה- RTI Connext עונים על הצורך באינטגרציה חוצת ארגון – מהקצה התפעולי ועד למרכז הנתונים הארגוני. תשתית היישומים מבוססת הסטנדרטים של RTI, משפרת את היעילות של מערכות תפעוליות, תוך שהיא מאפשרת קבלת החלטות טובה יותר, ביצוע פעולות והשגת תוצאות עבור הארגון העסקי.
RTI מספקת מוצרים מובילים בתעשיה ופתרונות עבור לקוחות בשווקים כגון ביטחון ותעופה, אוטומציה, שירותים פיננסים, אנרגיה, רכב, בריאות וניהול תחבורה.
החברה נוסדה ב-1991, והיא בבעלות פרטית. משרדיה הראשיים נמצאים בסאניוויל.

תאריך:  05/08/2013   |   עודכן:  05/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
RTI קיבלה את הסמכת רשות התעופה האמריקנית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
Business Online BO
תוכן ויזואלי ואינפוגרפי מסייע למותגים להעביר מסרים בצורה אפקטיבית יותר. חברת BO – Business Online מפתחת תוכן ויזואלי אפקטיבי עבור לקוחותיה כאמצעי חדשני להעברת מסרים
יניב כהן
לראשונה – קורס אקדמי בתחום ניהול קשרי לקוחות (CRM) באמצעות תוכנת Salesforce.com
יניב כהן
מטריקס ואקרוניס הציגו את VMProtect - פתרון הגיבוי המובנה הטוב ביותר ל-VMware. הפתרון הוצג במסגרת המפגש השני בסדרת המפגשים הטכנולוגיים Acronis Backup, Recovery & Happy Hour
הראל גלעד
הונאות סייבר נגד משתמשי וואטסאפ, האקרים סורים משחיתים את אתר וויבר וגם משתמשי הכסף הדיגיטלי על הכוונת של פושעי האינטרנט. חברת ESET מסכמת חודש
עדנה דור-און
לוח שנה לשנת תשע"ד 2013-14 נערך מצילומי ים מיוחדים שיצרו תלמידי בי"ס מאור במרכז לבריאות הנפש טירת כרמל, והכנסותיו קודש לרווחת המתבגרים המאושפזים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il