X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הציפור שבורת-הכנף הפכה למלכה, אך כולם יודעים, שאינה יכולה לעוף ובכל אופן, היא תעוף מתפקידה עם האטד, שימשיך לחיות חיי פאר על חשבון כל מה שקיבל ואסף בעשרות שנות פעילותו הציבורית הישגה הכביר: החלטה 1701
▪  ▪  ▪
למה הלכה הציפור אצל העורבים? - שהרי היא בת-מינם [צילום: ישראל הדרי]

כשהאטד כבר לא מצא חן בעיני העצים, הלכו הקוצים, והמליכו להם את ציפורה כמלכה. השופט קצת זייף, התקשורת קצת סייעה הרבה, כהרגלה, והציפור שבורת-הכנף הפכה למלכה, אך כולם יודעים, שאינה יכולה לעוף.
הבשורה הטובה - בעוד חודשיים היא תעוף מתפקידה עם האטד, שלמיטב הבנתי לא יעמוד לדין (עיינו בערכים סגירת תיק האי היווני וסגירת תיק בל"ל. לא אלמן ישראל, ומעולם לא עמד כאן ראש ממשלה לדין), וימשיך לחיות חיי פאר על חשבון כל המעטפות וכל השלמונים, שקיבל ואסף בשקדנות בעשרות שנות פעילותו הציבורית.
ואילו המלכה ציפורה - כמו בובה על חוט - מדקלמת בלי הרבה תבונה את המנטרות היומיות, שמלעיטים אותה יועצי הספין שלה. אפילו ניסתה להיות פרשנית פוליטית (מתאמנת לקראת תפקידה אחרי הכישלון בפברואר?), וקבעה [קישור], שרשימת הליכוד, שנבחרה בשבוע שעבר, שווה רק שנים-עשר מנדטים (כפי שיש לליכוד בכנסת השבע-עשרה).
קדימה בהנהגת המלכה ציפורה כבר מתרסקת [קישור] אל 22 מנדטים, ועוד רגלה כושלת מסקר אל סקר. אומנם הגון להגיד, כי היא משלמת את מחיר השילוב הראוי של רשימה נפלאה של עבריינים מורשעים, של נאשמים ושל נחקרים בתוכה. אך היא משלמת בעיקר את המחיר על הכזב ועל הרמאות, שבה נוסדה. נסיכי-השקר של הליכוד (בדימ.) (כולל המלכה ציפורה), שמעשיהם מביישים את מורשת אבותיהם, הפכו מזמן לתאומים סיאמיים של שימון הראשון, של חיים (המנשק) רמון, של אהוד (מעטפות) אולמרט, של אברהם (הלוקח) הירשזון ושל עוד מנהיגים דגולים, שעלילותיהם וקורות חייהם יכולות לבייש כל מדינה בתחתית העולם השלישי. למה הלכה הציפור אצל העורבים, שהרי היא בת-מינם.
הישגים כבירים
בדרכנו להתנפצות קדימה יש לזכור גם את המלחמה הנהדרת, שהמיטה על המדינה לפני כשלוש שנים. מצד אחד - עם שותפיה מ"העבודה" - אחראית לתפקוד הלקוי של צה"ל (עיינו בערך דוח וינוגרד); מצד שני - הפקירה את העורף; מצד שלישי - הביאה המלכה ציפורה הישג כביר בדמות החלטה 1701, שאין בה שום ממש; ומצד רביעי - משתקם חיזבאללה, ומתעצם בחופשיות - כמו חמאס בעזה. ועוד לא אמרנו דבר על הפקרת יישובי הנגב המערבי לאש בלתי-פוסקת של קסאמים ושל מרגמות; וגם לא הזכרנו את גירוש היהודים מחבל קטיף ואיסופם למחנות עקורים על-מנת להתעלל בהם, לאבדם ולייאשם בחסות מינהלת הרשע.
אם בחרו הקוצים את האטד למלכנו ללא כל סיבה - אלא אם נוכלות נחשבת למעלה יתירה בחוצות קדימה - הרי אף אחד אינו יכול להסביר כמה מעלות טובות למלכה ציפורה (פרט ליכולת לשכתה להדליף לכל מאן דבעי בעיתונאי העולם, שהייתה פעם משך כשנתיים ב"מוסד") עלינו.
לפיכך, חיטטתי קצת, והנה מה שהעלתה חכתי:
למלכה ציפורה היה רכב ממשלתי ("וולוו", או משהו כזה) כיאות, ולשר אביגדור ליברמן היה ג'יפ "מרצדס" (ממוגן, בגלל שהוא תקוע אי-שם במולדת המשוחררת). כאשר ליברמן התפטר מהממשלה, הפכה הציפור עולמות, על-מנת לקבל את ה"מרצדס" השחורה והמפוארת. ממש עשתה מהומות, עד שנתנו לה את המכונית (היא צריכה מיגון בשיכון דן בתל אביב).
ובנוסף - וזה פורסם בחו"ל [קישור], ב-21 בנובמבר, אך לא בשום עיתון בארצנו (שהיא, כידוע, "הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון") - מסתובב סיפור הזוי על טיסת המלכה ציפורה לארצות-הברית. הקונסוליה הישראלית בניו-יורק הכחישה את הסיפור מכל וכל, ותקשורתנו, כמובן, אינה חקרנית מידי לבודקו.
ושוב, ברוח החיובית, שנחה עלי מאז החלה מערכת הבחירות כאן, אני נזכר בחיבה בחוק ההלימה הראשון, שניסחתי לפני שנים רבות: לכל מכסה יש פח זבל. כלומר, בדין מגיעים לנו האטד וקדימה ובתור בונוס גם המלכה ציפורה - שפיץ אמיתי, ממש פטיש!

