X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
Good Technology משדרגת את פלטפורמת אבטחת המובייל שלה: שיפור בשליטה, בביצועים ובחווית המשתמש
▪  ▪  ▪
יהונתן גד, צילום: קובי קנטור [קובי קנטור]

Good Technology, המתמחה באבטחת מכשירים ניידים והמיוצגת בארץ על-ידי אינוקום מקבוצת אמן, הכריזה על Good Dynamics Direct Connect, אפשרות פריסה חדשה לפלטפורמת Good Dynamics Secure Mobility Platform, שתהיה זמינה החל מחודש זה. התכונה החדשה מחזקת את יכולות ארגוני האנטרפרייז בהגנה על מידע, פרטיות המשתמשים והתאמה לדרישות רגולציה מקומיים ובינלאומיים הנוגעות לאבטחת מידע, המאפשרות לארגון לשמור על נתוניהם בתוך גבולות לאומיים או תאגידיים.
פונקציית ה-Direct מספקת לחברות שליטה על איך והיכן זורם המידע הארגוני שלהן, ומספקת גמישות רחבה יותר מאי פעם. עם רגע ההפעלה, פונקציית ה-Direct מאפשרת מעבר חלק של נתונים מהמכשירים הניידים אל הרשת הארגונית ולהפך, דרך קישור מאובטח.
גישה זו מביאה עמה שיפור משמעותי בביצועים ומבטיחה חווית משתמש משודרגת, עקב הניצול היעיל יותר של רוחב הפס: מחזור מעבר הנתונים מתקצר ועל כן זמן רענון האפליקציות מתקצר גם הוא. זמן ההשהיה הנמוך משפר ביצועי אפליקציות בעלות כמות נתונים רבה כגון הזרמת וידאו, דבר הפותח דלת לאפשרויות פיתוח נוספות לאפליקציות בעלות דרישות ביצועים גבוהות.
"ההכרזה הזו מדגישה את השיפור באפשרויות הבחירה, השליטה, הביצועים וחווית המשתמש שאנו יכולים להציע כיום ללקוחותינו", אומר יהונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף באינוקום, המייצגת את Good בישראל, "המטרה של פונקציית ה-Direct היא לתת לחברות וארגונים שליטה מלאה אף יותר על המידע הארגוני שלהם, ובכך לאפשר להם לדבוק בהתחייבויות אבטחת המידע ולהתמגן מפני מעקב מידע בלתי מורשה. זאת, כאמור, לצד שיפור בביצועים ובחווית המשתמש, המספקות גישה מהירה ומאובטחת לאפליקציות ומידע ארגוני".
אודות Good Technology
המוצר של Good משלב אבטחת מידע ושליטה לניידים חכמים ברמה ארגונית על-מנת לאפשר לאותם ארגונים ולמשתמשי קצה להתחבר למערכות ארגוניות ולעשות שימוש בכל נייד חכם בו הם בוחרים להשתמש. הטכנולוגיה החדשנית של Good מעניקה אפשרויות חדשות לארגונים עסקיים, משרדי ממשלה , ארגונים ביטחוניים ולמשתמשים למיקסום היכולות האישיות והעסקיות שלהם על-ידי מתן גישה מאובטחת וקלה ליישומים ושירותים ארגוניים, כמו גם חיבור מאובטח לשרת הדואר הארגוני. מכשירים בעלי מערכות הפעלה אנדרואיד ואפל כבר מהווים 43 אחוזים מכלל ההטמעות של Good. כחמישית מהלקוחות הארגוניים מעניקים תמיכה לשלוש או יותר פלטפורמות ניידות.
אודות InnoCom
חברת InnoCom הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT אמריקניות מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה עובדת החברה עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. חברת InnoCom הינה שותפה עסקית של קבוצת אמן. אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.

למידע נוסף, בקרו באתר החברה
תאריך:  18/11/2013   |   עודכן:  18/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
Good משדרגת את פלטפורמת אבטחת המובייל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מרון
במסגרת ההצטרפות לתוכנית שמריצה בישראל hub:raum TLV של Deutsche Telekom, תקבל Screemo מענק בגובה של 15-20 אלף אירו, ליווי שוטף של מומחי hub:raum ושטחי משרד בברלין. Deutsche Telekom תערוך איתה מספר ניסויים עם שותפים עסקיים נוספים בגרמניה
אסף מואב
פתרונות SAP Business All-in-One המבוססים על SAP HANA זמינים בגרסה מקומית ב-52 מדינות
חגי מאור
משלחת של 130 ראשי כמורה מצרפת ובראשם הקרדינל של פריז אנדריאה ה-23, הגיעו במהלך החודש לביקור היסטורי בישראל, שנחתם בסיור מרגש במרכז המבקרים הבינלאומי המחודש באר אברהם בעיר העתיקה באר-שבע
צוות BO
הארגון זקוק לניהול מקצועי של פעילות הדיגיטל ואין תקן לגיוס פנימי? כוח האדם לא מספיק ויש צורך בתגבור? זקוקים למשרה חלקית לניהול הדיגיטל?
אסף מואב
דאסו סיסטמס ואדקום יציגו פתרונות לתחום האנליזות המתקדמות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il