X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נשיא שלוחת הפד בפילדלפיה, צ'ארלס פלוסר: "בהתחשב בהתחזקות הכלכלה, זה כנראה זמן טוב לצאת בצורה מכובדת מתוכנית הרכישות" שיעור האבטלה ירד ל-7% ו-203 אלף משרות חדשות נוספו למשק מה חושבים הכלכלנים?
▪  ▪  ▪
"הדוח לא ישנה את התחזית בשוק" [צילום: AP]

נתוני התעסוקה לחודש נובמבר היו טובים מהצפוי, עם ירידה בשיעור האבטלה ל-7% ותוספת של 203 אלף משרות למשק, וכעת השאלה עומדת בעינה: מתי הפד יתחיל לצמצם את רכישות האג"ח?
נשיא שלוחת הפד בפילדלפיה, צ'ארלס פלוסר, אמר היום ל-CNBC לאחר פרסום הנתונים כי "בהתחשב בהתחזקות של הכלכלה, זה כנראה זמן טוב לצאת בצורה מכובדת מתוכנית הרכישות".
"יהיה זה חכם מצידנו להתחיל להפטר מהתוכנית", אמר פלוסר, שאינו חבר מצביע בבנק המרכזי, אך התנגד לתוכנית הרכישות לאורך כל הדרך. "אני לא חושב שהיא מיטיבה איתנו. אני חושב שיש לה הרבה השלכות פוטנציאליות שלא התכוונו להן, וסיכונים לכלכלה בהמשך הדרך", אמר. לדבריו, שיטה טובה לצמצם את התוכנית היא להכריז על היקף כולל של רכישות שנותרו.
יאן האציוס מגולדמן זאקס אמר כי "הנתונים של נובמבר חזקים בסך-הכל, אך הפד עדיין ימתין עד להפגישה של מארס כדי להכריז על צמצום", וציין כי ירידת שיעור האבטלה ל-7%, הרמה בה אמר ברננקי שהפד יתחיל לצמצם את הרכישות, אכן מקרב את המועד.
מארק זנדי, אנליסט ראשי במודי'ס, אומר כי "מדובר בנתונים טובים. אני חושב שהפד יחכה עד מארס מכמה טעמים: הם רוצים לוודא שזה לא טרנד או עלייה זמנית בגלל הצמיחה, והפד יהיו עצבניים בגלל זה מפני שתחזית הצמיחה לרבעון הרביעי היא פחות מ-2%. הם גם ירצו לראות מה קורה בקרב על התקציב בוושינגטון ויוודאו שהמחוקקים לא יפגעו בכלכלה".
אנליסט CRT קפיטל, דיוויד אדלר, אמר כי "הדוח לא ישנה את התחזית בשוק. רוב המשקיעים מצפים למהלך של הפד ברבעון הראשון. הצמצום יגיע - דצמבר, ינואר, פברואר, מארס. זה לא מספיק כדי לשנות את התחזית".

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  06/12/2013   |   עודכן:  06/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בן ברננקי
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הארגון למניעת הפצת נשק כימי אימת את השלמתו של הליך ההשמדה של כל התחמושת עליה ניתן לשאת נשק כימי בסוריה    ארה"ב תשמיד את החומרים הכימיים המסוכנים ביותר בלב ים
יצחק דנון
קיבוץ גן שמואל הגיש לבית המשפט המחוזי בנצרת תביעה בסך 6.5 מיליון שקל כנגד רשות ניקוז הנחלים ורכבת ישראל בטענה לאחריותן לנזקי בריכות הדגים של הקיבוץ בגין השיטפונות באגן נחל חדרה בחורף 2013
יצחק דנון
החברה שבבעלות האחים אלון ודורון ארבוב טוענים כי כתוצאה מאי רישום המניות שרכשו מארז דליות על שמם בחברה זרה נגרמו להם נזקים המוערכים בשלב זה ב-20 מיליון שקל
יצחק דנון
העובדת שהועסקה במפעל טבע טק בתפקיד כימאית אנליטית טוענת כי פוטרה אך ורק בשל מצבה הרפואי שנגרם כתוצאה מתאונת עבודה
עופר וולפסון
המחאה בקייב צפויה להגיע לשיא בהפגנת ענק ביום ראשון, בעקבות ביקור ינוקוביץ' אצל פוטין    נשיא המדינה זנח את יוזמת הסכם האינטגרציה עם אירופה לטובת חימום היחסים עם רוסיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il