X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
טאקט בדיקות הוסמכה כשותף מומחה של Software HP בישראל
▪  ▪  ▪

טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, ושותפה עסקית מובילה של Software HP השלימה לאחרונה את כל ההסמכות החדשות הנדרשות מצד השותפים העסקיים של HP בישראל לקבלת הסמכת שותף מומחה - HP Applications Software Specialist.
השלמת ההסמכות מצד טאקט בדיקות ומומחיה בתחום נעשתה במסגרת מהלך הכשרות, שיזמה HP Software במטרה לקדם את הידע והיכולות הטכנולוגיות והמקצועיות של שותפותיה בישראל.
במסגרת מהלך זה נדרשו השותפות העסקיות להכשיר מומחים טכנולוגיים ועסקיים מטעמן על מגוון רחב של כלים ופתרונות של HP בתחום התוכנה. במהלך החודשים האחרונים עברו מומחי טאקט בדיקות מגוון הכשרות והדרכות מתקדמות ביו היתר על כלי האוטומציה, העומסים ופתרונות ה-ALM של HP, ובסיומן ניגשו למבחנים מקצועיים לטובת קבלת ההסמכות.
בזכות השלמת ההסמכות טאקט בדיקות הפכה להיות בין השותפים הראשונים של HP Software בישראל, שמקבלים את הסמכת שותף מומחה בתחום ה-Applications.
קבלת ההסמכה לשותף מומחה של HP , מצטרפת להישגים נוספים ומשמעותיים של החברה במסגרת שיתוף הפעולה העמוק שלה עם HP בישראל במהלך שנת 2013, שמסתמנת כשנת שיא בשיתוף הפעולה בין החברות. שיתוף הפעולה בא לידי ביטוי בין היתר בביצוע כנסים מקצועיים משותפים לקהל הרחב, ביצוע הדגמות ו-POC במסגרת תהליכי Assessment שטאקט מבצעת לחברות ובליווי תהליכי מכירה, הטמעה ותמיכה שטאקט מובילה ללקוחות חטיבת התוכנה של HP בישראל.
לדברי זיו מנדל, מנכ"ל משותף בטאקט בדיקות, "כבר מספר שנים שאנחנו משקיעים משאבים רבים בכדי להמשיך ולהוביל את הפעילות מול HP Software בישראל. ההסמכה הטכנולוגית שהמומחים שלנו עברו מוכיחה ומדגימה את היכולות שלנו לא רק במכירות אלא גם ב-delivery עצמו. אנחנו רואים בשותפות הזו שותפות אסטרטגית ונמשיך להשקיע בה את כל המשאבים הנדרשים".
לדברי אריאל רוזמרין, מנהל השותפים של HP ישראל, "טאקט היא שותפה יציבה וחזקה וביחד אנחנו קוצרים את הפירות של ההשקעה ההדדית. לאור הפעילות השנה אנחנו צופים שנת שיא במכירות ובהטמעות המשותפות של פתרונות HP Software בשוק המוסדי ובשוק ההייטק".

לדף החברה בלינקדין
לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר
טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, הינה חברת שירותי הבדיקות הגדולה והמובילה בישראל לפי STKI בחמש השנים האחרונות (2008-2012). טאקט בדיקות מתמחה בביצוע בדיקות למגוון אפליקציות ומערכות (כגון: ERP, CRM, Billing) ובמגוון פלטפורמות.
תאריך:  25/11/2013   |   עודכן:  25/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טאקט בדיקות הוסמכה כשותף מומחה של HP
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף מואב
רד האט מספקת ניהול ענן בדרגה ארגונית עבור OpenStack
איתן שם-טוב
קו חדש ומהיר של מטרופולין ייסע ישירות מאזור השרון לב"ש - דרך כביש 6    תל אביב מעולם לא הייתה קרובה יותר עבור תושבי מצפה רמון, רמת הנגב וירוחם
זהר נוי
WISeKey תומכת בהשקה של יוזמה של המועצה לאג'נדה גלובלית להתמודדות עם הסחר הלא חוקי
שי מרון
רובנו מדפיסים הרבה מאוד מסמכים במהלך חיינו. עצים רבים נכרתים ודיו רב ויקר נשפך על דפים. אבל הבזבוז העצום הזה אינו גזרה משמיים: ניתן בהחלט גם להדפיס וגם לחסוך כסף
הילה עובדיה-אקרמן
סייפטי משיקה את פתרון RSAccess המצמצם למינימום מתקפות סייבר ברשת ה-DMZ ומחולל מהפכה בתפקידו המסורתי של ה-DMZ    פתרון אבטחת המידע של סייפטי מצמצם למינימום מתקפות סייבר באמצעות ביטול חשיפת מידע ב-DMZ וסגירת חורים בחומת-האש הארגונית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il