X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת "דרבי בר", במרינה של הרצליה, לא הורידה, אומנם, רמה בשל המיתון, אבל השירות בה ירד פלאים
▪  ▪  ▪
דרבי בר

בין המסעדות הרבות המאכלסות את קניון "ארנה", במרינה של הרצליה, שמור מקום של כבוד למסעדת "דרבי בר" הוותיקה. המסעדה, עם אולמה המפואר והמרפסת המקורה, רחבת הידיים, שוקקת-חיים גם בימים אלה של מיתון, בניגוד גמור לקניון עצמו, המשווע ללקוחות בבתי העסק שלו.
בעוד שהקניון עצמו צולע בחנויותיו, הוא משגשג למדי דווקא במסעדותיו. אלה פורחות כפיטריות אחר הגשם, ורק מעטות מהן נסגרו בצוק העיתים. "דרבי בר", השורדת מאז הקמת הקניון, היא מקום-מפגש עסקי וחברתי אידיאלי גם בעת ארוחה בה: ראשית, על החנייה בקניון הגדול אין גובים תשלום, ושנית, במסעדה המרווחת והנוחה אפשר לנהל, בשקט ובנחת, שיחה רגועה, ללא אימת מוזיקה רועשת.
"דרבי בר" בהרצליה, אחת ממסעדות הרשת העניפה, היא, אומנם, מסעדת-דגים במהותה, אבל בשל מיקומה הנוח וארוחותיה המגוונות והטעימות, היא מושכת אליה גם מי שאינם חובבי דגה כמונו. אל שולחננו הוגשו, כמנות-פתיחה, מבחר של סלטים טריים: למן קערה גדושה בעגבניות, מלפפונים וחסה, דרך גזר, כרוב, כרובית, קישואים, דג מלוח וטחינה, ועד ללבנה, איקרה, חצילים מטוגנים ומבושלים. את מבחר הסלטים המגוון ליוו לחם הבית וקנקן גדול של סודה - כל אלה על חשבון הבית, בתנאי, כמובן, של הזמנת מנה עיקרית.
איפה המלצר?
עבדכם הנאמן בחר בסטייק-אנטריקוט, גדול-ממדים ועשוי מדיום, כדי שלא יהיה יבש יתר על המידה. אל הסטייק המוצלח צורפה גם צלוחית של פלחי תפוחי-אדמה מטוגנים. בת הזוג, נאמנה לדגת המקום, בחרה במנה גדושה של שרימפס, עשויים כהלכה ושטבלו ברוטב פיקנטי.
לקינוח הלכנו על מלאבי משותף, עשיר בטעמו, שהה ספוג במי-ורדים ובאגוזים טחונים, כשלצידו הוגש אספרסו ניחוח. המוקש היחיד שנתקלנו בו היה טמון בשירות המאכזב, האיטי, ומשום מה גם החמקני למראית-עין. שלוש פעמים תמימות נאלצנו להזעיק את המלצר כדי לזכות במנת לחם נוספת ובתוספות של סלטים, ולשווא. רק בפעם הרביעית הוא הואיל להפגין נוכחות, מן הסתם משום שכל בקשותינו היו, ממילא, על חשבון הבית.
אבל בצד הרע, מן הדין להזכיר גם את הטוב. "דרבי בר" היא עוד מסעדה, מן המעטות, שלא קפצה על עגלת המיתון, לא הורידה רמה ולא העלתה מחירים. תמורת הארוחה לשניים שילמנו 245 שקל, אלא שבשל השירות הצולע כל כך לא הוספנו הפעם תשר. זו הפעם הראשונה שנהגנו כך במסעדה, שבעבר הייתה תפארת השירות. הגיע, איפוא, הזמן שמלצריה ילמדו את הלקח הנדרש.

תאריך:  26/12/2008   |   עודכן:  26/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
התקשורת מדווחת בהרחבה על הצהרותיו האחרונות של נשיא סוריה בנושא הקשרים והרצון להגיע להסדר מדיני ושלום עם ישראל, תמורת רמת-הגולן. מאידך - חוגג אולמרט בהצהרות על הזדמנות פז - להסדר או לפחות תחילת יחסים ישירים
נסים ישעיהו
חג החנוכה מספר לנו שבכל יהודי מסתתר אותו פך שמן החתום בחותמו של הכהן הגדול; מה שצריך זה לחפש היטב עד שמוצאים אותו, ואז מתברר שהוא היה שם כל הזמן, ממתין שיגלו אותו
אביתר בן-צדף
אהוד ברק התארח בארץ נהדרת, כיוון שאינו רוצה לראות את מה שעולל לארץ-ישראל ולביטחונה    מתחילים להתגעגע לקודמו בתפקיד, שלא עסק כל הזמן בהצגה "שופוני יא נאס"
צבי שטרן
אולמרט וברק נמצאים בסיטואציה דומה    שניהם יודעים שהם נוגעים בקץ הקריירה הפוליטית    שניהם חוששים מהדבקת תו "פושעי מלחמה"
פרופ' הלל ויס
על התוכן של מודעת הקמפיין המגוחך: "'ז'נבה טוב ליהודים" עם הפסיק האדום על האות הידועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il