X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
סרגון זכתה בשני פרויקטים לפריסת רשתות תקשורת 4G/LTE מתקדמות בהודו ובצפון אמריקה
▪  ▪  ▪
פלטפורמת IP-20 [יחצ]

סרגון נטוורקס (נאסד"ק, תל אביב: CRNT), המומחית מספר אחת בשוק ה- hauling האלחוטי, הודיעה על זכייה בשני פרויקטים רחבי היקף, לפריסת אלפי עורקים, עבור שני מפעילי תקשורת מובילים בהודו ובצפון אמריקה. שני המפעילים, משקיעים כעת בהקמת רשתות 4G/LTE מתקדמות ורחבות היקף המחייבות שימוש ב-IP-20, פלטפורמת הפתרונות החדשה של סרגון.
פלטפורמת IP-20 מציעה מוצרים התומכים בקצבים של עד 2 גיגה-ביט על ערוץ שידור אחד – פי ארבע מן הקצבים הנהוגים כיום בשוק האלחוטי. הפלטפורמה מאפשרת לחברות הסלולר לשדרג את רשתות התקשורת שלהן ולהתאימן ביעילות לשירותי הדור הרביעי (4G/LTE). בנוסף, מוצרי ה-IP-20 מותאמים לאריכטקטורות רשת עתידיות דוגמת SDN (Software Defined Networks) ויוכלו להשתלב בארכיטקטורות אלה כאשר יכנסו לשימוש.
שוק התקשורת המתעורר של הודו
במסגרת הפרויקט הנוכחי בהודו תספק סרגון את הפתרון FibeAir® IP-20C המאפשר קיבולת גבוהה של מולטי-גיגה ביטים על גבי ערוץ שידור בודד. ההתקנות יתבצעו במהלך 2014, כחלק מפריסה רחבה של רשת 4G/LTE במדינה. על-פי נתוני חברת המחקר BuddComm, באפריל 2013 מספר משתמשי הסלולר בהודו הגיע ל-867 מיליון איש. סרגון, אשר זיהתה את הפוטנציאל הטמון בשוק ההודי ופעילה בו מאז 2002, צברה כבר מעמד של 'ספקית הבית' בקרב מרבית ממפעילי התקשורת המובילים במדינה.
פרויקט פריסה מחוף אל חוף, בצפון אמריקה
במסגרת הפרויקט עבור מפעיל תקשורת בצפון אמריקה, תפרוס סרגון מאות עורקים אלחוטיים, כחלק מתוכנית כוללת לפריסת רשתות LTE מחוף אל חוף. הפתרון שנבחר עבור פרויקט זה הוא FibeAir IP-20A אשר פותח במיוחד עבור הדרישות הייחודיות של ספקיות התקשורת האמריקניות.
"אנו מעודדים מן הדרישה הגוברת לפתרונות החדשים שלנו, אשר פותחו במיוחד עבור הצרכים של חברות התקשורת בעולם" אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "הבחירה בסרגון היא הוכחה נוספת ליתרונות הרבים של פלטפורמת ה- IP-20 החדשה שלנו. אלו כוללים קיבולת גבוהה ביותר, גמישות באפשרויות ובתצורות הפריסה ועלות משתלמת. אנו גאים לקחת חלק, במספר הולך וגדל של רשתות 4G/LTE מהגדולות בעולם."
אודות פלטפורמת IP-20 של סרגון
פלטפורמת IP-20 היא פלטפורמת פתרונות אלחוטיים לבקהול ופרונטהול, מוכווני שירות, ועם מוכנות מלאה לארכיטקטורת SDN. בבסיס הפלטפורמה מנוע רב-עוצמה, משולב תוכנה, המאפשר תמיכה בכל תמהיל טכנולוגי של תמסורת רדיו, בכל טופולוגיות הרשת הקיימות ובכל קונפיגורציה. פלטפורמת IP-20 משמשת את כל פתרונות הדור הבא של סרגון מסדרת FibeAir® ו- Evolution.
אודות סרגון
סרגון נטוורקס הינה הספקית הבינלאומית, בעלת התמחות והמובילה של פתרונות Backhaul (תקשורת אלחוטית בין תחנות הבסיס והמתג הראשי) - פתרונות תקשורת בקיבולת גבוהה, לרשתות אלחוטיות מתקדמות. סרגון מציעה מגוון רחב של פתרונות Backhaul אלחוטיים חדשניים ומוכחים. הפתרונות של סרגון נועדו לאפשר למפעילי הסלולר ולחברות טלפוניה ואינטרנט, כמו גם לבעלי רשתות פרטיות, להפעיל רשתות במהירות, ביעילות ובכל תוואי שטח, תוך הפחתת עלות אחזקתן.
לסרגון משרדי מכירות ברחבי העולם ועל לקוחותיה נמנים מאות ספקי תקשורת ורשתות פרטיות ביותר מ-130 מדינות, בינהם: בזק, סלקום, נוקיה, Telefonica,, AT&T, Hutchison, 3 KPN, Tata America Movil, Telenor, Belgacom ו-Telcel. ב-2011 רכשה סרגון את חברת נרה נטוורקס הנורבגית, יצרנית מובילה של מערכות מיקרוגל, עם למעלה מ-60 שנות ניסיון בעיצוב פתרונות RF. מטה החברה בתל אביב והיא מעסיקה כ-1,200 עובדים ברחבי העולם.

לאתר החברה
תאריך:  14/01/2014   |   עודכן:  14/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סרגון זכתה בפרויקטים בהודו ובצפון אמריקה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי מירון
הישג לביוטרוניק: קיבלה אישור FDA להרחבת המחקר הקליני להערכת בטיחות קוצבי לב במהלך סריקות MRI
אסף מואב
קבוצת אמן חתמה על הסכם לשיווק ויישום פתרונות Juniper Networks בישראל
מיכל זילבר
מחלקת ההיי-טק ב"רימון כהן שינקמן" נבחרה להוביל את תקציב יחסי הציבור של תחרות פיירס - תחרות ייחודית, בחסות קרן פיירס, ליזמים וסטארט אפים המעוניינים להתמחות בשווקי העולם המתפתח
ארכיון המדינה
לרגל 59 שנה למותו של אורי אילן העלה ארכיון המדינה פרסום חדש בשני חלקים
רבקה קנריק
בשל פטירתו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל, צומצמו האירועים המוסיקליים. לא חל שינוי בתכנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il