X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מחקר של SAP: לקוחות מסביב לעולם ערוכים לדור הבא של שירותי מסחר מקוון במובייל
▪  ▪  ▪
לוגו SAP [יחצ]

ענקית התוכנה הבינלאומית SAP הכריזה על תוצאות מחקר שערכה בקרב 12,424 משתמשים ב-17 מדינות, ואשר מציג את הביקוש מצד צרכנים לשירותי מסחר מקוון במובייל (Mobile Commerce) שאינו מקבל מענה מספק כיום, כאשר מעל ל-80% מהצרכנים מבקשים אינטראקציה רבה יותר במובייל עם בנקים, חברות טלקום, קמעונאים, ספקי שירותים (גז, חשמל ומים) ועסקים אחרים.
בעוד שהממצאים מצביעים על כך שלקוחות בכל העולם מעוניינים ביותר שירותי מסחר מקוון דרך מכשירים ניידים, המניעים והמגבלות לאימוץ נוסף של פעילות רכישה ניידת, משתנים בין מדינות שונות ותעשיות שונות.
מדינות בשווקים צומחים, כגון דרום אפריקה, ערב הסעודית וסין, מראות קצב שינוי גבוה יותר, כש- 96 אחוזים מהמשיבים הביעו רצון להשתמש במכשירים הניידים שלהם לצורך רכישת מוצרים ושירותים, בהשוואה ל-59 אחוזים בשווקים מפותחים. בסך-הכל, המחקר מצא כי סביר יותר שלקוחות יגבירו את השימוש בשירותי מסחר אלקטרוני במובייל אם תהיה להם אפשרות בחירה טובה יותר בין שיטות תשלום (64 אחוזים), אם תשלומים ניידים יתקבלו בצורה טובה יותר על-ידי הקמעונאים (51 אחוזים), אם יקבלו עידכונים שוטפים על ההזמנה (41 אחוזים) ואם יזכו לעידוד מצד מותגים ושירותים (32 אחוזים).
המחקר מצא כי לקוחות משתמשים בטלפון הנייד שלהם עבור טווח רחב יותר של שירותי מסחר ניידים, כולל מחקר אודות מוצרים, תגובה למודעות של קידום מכירות, פניה לשירות לקוחות, וקבלת קריאות מדי מים, חשמל וגז מחברות השירות. המחקר גם חושף תובנות חשובות אודות הגורמים שמעכבים לקוחות משימוש רב יותר במסחר האלקטרוני במובייל ובשירותים ניידים. כמעט מחצית מהמשיבים בעולם (46 אחוזים) מצביעים כי הטרחה שבהזנת פרטים אישיים רבים, דאגות בנושא אבטחת מידע (45 אחוזים) ומחסור בגישה לאינטרנט בזמן הפעולה (43 אחוזים), הם בין המעכבים העיקריים.
"לקוחות מוכנים כעת ודורשים יותר שירותי מסחר במובייל, והם גם מצפים לפעול דרך הנייד בצורה יעילה ופשוטה יותר", אמר אנתוני ריינולדס, סגן נשיא בכיר למכירות ופתרונות ניידים ב-SAP. "יחד עם התקדמות זו, חברות ברחבי העולם חייבות לבצע מאמץ משותף כדי לספק ללקוחות קלות שימוש ויתרונות בפעילות וביצוע עסקות בניידים – לדוגמה, זמינות טכנולוגיות, אבטחת מידע ותגמולים על רכישות. במסלול ההתפתחות הנוכחי, הטלפון הנייד מספק שילוב מפתה של ערוץ תקשורת של 'הכל באחד': כרטיס מועדון, כסף מזומן, זיהוי מיקום וכרטיס אשראי. הוא מציע למותגים ולחברות את ההזדמנות להתחבר ללקוח דרך הנייד בלבד או כחלק משילוב ערוצים".
לקוחות רוצים מהנייד יותר מאשר דואר אלקטרוני והודעות טקסט
המחקר מדגיש את המעבר מעולם ממוקד בניידות לחשיבה ממוקדת במסחר מקוון במובייל. במונחים של פעולות המתבצעות דרך הנייד, 63 אחוזים מהלקוחות משתמשים כעת במכשיר הנייד עבור פעולות השונות משיחות ומשלוח הודעות טקסט. חצי ממשתמשי המכשירים הניידים (50 אחוזים) ניגשים לאינטרנט לפחות פעם ביום דרך המכשיר הנייד וכמעט שליש (32 אחוזים) השתמשו בו כדי לרכוש מוצר או שירות. היכולות להשתמש במכשיר הנייד בכל זמן ביום (51 אחוזים), בתנועה (51 אחוזים), במהירות (50 אחוזים) ובנוחות (50 אחוזים), נתפסות כיתרונות הברורים מאחורי האימוץ הנרחב מצד צרכנים.
