X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם אחרי שנות אי עשייה, האם לפתע, תודות לבחירות, החלטנו להילחם? והכל בחסות המדיה שאת עבודתה כבר הזניחה, אחרת אין למצב בישראל הסבר
▪  ▪  ▪
האם הלחימה תסייע? [צילום: AP]

שמתם לב, לא נילחם בתאונות דרכים. לא בפשע המאורגן, לא בשופטים מושחתים ויש כאלו רבים. לא בבעיות עוני, לא בהגירת טובים שחוסלו על-ידי הרקבון הישראלי, לא בחוסר דיור, לא חס וחלילה ברמת האפס של החינוך, לא נילחם להחזרת שבויינו, כמו גלעד שליט שליבי נקרע רק מלחשוב עליו, והרשימה אין סופית כי ישראל שלנו ממש ירדה מהפסים. אבל יאללה בואו שוב נילחם. מה שלא עשינו לפני למעלה מ-40 שנים במלחמת ששת הימים נעשה מחר, ציק וצ'אק.
ובכלל, אתם יודעים מה הפתרון לאומה מסוממת שאיננה רוצה לזכור שהיא הייתה אומת פליטים והיא איננה עושה דבר למען מסכני מלחמת דרפור? היא דואגת שתהיה מלחמה ורצוי על אש קטנה. אבל מלחמה נקייה כמובן, אחרת כל העולם יהיה נגדנו. אבל יש מלחמה נקייה? אין כזו. ואז אחרי עוד כישלון וזה ממש כואב להודות, שוב ייפגעו רבים, ושוב מה שהיה יהיה.
אבל אולי יש תמיכה אמריקנית, אבל למי ששכח, הם יכולים להרשות לעצמם הכל, כולל שמיטת חובות לתאגידי ענק, אבל הס מלעשות זאת גם כדי לסייע לאזרח הקטן, אז במקום שנלמד מהם את הדברים הטובים אנו לומדים ונהיים קפיטליסטים חזיריים יותר מכל, וכדי להצדיק אזלת יד של שנים, אזי לפני בחירות, לפתע אין יכולת לדבר אם איש מהחאמס או אוייבינו אלא להכות בהם במלחמה נקייה אשר בגלל שחושבים שיש כזו הרי מראש אפשר לומר מה שהיה הוא שיהיה, אבל עד שיבינו, יחיו עוד פחות אנשים וייפגעו רבים. ואיש אינו חושב שהפלשתינים הם הטובים, אבל הם למדו, והיום עולים עלינו בכל, במיוחד במלחמת המדיה שם כבר מזמן הכניסו לישראל נצחון בנוק-אאוט.
אז יש ברירה, או שנתעורר או שעוד כמה שנים מצבנו יהיה הרבה יותר חמור, ותמיד נוכל לומר שאין עם מי לדבר, ונשכח שזה נכון, אבל אין עם מי לדבר על כל הבעיות שיש בישראל אז גם אין עם מי לדבר לגבי ביטחון פיסי של אזרחי ישראל, כי אם הם לא ייפגעו מבעיות שהוזכרו למעלה, הרי ייפגעו מעולם הפשע המאורגן, אם לא מעולם הפשע המאורגן אזי מהאוייבים שלנו שאנו יצרנו אותם ואפילו חיזקנו אותם לפחות מורלית, ובמשך הרבה דורות יצרנו אצלם את התשתית שמוכנה להתאבד, אבל לא לחיות איתנו. היא מוכנה להרוג, וללמוד הכל מאיתנו אבל לא לעשות איתנו שלום. למה? כי הם למדו זאת מאיתנו, המושחתים המקושרים הנבחרים צריכים מלחמות בכל העולם להצדיק מעשיהם.
כאשר במדיה השולטת בעולם אין מי שיאמר לה הי, מדיה נכבדת, מדוע את עבודתך אינך מקיימת, אלא משדרת וכותבת את מה שלא עשה ולא ייעשה לשינוי הפטפטת, שיחד עם ההון והשלטון בכל העולם ובישראל - היא השולטת. אבל מתי כולם יבינו שמפונקים ושבעים כבר מזמן את החשק והכוח איבדו ובטח אם מדובר בלהילחם.
תקנו אותי אם אני טועה.

מיואש מיום ליום יותר ויותר, כי העולם יודע מה שכולם יודעים, שמה שהיום קורה למרות כל הקידמה, יקרה גם מחר!
תאריך:  28/12/2008   |   עודכן:  11/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יאללה, בואו נילחם, את החאמס נחסל?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הערות ראשונות בעקבות פעולת צה"ל בעזה ולקראת הימים הבאים
ד"ר יחיאל שבי
המציאות בדרום והדרכים לפתרונה
רפאל בוכניק
העדר כלי הסברה בערבית מול עזה הוא מחדל בעייתי לכוחותינו
גד גזית
אומה חייבת להרחיק ראות    על אומה לחשוב על הדורות הבאים    בעיית הפליטים הפלשתינים הינה אך ורק דוגמא אחת מיני רבות לראייה קצרת טווח
אפי להב
אירני שהעביר חומר ביטחוני אמריקני לאירן, ישב 15 חודשים בכלא בלבד    נוצר חלון הזדמנויות שלא ישוב ללחוץ על הנשיא בוש היוצא לחנון את פולארד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il