X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
קמינריו ביצעה פרויקט ליישום מערך אחסון מבוסס פלאש להאצת ביצועי מערכת ניהול התוכן של אתר mako.co.il
▪  ▪  ▪
לוגו קמינריו [לוגו רשמי]

חברת קמינריו הישראלית בשיתוף עם צוות מערכות המידע של שידורי קשת, ביצעו פרויקט מוצלח ליישום פתרון אחסון מבוסס All Flash Array - Kaminario K2 , עבור מערכת ניהול התוכן של אתר האינטרנט הפופולרי מאקו (mako.co.il) מבית שידורי קשת. בעקבות יישום פתרון אחסון בארכיטקטורת Scale-Out הושג שיפור משמעותי של למעלה מפי 10 בעבודת המערכת מול מסדי הנתונים. כמו-כן, הושג שיפור משמעותי בזמינות המערכת. המערכת תומכת בביצוע אלפי Snapshots המשמשים לגיבוי, ללא השפעה כלשהי על ביצועי האפליקציה.
בנוסף למערכת האחסון של מערכת ניהול התוכן באתר הראשי בתל אביב שודרגו תהליכי ה- DR לאתר המרוחק. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.
בשל העובדה שיישום Kaminario K2 אינו דורש שינוי כלשהו בבסיס הנתונים או באפליקציה, יישום המערכת ארך חצי יום בלבד ובתוך פרק זמן זה, כבר חל שינוי משמעותי בביצועי מערכת ניהול התוכן.
מערכת ניהול התוכן שפועלת באתר מאקו משמשת כ-50 כתבים ועורכים 24 שעות ביממה לפרסום חדשות, עידכון כתבות, העלאת תמונות ותכני וידאו. מערכת ניהול התוכן מהווה כלי משמעותי באתר המתעדכן ללא הפסקה. יישום מערכת קמינריו שיפר זמני תגובה במערכות העריכה והניהול של האתר באופן משמעותי.
על-מנת לשפר עוד יותר את הביצועים ואת הזמינות צפויים במאקו להחליף בעתיד הקרוב את מערך האחסון לפתרון של קמינריו גם עבור בסיסי הנתונים מבוססי MS SQL של מערכת ניהול התוכן.
לדברי זוהר אלון, סמנכ"ל הטכנולוגיות של שידורי קשת, "עם פתרון ה- All Flash Array של קמינריו, המערכת מגיבה מהר הרבה יותר והתהליכים מבוצעים במהירות רבה יותר. אם נעשה מכפלות של זמן שנחסך לעשרות כתבים ועורכים, מדובר במערכת שהביאה לנו החזר השקעה מהיר ביותר. הודות לממשק הניהול הפשוט, הניהול השוטף של המערכת נהיה יותר פשוט ואינטואיטיבי הרבה יותר ומצריך מן הצוות הטכני הרבה פחות משאבים".
לדברי רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו: "הפתרון של קמינריו שיפר משמעותית את זמני התגובה לאחר שהחליף מארז אחסון מסורתי שהכיל כבר דיסקים מסוג SSD, אשר לא סיפקו בצורה נאותה את דרישות האפליקציה. Kaminario K2 הוא פתרון אחסון ייחודי, המבוסס על ארכיטקטורה ייעודית ל-Flash-SSD המאיץ ביצועי יישומים עסקיים במאות אחוזים באמצעות גישה מהירה יותר למידע. למרות שקמינריו החליפה פתרון אחר מבוסס SSD, הפתרון של קמינריו הוכיח כי בשל הארכיטקטורה הייחודית שלו, הוא מקטין את זמני ההמתנה ומספק תפוקה מהירה הרבה יותר".
דוידי הוסיף: "אתר אינטרנט פופולרי כמו מאקו אינו יכול להתפשר על ביצועים וזמינות כאשר מדובר במערכת ניהול התוכן המשמשת את הכתבים והעורכים".
אודות מאקו
מאקו הוא פורטל התוכן השלישי בגודלו בישראל, מבית שידורי קשת, אשר עלה לאויר בשנת 2008. באתר ניתן למצוא עידכוני חדשות, כתבות ומאמרים במגוון רחב של נושאים. באתר ניתן לצפות בתכני הווידאו של זכיינית השידור קשת ושל חדשות 2, וכן בתכנים המסופקים בידי דסק חדשות עצמאי המופעל על-ידי האתר.
אודות קמינריו
קמינריו היא חברת הייטק המפתחת ומשווקת פתרונות אחסון עתירי ביצועים, ומובילה את מהפכת האחסון-All Flash Array . פתרונות האחסון המהיר של החברה מונעים צווארי בקבוק בתעבורת קלט/פלט (I/O), מפחיתים באופן משמעותי את זמני התגובה (Latency), מאיצים את האפליקציות העסקיות הקריטיות בארגון בצורה משמעותית ובכך מביאים לחסכון בעלויות ומשאבים. כל זאת ללא צורך בשינוי כלשהו באפליקצייה. Kaminario K2 הוא פתרון האחסון הראשון מסוגו, אשר מבוסס על ארכיטקטורה שנבנתה בצורה ייעודית, במטרה לנצל בצורה הטובה ביותר את רמת הביצועים הגבוהה של טכנולוגיית ה-SSD. ארכיטקטורה זו מאפשרת יכולת גדילה בנפח האחסון ובביצועים בצורה לינארית (Scale Out). מרכז הפיתוח של קמינריו נמצא ביקנעם בישראל והיא מפעילה סניפי מכירות בישראל, אירופה, ובניוטון-מסצ'וסטס.

תאריך:  28/10/2013   |   עודכן:  28/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איריס ויינשטיין
CA: הרווח הנקי החצי שנתי זינק ב-25%; ההכנסות ירדו ב-1%
החברה סיימה את המחצית הראשונה של השנה הכספית עם רווח נקי של 575 מיליון דולר והכנסות בסך כ-2.3 מיליארד
יעל ניסקי
חברת FORTINET הציגה עלייה של 14% בהכנסות הרבעון השלישי של שנת 2013 ביחס להכנסות הרבעון המקביל אשתקד
יניב כהן
WEB3 וקבוצת מזאוי מקימים את Sharq-Media: חברת מדיה שתספק מעטפת פתרונות קידום דיגיטלי מתקדמים לשוק הערבי
זהר נוי
מלחין ישראלי זכה בפרס ראשי בפסטיבל הבינלאומי למוזיקה בקרואטיה – פרס הפסקול הטוב ביותר לסרט עלילתי ("הערת שוליים")
יניב כהן
צמיחה של 4% בהכנסות הרבעון השלישי, וצמיחה שנתית של 6% במונחי מטבע קבוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il