הטכנולוגיה הזמינה מובילה לצמיחה ברמות התחכום, ולקוחות מסביב לעולם מתייחסים יותר ויותר למכשירים הניידים כבסיס לתקשורת וביצוע פעולות. 80 אחוזים מהצרכנים מסכימים כי עסקים צריכים להשתמש בכל טכנולוגיה זמינה כדי להפוך את החיים לקלים יותר עבור הלקוחות שלהם.
נתונים על תעשיות
המחקר מראה כי קלות השימוש היא נקודה מרכזית בדרך להאצת אימוץ במסחר המקוון במובייל מצד לקוחות בתעשיות הקמעונאות, הבנקאות והטלקום.
בנקאות
- מלבד הצורך לביצוע שיחות קוליות, חצי מבעלי הטלפונים הניידים משתמשים במכשיר הנייד כדי לשלם חשבונות (55 אחוזים), לבצע העברות כספים (52 אחוזים) ולפתוח חשבונות חדשים (48 אחוזים).
- אספקה של שירותים מוזלים (25 אחוזים) ומותאמים אישית (22 אחוזים) יעודדו את בעלי הניידים להתחיל לבצע, או לבצע יותר העברות כספים באמצעות המכשיר הנייד.
קמעונאות
- בתחום הקמעונאות רוב הרכישות במובייל נעשות לרכישת שירותי בידור (43 אחוזים), הורדות מוזיקה (40 אחוזים), ספרים או ספרים אלקטרוניים (40 אחוזים) ולבוש (39 אחוזים).
- משתמשים ירצו לרכוש יותר מוצרים באמצעות המכשיר הנייד בזכות שירותים מוזלים (29 אחוזים), הצעות ייחודיות (25 אחוזים) וקופונים.
טלקום
- הגורמים שיעודדו משתמשים להשתמש בנייד שלהם על-מנת לבדוק את נתוני שימוש במובייל הם: קבלת דקות שיחה, הודעות טקסט ושימוש באינטרנט בחינם (24 אחוזים), קבלת שירותים מותאמים אישית (22 אחוזים) ושירותים מוזלים (21 אחוזים).
- יותר מחצי מהמשתמשים (52 אחוזים) מסכימים כי כמות ביצוע התשלומים במובייל תגדל כאשר יהיה להם ביטחון גדול יותר באבטחת ניידים, כאשר 39 אחוזים דורשים יותר ביטחון בשימוש בטלפון כאמצעי תשלום.
פרטים על הסקר
לצורך הסקר נערכו ראיונות עם 12,424 מבוגרים מעל גיל 18, שבבעלותם טלפון סלולרי בסיסי או סמארטפון. הסקר בוצע על-ידי חברת Loudhouse Consultancy, חברת מחקר עצמאית מלונדון. המדינות המתפתחות בסקר: דרום אפריקה, הודו, ערב הסעודית, צי'ילה, סין, מקסיקו. מדינות מפותחות: יפן, ארה"ב, גרמניה, צרפת, אוסטרליה ובריטניה.
אודות פעילותה של SAP בישראל
SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשיה במשק: המגזר הציבורי, ביטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשיה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

תאריך:  09/10/2013   |   עודכן:  09/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
SAP פרסמה מחקר על מסחר מקוון במובייל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלעד הראל
חברת ESET: זינוק של יותר מ-200 אחוזים בשימוש בתוכנה Filecoder הדורשת כופר של בין 100 ל-3,000 יורו כדי להסיר את ההצפנה
שחר וייסמן
השינויים - לצורך עבודות לתחזוקת תשתיות הרכבת
יניב כהן
סרגון זוכה בהזמנות בשווי 7 מיליון דולר לשדרוג רשת התקשורת של Vodacom טנזניה
עדי וילדר
שי מרון
אפסון מציגה את ה-Epson Connect: סט כלים רבי עוצמה עבור
מי שנמצא מחוץ לבית ולמשרד ונזקק לשירותי הדפסה או סריקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il