תאריך:  14/12/2008   |   עודכן:  14/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המלכה ציפורה
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
אביתר אהבתי את התיאורים שלך.
שמחה  |  14/12/08 19:30
2
תאור מצויין הליכוד חייב להפיצו ל"ת
מ.אלקרייאף  |  14/12/08 20:30
3
ידע כל אב וראוי כי תדע כל אמא
אמא 2006-2008  |  14/12/08 20:57
 
- איך שלחה קדימה חיילים כךקדימה?
אמא 2006-2008  |  14/12/08 23:21
4
איך..איך..איך.. כך מת הקבינט ?
נינט.  |  14/12/08 21:05
 
- לא במשחק טניס מת הקבינט.
נינט  |  14/12/08 22:40
5
כל מישתרם את שלו וחלק לו במחדל
תמרה  |  14/12/08 23:01
6
במשעולי לבנון אל המוות קדימה
מ.אלקרייאף  |  15/12/08 00:20
7
כל מילה פנינה- מנצנצת ואמיתית
ברוך שובך  |  15/12/08 14:37
8
עוד מלכה כזאת ואבדנו=מלכת הכתה ל"ת
נ.כהן לא מושכת עג  |  15/12/08 21:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד חיים קליר
בני הזוג הקשישים הפכו לסיעודיים. חברת הביטוח, שביטחה אותם בביטוח סיעודי, הכירה בזכאותם לתגמולי ביטוח חודשיים. אולם הקשישים גילו להפתעתם, כי חברת הביטוח לא משלמת להם את תגמולי הביטוח במלואם, אלא מנכה מהם פרמיות. ההסבר שנתנה להם חברת הביטוח: אנו זקוקים לפרמיות, כדי לשלם לרופאים שלנו, על-מנת שיבדקו אתכם מעת לעת. אולי אתם עובדים עלינו ובסתר חידשתם את נעוריכם. שלוש ערכאות דנו במחלוקת מיותרת, שהתשובה לה כל כך מובנת מאליה
אליקים העצני
הכל היה נראה אחרת ומצבנו היה שונה לחלוטין, אילולא מעשיהם הרעים של אנשים משלנו, שהתנהגו כאלו נשלחו כפרובוקטורים להבאיש את ריחנו    השיטה הזו - גביית "תג מחיר" מן השלטון שלנו על מעלליו נגד ההתיישבות באמצעות פגיעה בערבים – היא שיטה פגומה מוסרית והרסנית בתוצאותיה    מדוע לא הושמעו מיד קולות מרסנים ומסתייגים מפי מנהיגי הציבור שלנו?
ח"כ בני אלון
התוכנית לשיקום הפליטים והוצאתם ממעמד הפליטות תשנה את משוואת הסכסוך מן הקצה אל הקצה - וזהו השינוי האסטרטגי שבהבאתו יש להשקיע את כל המאמצים    מחבר "היוזמה הישראלית" משיב למרטין שרמן
מיכל הרץ
בכדי למנוע בלגן עם הובלות, הכינו רשימת משימות לביצוע בעת מעבר דירה. הדפיסו דף זה וסמנו כל שלב ושלב. חלק מהשלבים יכולים להיעשות לפני יום המעבר. אז תעשו לעצמכם טובה ותתארגנו ביום לפני ההובלה, כך שכשיגיעו אנשי ההובלות אתם תהיו פנויים לפקח, בלי לחץ
יעקב איציקוביץ
האם המאמצים לשחרור גלעד שליט הם ביטוי למדיניותו הביטחונית ההססנית מדי של שר הביטחון ברק? האם היא המשך לאותה המדיניות של ברק כראש הממשלה התולה עצמה בחסדי שלטונות פלשתינים?    זו היא העת הראויה לקחת את היוזמה בידיים ולפעול עכשיו, עם סיום ההודנא, לממש "מחיר סביר" כדי להחזיר את החייל שליט מהר הביתה
רשימות נוספות
תנועת הליכוד שכרה את שרותי נאור תקשורת  /  חיים קוזניץ
בן-סימון מתרץ: רציתי לדעת מי מאחורי התרומה  /  עידן יוסף
בתו של דוד לוי מצטרפת לישראל ביתנו  /  מחלקה ראשונה
חוצה את הקווים  /  עו"ד משה גולדבלט
מרכזיהו  /  ד"ר רון בריימן
'לא' לציר ביניש-מרידור  /  עו"ד יוסי דר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il