X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
יצרנית פתרונות מוקדי השירות Genesys הבינלאומית עורכת כנס בישראל בנושא שירות פרסונלי וחוויית לקוח
▪  ▪  ▪
לוגו ג'נסיס [יחצ]

בכירים מחברת Genesys, יצרנית בינלאומית של פתרונות למוקדי שירות לקוחות, יגיעו לישראל לכנס שיעסוק בהפיכת שירות הלקוחות לאישי ובחוויית לקוח בעלת ערך מוסף. הכנס יעסוק בין היתר בנושאים בוערים בליבת הארגון לרבות ניהול חווית הלקוח בכל נקודות המגע חוצות-ארגון , יצירת חוויית לקוח יוצאת דופן באמצעות שיחות בערוצים צולבים, מתן שירותים מקוונים, שילוב SMS, דוא"ל, רשתות חברתיות וערוצים דיגיטלים, יצירת חיבור (Engagement) במובייל ועוד.
מרצי הכנס הם בכירים ומומחים מג'נסיס העולמית. אפוסטולוס קמוס - מנהל מכירות בכיר - דרום מזרח אירופה וישראל, בראד בנט – מהנדס פתרונות בכיר, ודיוויד קורלי – אדריכל פתרונות, יהיו המרצים המרכזיים בכנס.
הכנס ייערך בתל אביב בתאריך 15 באוקטובר, והינו למוזמנים בלבד . פרטים והרשמה: Yuval.Ron@genesyslab.com, טל. 054-5442129. קהל היעד של הכנס הוא מנהלים מתחומים שונים כוללמנהלי מוקדי שירות, מנהלי שיווק ומכירות, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי שירות, מנמ"רים ומנהלי רכש.
"הכנס מהווה הזדמנות עבור לקוחותינו בישראל לקבל תכנים בעלי ערך מוסף מהבכירים המצעידים את הענף אל עבר חוויית לקוח שלמה - אישית, חדשנית ומשמעותית יותר מבעבר" מסר יובל רון, מהנדס פתרונות בכיר בג'נסיס ישראל.
ג'נסיס היא ספקית מובילה של פתרונות למוקדי שירות ושירות לקוחות. עם למעלה מ-3,000 לקוחות ב-80 מדינות, פתרון התוכנה של ג'נסיס מנתב למעלה מ-100 מיליון אינטראקציות מדי יום בין מוקדי שירות למשרדים אחוריים ומסייעת לחברות לספק שירות מהירופשוט חוויית לקוח אישית במגוון ערוצים. ג'נסיס דורגה לאחרונה על-ידי גרטנר כמובילה בדוח "ריבוע הקסם לתשתית מוקדי שירות".
פלטפורמת Customer Engagement של ג'נסיס היא הפלטפורמה השלמה ביותר בתעשיה וחברות יכולות לפרוס עליה מוקד שירות מקיף שכולל הכל במקום אחד, מכל סוג ובקצב המתאים לצרכיהן העסקיים. הפריסה יכולה להיות בענן, באתר או בפתרון כלאיים (היברידי) המשלב ענן ואתר. פריסות אופייניות הן של מרכזי שירות לשיחות נכנסות ויוצאות, יישומי שירות עצמי וארגון קדימויות בתהליכי משרד אחורי. ג'נסיס הכריזה לאחרונה על יכולות אלה בפריסות ענן או כלאיים בהשקה של Genesys Cloud.

תאריך:  11/10/2013   |   עודכן:  11/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר צור
נפתחה תערוכת הצילומים "מתגלגלים באהבה 3"    התערוכה המספרת דרך עדשת המצלמה את סיפורם של מאות רוכבי אופניים במסעות "גלגלי אהבה" למען ילדי בית חולים אלי"ן    תוצג בתאטרון ירושלים, 8 באוקטובר עד 8 בנובמבר, בימים א'-ה' בין 16:30-21:30. הכניסה חופשית
יניב כהן
ועידת המנהלים השנתית של המי"ל תעסוק השנה בקידום החדשנות והיצירתיות בתהליכי החשיבה בארגון
יניב כהן
פרודוור מיישמת מערכת Dynamics CRM ו-ERP בחברת Ultima Displays הבינלאומית
תכשיטי מנדלבאום
תכשיטים ייחודיים מכל הסוגים
יניב כהן
מחקר של SAP: לקוחות מסביב לעולם ערוכים לדור הבא של שירותי מסחר מקוון במובייל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il