X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אילו היינו נוחתים ממש הרגע ממאדים או יוצאים מבית האח הגדול לאחר שהסתגרנו בו בשלושת השנים האחרונות היינו יכולים להבין את עמדת שרי קדימה הבכירים והעומדת בראשה, אבל מה לעשות, לצערנו היינו כאן בכל רגע מהקדנציה האומללה- היינו וגם סבלנו.
▪  ▪  ▪

בשלושת השנים האחרונות ההינו עדים לאחת התקופות הקשות שעברו על מדינת ישראל ולתפקודה של ממשלת השלטון הגרועה ביותר אותה ידע העם היושב בציון.
זה החל במצעד השתיקה וההססנות של הממשלה למתקפת הטילים על יישובי הדרום מעזה, לאחר שהבטיחו לנו כי לאחר ההינתקות הם יגיבו בכל הכוח להתנגדות ולו הכי קטנה מצד הפלשתינים, זה נמשך עם עליית החמס לשלטון והבאת מדינה קטנה בדמות אירן לפאתי היישובים בנגב. לא חלף זמן רב ונחטף החייל גלעד שליט ובמרחק שבועיים בלבד, תוך שהשכנים מצפון קולטים עם איזו ממשלה רכרוכית יש להם עסק, הם עושים מעשה דומה, ונחטפים עוד שני חיילים.
כאשר ממשלת קדימה הבינה שיש לעשות מעשה, אז פותחים במלחמה שעל אופן התנהלותה נשפכו נהרות של דיו ונכרתו לא מעט יערות, כאשר תוך כדי קבלת ההחלטות מוצא לעצמו שר בכיר בקבינט זמן לכפות את עצמו על חיילת צעירה. אותה ממשלה שפתחה במלחמה באופן רשלני דאגה אף לסיים אותה בהחלטה אומללה ששילשה את כוחו של החיזבללה ופגעה פגיעה אנושה בכוח ההרתעה של ישראל.
אם לא די בכך, כל הקדנציה הזו לוותה בחקירות משטרה מהחמורות שניהלה המשטרה כנגד אנשי הממשלה, כאשר שר האוצר מקדימה מואשם בגניבת מיליונים מקופת המדינה, שר אחר מקדימה מורשע במעשה מגונה, וראש הממשלה מטעם קדימה נחקר באין ספור פרשיות שחיתות, ואף לאחרונה הוחלט להגיש נגדו כתב אישום.
בתחום החינוך השיגי התלמידים בשנים האחרונות מהנמוכים בעולם.
בכלכלה לא מצליחים האוצר, הממשלה וראש הממשלה להגיע להסכמה בסבך הכלכלי שהעולם נמצא בו.
הפשיעה ברחובות הפכה לגיטימית מתמיד בזמן כהונתה של ממשלת קדימה ולא נשכח את החקירה בראשות המיסים, נפילת הקסאמים מידי יום, אוזלת היד של הממשלה כנגד נערים יהודים הפוגעים בחיילים בשטחים ועוד.
אבל כל זה בעניי קדימה כאילו ולא היה, שם בקדימה חושבים שהציבור כרגע נחת ממאדים או ברוח הימים האלה כרגע יצא מבית האח הגדול לאחר שהיה ספון בו במשך שלוש השנים האחרונות.
השרה ליבני, שהייתה ממלאת-מקום ראש הממשלה ושרת החוץ לאורך כל הקדנציה, והייתה שותפה מלאה לכל הכישלונות של הממשלה הנוכחית, מנסה באופן פתתי להכיר לנו את קדימה החדשה והאחרת, ובכל יום מתייצבת מולנו עם שרי קדימה האחרים המתבטאים נגד התנהלות המדינה כאילו היו חברי האופזיציה. אם מישהו בציבור שנזכר ומעלה תהיות מהעבר הלא רחוק, אז בקדימה מגישים לו את ראשו של אולמרט כאשם הבלעדי לחמדלים, רוחצים יידיהם ואומרים "יידנו לא שפכה את הדם".
אבל אני, כמו הילד התמים מהאגדה 'המלך הוא עירום', חושב שכן צריך להזכיר לשרי קדימה, כי לצערנו היינו כאך כל הקדנציה האומללה בראשותם, היינו ראינו, סבלנו ואנחנו יודעים גם מי האחריים, ובקרוב מאוד גם נומר את דברנו.

תאריך:  03/12/2008   |   עודכן:  05/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בקדימה חושבים שהציבור היה נצור בבית האח הגדול
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
הציבור מטומטם
אזרח קטן  |  3/12/08 22:14
2
זהו, NFC? אין כסף להגהה?
איתי  |  4/12/08 03:16
 
- לא הניסוח ולא הכתב חשוב המסר!!
אלמוני  |  4/12/08 13:28
3
על נתניהו לפרסם מודעה בעיתון!!
אור בחושך  |  4/12/08 12:30
4
קדימהההההההההההההההה
אלמוני  |  4/12/08 13:08
5
קדימה היא מפלגת השחיתות
ערב רב  |  4/12/08 18:03
6
תגובות ללא צינזור
טוקטייל  |  4/12/08 22:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל ארלנגר
התפרעויות בני הנוער בחברון, בעידודם של הוריהם ורבניהם עלולה להביא לתוצאות בלתי רצויות הן מבחינה חוקתית והן מבחינה חברתית, וההשלכות - כולן על הנער התם
רות פורסטר
פתאום, נזכר ראש הממשלה שלי, היום ,כי יש שופטים בירושלים, פתאום נזכר נשיא המדינה שלי, היום, כי המתנחלים מסבים למדינה נזק עצום. מנהיגים יקרים, ישנתם שבועיים?
אופיר פלק
בימים אלו מצליח נתניהו להשלים את הרפורמה השלישית - רפורמה פוליטית. עם השלמת רפורמת 'ההתעצמות' כפי שאוהבים לכנות אותה בליכוד, נתניהו מוכיח בפועל שאפשר להנהיג פוליטיקה אחרת בישראל
אדוה לויד
טקס האזכרה השנתי לזכרו של בן-גוריון הופך משנה לשנה לסיוט עבור תושבי היישוב מדרשת בן-גוריון בו נמצא הקבר. ביום הנכסף עולים לרגל שועי המדינה ומצהירים הצהרות שאין בכוונתם למלא ואירוע זה כמו כנסים ואירועים אחרים במדינה משמש במה ומכבסת מילים ריקה מתוכן, שלא לדבר על כך שהיישוב הופך ליעד מבוצר ביום זה
רות פורסטר
איזה מזל שיש יצור גולם-טכני שנקרא מחשב; השבוע יכלו אנשי מפלגת העבודה להוציא את תסכולם על מצבם הכללי, דווקא עליו. איזה מזל שהמחשב לא ניחן ברגשות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il